Huoltopäivityksiä Suomi24:n palveluissa

Suomi24toimitus

Hei!

Suoritamme huoltopäivityksen kaikissa Suomi24:n palveluissa perjantaina 8.10. klo 6.00 alkaen. Huoltopäivityksen aikana kaikki Suomi24:n palvelut ovat pois käytöstä. Päivityksellä pyrimme parantamaan Suomi24:n palveluiden toiminnallisuuksia ja korjaamaan Minä-profiileissa esiintyviä teknisiä vikoja.


Uuden päivityksen myötä olemme korjanneet Minä-profiileissa seuraavat ongelmat:

-Kuvien lataaminen ja näkyminen
-Kuvien selailussa edellinen ja seuraava –napit näkyvissä
-Omat keskustelut -sivu näyttää käyttäjän viimeaikaiset keskustelut
-Kaverikutsujen hyväksyminen ja poistaminen
-Viimeisin statuspäivitys
-Profiilissa vierailevien käyttäjien näkyminen
-Omat tiedot -sivun hienosäätöä

Pyrimme pitämään huoltokatkoksen mahdollisimman lyhyenä ja pahoittelemme siitä aiheutuvaa haittaa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

59

2387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virkeämummeli

      Olis se tosi hyvä,,,jos minäkin vihdoin viimein pääsisin,,huoneisiin, eikä joku muu kun omistaa "nikkini "MUKA. Minä sivulle pääsen,,myös postiin, mutta niidenkin toimimista epäilen.....

      • myöskin...

        Että ylläpito ei unohtaisi meitä, joilla nimimerkissä Ä:ä ja Ö:ä!!


    • raisleri

      Hyvä meininki. Sivu onkin toiminut ihan tosi moitteettomasti. Nyt ei voi enää paremmaksi mennä. Kaikkien suomi24:n käyttäjien elintaso nousee uudelle tasolle ja saattaapi olla että bruttokansantuotekin yltää menneiden yltäkylläisten aikojen ohi. Kerjäämistä ei tarvitse enää kieltää lailla vaan pelkkä paheksuva vilkaisu rääsyläiseen saa hänet nilkuttamaan loukkoonsa murjottamaan. Ja niin monet muutkin epäkohdat jotka eivät tähän kirjoitukseen mahdu, korjautuvat; pelkällä yhdellä huoltopäivityksellä! Kohottakaamme kolminkertainen eläköönhuuto suomi24:lle. ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN.

    • Niinpä, toivon että korjaisitte profiilissani vierailijoiden näkymisen!

    • Eräs käyttäjä

      Muistakaa korjata myös kirjautumispuoli ettei galleria jää onlineen tunneiksi kun on jo kirjautunut ulos.

    • 1 vierailija :((

      Palauttakaa vierailijat laskurikin siihen mihin jäätiin vanhassa GALLERIASSA!!!!! ...... saatiinhan vanhat jo poistetut viestitkin takas !!!! .....

      • vain ees sp.

        Toivon vain, että sähköposti toimisi oikein ja pystyisin sitä käyttämään ihan normaalisti, myös osoitekirjaa kokonaisuudessaan viestien edelleen lähettämiseksi. Ei suuria pyyntöjä, mutta ottaa päähän kun ei ees perusasiat ole tulleet puoleen vuoteen kuntoon.....


    • majee

      Huomioikaa myös vanhojen viestien poisto! Niitä ei vieläkään onnistu poistamaan! Ja paluttakaa ne entiset vierailijalistat onnistuitte löytämään ne vanhat viestitkin,miksi ei myös niitä vierailijalistoja? takaisin ne!

      • majee

        Päivityksen piti näppäimistöni kiukuttelee!


    • ...sellainen huoltopäivitys, että myös oikeasti toimii. Nuo minä-profiilit eivät ole kunnolla toimineet koskaan, edellisessäkin galleriassa oli vikaa ( esim. keskusteluviestit eivät tulleet profiiliin näkyviin) eikä sitä vaivauduttu edes korjaamaan. Olen monessa nettiyhteisössä mukana ja kaikista huonoiten toimii Suomi24. :/

    • supukk@

      toivottavasti posti ei ole koko päivää poissa käytöstä!!!

    • ÖÖ....

      Voisitteko jo saada ne ääkköselliset rekisteröidyt nickit toimimaan chäteis ? KIITOS

      • Suomi24toimitus

        Hei!

