Paljonko teillä on puhelinlasku?
Itse olen ihan järkyttynyt, kun puhelin yms. maksut nousee koko ajan. Alussa oli vaan 30€ ja se tuntui olevan ihan ok.. Nyt tuli 70€ lasku ja en kyllä ymmärrä mistä moiset rahat. Ensi kuussa on varmaan 90€, kun tuntuu 20 €/kk nousevan!
Minulla on 2X Toivo = 7,30= 14,60€ ja Mokkula 19,96 €. Eli näistä tulee 33,56 € Loput on jotain mitä en ymmärrä. Mitä ovat esim. Käyttömaksut? Ovatko ne niitä yli menneitä puheluja? eli näitä 27,79€
Kun kaikki hinnat ilmoitetaan ilman alvia ja sitten laskussa huomaa miten iso osa se alv siihen päälle on. Huh huh. Onko ehdotuksia mikä olisi halvempi tapa soittaa ne 5 puhelua/kk jotka itse soitan. Tyttäreni toki soittaa, mutta miten tuo Toivon # 100 minuuttia puhetta ja # 50 tekstiviestiä ei muka riittäisi...
Ja minulle vaan sanotaan että sinua on laskutettu oikein. Varmaan onkin mutta en ikinä lähetä 50 viestiä tai puhu 100 minuuttia, silti minullekkin on laitettu lisää puhelu minuutteja.
Taidan olla jo epätoivoinen...
DNA-lasku
7
2799
Vastaukset
Opettele hyvä mies lukemaan laskusi. Laskuissa aina on erittely, josta selviää, mitä on laskutettu. Ei sitä kukaan muu voi näkemättä sanoa sinulle, mitä sinulta on laskutettu.
Oletko tilannut viihdepalveluita tai tuleeko sinulle arvelluttavia tekstiviestejä. Nämä perustuvat kestotilauksiin ja maksavat maltaita.
Nollaa puhelimen laskurit, kun laskutuskausi vaihtuu, niin olet selvillä puheluittesi määrästä.
DNA:lla on vähän puhuville edullisempia liittymiä, kuten Onni.
Enempää ei voi sanoa näkemättä laskua. Voit toki panna laskun jonnekin näkyville, jotta asiasta voi joku kertoa enemmän. KÄytätkö dataa? Jos käytät hanki datapaketti.- plod
Hinnat on esitetty dnan sivuila veroineen. Toivoliittymä 8,97 € kk. Sieltä löytyy laskun lukutulkki joka auttaa laskun luentaa.
- Köyhä Toivo
Olin eilen aika epätoivoinen...Kiitos avusta! DNA asiakaspalvelu on poissa käytössä, juuri kun olisin tarvinnut apua. Ymmärrän kyllä nyt mistä kaikesta minua on laskutettu. Mutta siellä on n. 20 € sisältöpalvelua, jota emme ole ostaneet. Tämä voi kyllä selittyä jotenkin. Mutta en tiedä voiko näitä jälkikäteen selvittää jos itse ei tiedä laskua aiheuttaneensa.
Lueskelin muiden datalasku ongelmista että, netti on ollut koko päivän vahingossa päällä ja lasku on sen mukainen. Voisiko tämä olla niin, että on käytetty palvelua kerran, mutta on laskutettu neljältä kerralta, jostain syystä..?
Mutta vielä kiitos... - rtjuiuytrherwef
että paras mahdollinen liittymä on latausliittymä. Ikinä ei tarvi murehtia tuollaista asiaa, että mistä on mikäkin summa kertynyt kun sen maksaa etukäteen. Suosittelen =)
- toivoa on
dna:aata vasdtaan saa taistella ikuisesti,kokemuksen perusteella.
-sisältöpalveluita ei saa laskuttaa,jos ei ole sovittu
-dataviestienpalvelut ym sellaiset voi lopettaa asiakaspalvelussa - nyt ihan oikeasti!
toivoa on kirjoitti:
dna:aata vasdtaan saa taistella ikuisesti,kokemuksen perusteella.
-sisältöpalveluita ei saa laskuttaa,jos ei ole sovittu
-dataviestienpalvelut ym sellaiset voi lopettaa asiakaspalvelussaSiis mikä on, ettei fiksut Suomalaiset tajua noita sisältöpalveluita?? Älkää nyt urpot oikeesti luulko, että mitä vaan voi tilailla ja mihin tahansa kilpailuun saa osallistua, ilman, että se maksaisi. Ei se operaattori niistä rahoista saa kuin pienen murusen, koska se PALVELUN TARJOAJA on se, jolle rahat menee. Ja yksikään operaattori ei tarjoa ko. palveluita.. Ja luuletteko oikeasti, että DNA on ainoa operaattori, jonka laskuissa on sisältöpalveluista veloitusta? Jos osallistut Facebookissa esim. ns. älykkyystestiin ja olet niin TYHMÄ, että laitat siihen puhelinnumerosi, niin kyllä siitä sinua laskutetaan, oli sinulla sitten Saunalahden, Soneran tai minkä tahansa operaattorin liittymä!
- kyllääntynyt
nyt ihan oikeasti! kirjoitti:
Siis mikä on, ettei fiksut Suomalaiset tajua noita sisältöpalveluita?? Älkää nyt urpot oikeesti luulko, että mitä vaan voi tilailla ja mihin tahansa kilpailuun saa osallistua, ilman, että se maksaisi. Ei se operaattori niistä rahoista saa kuin pienen murusen, koska se PALVELUN TARJOAJA on se, jolle rahat menee. Ja yksikään operaattori ei tarjoa ko. palveluita.. Ja luuletteko oikeasti, että DNA on ainoa operaattori, jonka laskuissa on sisältöpalveluista veloitusta? Jos osallistut Facebookissa esim. ns. älykkyystestiin ja olet niin TYHMÄ, että laitat siihen puhelinnumerosi, niin kyllä siitä sinua laskutetaan, oli sinulla sitten Saunalahden, Soneran tai minkä tahansa operaattorin liittymä!
en myöskään jaksa näitä ihmeellsiä laskuja enää. omasta liittymästä ei saa soittaa kuin toisille dna ihmisille, eikä kaikilla tutuilla ole dnata. joudun tilaamaan takseja ym ja sellaiset maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799