        Ääkkösiä koskeva ongelma on tiedossamme ja teemme ongelmaan liittyviä korjauksia parasta aikaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • joko????
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Hei!

        Ääkkösiä koskeva ongelma on tiedossamme ja teemme ongelmaan liittyviä korjauksia parasta aikaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Eipä toimi,,,ÄÄ on nikissäni, Chattiin en pääse, väitää samaa punaisella...väärä nimimerkki!!!!!


    • vanha mies

      onko postikin huollossa, ja vastahan se oli. kova homma saada posti taas niin että käyttäjät eli me saadaan se muistamaan meidän tunnukset.

      • Suomi24toimitus

        Huomenta!

        Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • Jopas jotakin
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Huomenta!

        Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        En ois IKINÄ uskonut, että profiili alkaa toimimaan - kiitos siitä että saan nyt ladattua kuvia sinne. Vaikkakin toi Minä-profiili onkin täysin idioottimanen käyttämisen kannalta ja muutenkin, niin nyt se ainakin toimii. Jonkin verran saitte menetettyjä pisteitä takasin.

        Vielä enemmän saisitte pisteitä takasin jos palauttaisitte vanhan kallerian ja sokkotreffit ja alkaisitte kiinnittämään huomiota chat-huoneiden viihtyvyyteen. Nyt huoneissa alkaa olemaan jo meno sitä luokkaa, että mä ainakin aion ottaa sieltä hatkat. Huoneissa saa aivan mielin määrin haukkua, solvata, uhkailla ym. ym. kenekään asiaan puuttumatta. Rikoksen tunnusmerkistötkin täyttyvät useasti, nimittäin sellainen chattaaja jolla on profiilissaan oma kuva, ei minun maalaisjärkeni mukaan ole ns. anonyymi, vaan oikeustoimikelpoinen - vai olenko väärässä?

        Näihin asioihin teidän olisi jatkossa panostettava

        Hyvä loppusyksyä


      • Niiiiiii-iiii
        Jopas jotakin kirjoitti:

        En ois IKINÄ uskonut, että profiili alkaa toimimaan - kiitos siitä että saan nyt ladattua kuvia sinne. Vaikkakin toi Minä-profiili onkin täysin idioottimanen käyttämisen kannalta ja muutenkin, niin nyt se ainakin toimii. Jonkin verran saitte menetettyjä pisteitä takasin.

        Vielä enemmän saisitte pisteitä takasin jos palauttaisitte vanhan kallerian ja sokkotreffit ja alkaisitte kiinnittämään huomiota chat-huoneiden viihtyvyyteen. Nyt huoneissa alkaa olemaan jo meno sitä luokkaa, että mä ainakin aion ottaa sieltä hatkat. Huoneissa saa aivan mielin määrin haukkua, solvata, uhkailla ym. ym. kenekään asiaan puuttumatta. Rikoksen tunnusmerkistötkin täyttyvät useasti, nimittäin sellainen chattaaja jolla on profiilissaan oma kuva, ei minun maalaisjärkeni mukaan ole ns. anonyymi, vaan oikeustoimikelpoinen - vai olenko väärässä?

        Näihin asioihin teidän olisi jatkossa panostettava

        Hyvä loppusyksyä

        Samaa mieltä olen minäkin noiden chat-huoneiden osalta. Olenkin useasti miettinyt, että olisiko siinä mitään ideaa, että olisi sellaiset chat-huoneet, jossa olisi oltava rekisteröity nimimerkki. Eikähän se osaltaa vähentäisi häiriköiden määrää


      • valehdelko enää!
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Huomenta!

        Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        ei näy vieläkään vierailijat profiilissa!


      • voi hyvänen aika
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Huomenta!

        Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        vierailijakäyntejä näkymään poistakaa koko vierailijoiden kohta.
        Ihan kiva, että nollaa näyttää jatkuvasti.


      • joo.....
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Huomenta!

        Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Edelleenkään ei pääse chattiin nimimerkillä, jossa on Ä kirjain! Ja kummasti on taas ilmestynyt uusi kaveri, jonka tekemiset näen. Vieläkään EN ole yhtään kaveria liittänyt itselleni, eikä yhtään suosikkia valittu. Silti niitäkin tuntuu olevan vielä siellä useita kymmeniä. Ei kiinnosta toisten tekemiset mitä ovat omaan profiiliinsa laittaneet jne... Tästä olen ilmoittanut ylläpidolle postilla, kuten he pyysivät, nimimeerkit jotka pitää poistaa. Aikaa kulunut vaikka kuinka, niin jos nyt sitten voisi ne sieltä hävittää. Eikä missään nimessä arpoa uusia kavereita! Pitäisi olla mahdollisuus poistaa moiset kirjoitukseet omalta sivultaan...


      • ...............
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Huomenta!

        Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        varustetut nickit ei pääse vieläkään chättiin ! ainakin minulla ja parilla kaverilla väittää että on rekisteröity toiselle...


      • badcompany12
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Huomenta!

        Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        posti ei toimi eikä treffit kumpaankaan ei pääse kirjautumaan


      • Eliö
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Huomenta!

        Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        En edelleenkään pääse kirjautumaan chattiin tällä rekisteröidyllä nimimerkilläni, vaan tulee seuraava herja:

        "Valitsemasi nimimerkki on rekisteröity jollekin toiselle käyttäjälle. Valitse toinen nimimerkki."

        En ymmärrä, mistä moinen johtuu. Olen kuitenkin onnistuneesti kirjautunut sisään, ja muilla alueilla ei ole ilmennyt ongelmia. Hyvin turhauttavaa!


      • Suomi24toimitus kirjoitti:

        Huomenta!

        Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Ei vieläkään pääse kirjautuu omalla nikillä hcattiin


      • EI
        tuulityttö52 kirjoitti:

        Ei vieläkään pääse kirjautuu omalla nikillä hcattiin

        On se vaan kumma, ettei saada toimimaan niin, että Ä ja Ö kirjaimellisetkin nicit näkyisi! Toimi se ennenkin!!
        Ja sitten en ymmärrä myöskään yhtä toista juttua.... Olettaisin että, jos minä valitsen joitain suosikeiksi, niin ne näkyy suosikkilistalla. Eikö niin? Mutta kun... en niitä ole valinnut ja "suosikit" lisääntyy vain päivittäin. Olen koettanut niitä poistaa, mutta sekin niin hidasta kun vaan lataa ja lataa ja lataaa... Ja toivotonta, jos tuota vauhtia lisääntyvät : ( Vai meneekö se niin, että minä näen... kuka on minut valinnut suosikkilistalle?


      • juz.zi
        Suomi24toimitus kirjoitti:

        Huomenta!

        Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        voi vit.........si ku ei oo tominu 3kk pitaako vaihtaa toiseen


      • Näin se vaan menee..
        ............... kirjoitti:

        varustetut nickit ei pääse vieläkään chättiin ! ainakin minulla ja parilla kaverilla väittää että on rekisteröity toiselle...

        Enkä pääse vielläkään, huoneisiin...aivan ovelle asti kylläkin, ja jopa lukee nimimerkkini ,
        mutta kun klikkaan, tulee punaisella, on rekesteröity toiselle, jä plääp,plääp


    • mrrrhhh

      Keskustelujen kommentoinnissa peukku ylös ja alas ei toimi läheskään aina, kuten pitäisi.
      Toisinaan arvostelumerkintää ei tule ollenkaan, vielä useammin tulee - kun piti tulla (ja päinvastoin).

    • ei vaan näy

      ne vierailijat näkyvät?

    • Suomi24toimltus

      Emme tee mitään palstojen häiriköille.

      Leivomme kohta kakun ,koska eräs häirikkö, joka on terrorisoinut kohta jo vuoden Ateismi-forumia saa sen kakun. Emme tee mitään häirköille..tai vastaa käyttäjille kysymyksiin

      Häirikön vuosipäivää juhlistaen, bannitonta keskustelua häiriköille!
      (mutta bannia asiallisille keskustelijoille)

      Ystävällisin terveisin,
      Suomi24

    • Suomi24toimitus on p

      Toimenpiteitä:

      - Kerrotaan tämän sivuston mainotajille, kuinka huono palvelu on
      - Rasistit ,kuten yllämainittu
      - Pyydetään, etteivät mainostajat ostaisi ENÄÄ uutta kuukautta Suomi24:llä, koska se ei ole
      a) käyttäjäystävällinen
      b) käyttäjämäärä laskee
      c) Haluatteko yrityksenne imagon paikassa,jossa on rasismia ja muita laittomia viestejä suojelevaa toimintaa
      d) Kukaan ei edes huomaa/lue mainoksia
      e) Miten on mainostajienkaan tiedot turvassa Suomi24:n tietokoneilla, kun MIKÄÄN ei toimi, niinkuin pitäisi JA mihinkää EI SAA apua.
      f) Onkohan Suomi24 huijari, koska ei vastaa kenellekään?


      Mitä sanoo Suomi24toimitus -tästä, jos joukolla alamme tiedoittaa näin?

      Jollette vastaa, oletan että ette välitä TÄSTÄKÄÄN mitään.

    • EI VIELÄKÄÄN TOIMI !!!!!
      chattiin-ei pääs omalla nigillä---

      pystyykö suomi 24- tekemään kyseiselle
      toiminalle mitään ???????

    • Jepjep**

      Olisitte vaan pitäneet tämän palvelun yksinkertaisena ja selkeänä (ja toimivana). Nyt ei pääse lukemaan edes sähköposteja. Olisitte jättäneet tollaset facebook- matkinnat tekemättä, ihan turhia ominaisuuksia.

    • pihalla-sisällä

      Jos Suomi24 katsoo, että minä-profiileissa täytyy näkyö tuo viuhka vihreänä kun on sisään kirjautunut, katsokaakin, että se toimii reaaliajassa. Olen ollut tunnin jo uloskirjautuneena ja edelleen vuihka on vihree.

      Vielä uudistuksesta kysyisin. Mikä vika oli edellisessä galleriassa, että se piti vaihtaa nykyiseen minä-profiiliin?
      Tiedän, että se jumitti, mutta eikö olisi ollut helpompi korjata vanha, kuin laittaa tilalle hajuton, mauton ja väritön minä-profiili? Pahin moka ylläpidolta, ettekä vastaa kenenkään kysymykseen, miksi vaihdoitte huonompaan.

      Entisestä galleriasta jokainen saattoi rakentaa itselleen "itsensänäköisen", nyt kaikki profiilit on samaa massaa,

      Seuraava uudistus on toivottavasti sellainen, että entinen tai entisenlainen galleria tulee toimivana takaisin.

    • kirjautuneena Omalla nimimerkillä !!!!!!!!!!!!!!!!!

      Valitsemasi nimimerkki on rekisteröity jollekin toiselle käyttäjälle. Valitse toinen nimimerkki.
      Nimimerkki:
      yön-kyynel

      Kirjaudu ulos jos haluat kirjautua sisään toisella nimimerkillä.

      ja toinen juttu-

      vieraskirjaani ei pysty muut kirjoittamaan-
      viestejä-jotka siiretty galleriassa laatikoihin--
      -pois pyyhkäisty. missä ne ovat ????????????

      • Ei toimi niin ei toimi..... Oikeesti???????????????????????????? Tasa-arvon vuoksi tästä pitäs tehdä myös päinvastanen versio, notta jos nikissä EI ole ääkkösiä, ne sais luvan kans olla toimimatta, sanotaanko vaikka viikon????

        ÄRR!!!!!!


    • Haku ei toimi

      Haku ei enää toimi. Yhtään hakutulosta ei tältä kuulta ei ole hakutulosten joukossa, hakipa sitten millä tahansa sanalla.

    • asianharrastaja

      Jossakin päivityksessä on ruudun alareunaan ilmestynyt näkymätön klikkausalue, jonka alle vastauksen lähetysnappi helposti jää.

      Ovatko mainosten maksajat selvillä, että tuosta klikistä ärsyttävän hitaasti aukeneva ilmoitusikkuna aivan varmasti herättää keskimäärin enemmän kiukkua mainostajaa kohtaan kuin luku- ja ostohaluja? Elleivät, mitä luulette tapahtuvan, kun se heille selviää? Maksuttomalla sivustolla ei sentään tarvitse pelätä kuluttajansuojelun reaktioita.

    • Enemmän pettynyt...

      Niin koskakohan saatte nämä meidän ääkköselliset rekisteröidyt nickit toimimaan chateissa ? olisi kiva jos edes voisitte antaa jotain vastauksia ? ihan kuin näillä meidän kirjoituksilla/kommenteilla ei olisi mitään merkitystä...

      • Tahtoisinpa minakin tietaa etta tehdaanko asialle jotain? Tuolla aiemmin luki yllapidon viestissa etta korjaukset on tehty ja kaikki pitaisi toimia niinkun pitaakin.

        ---> 8.10. "Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi."

        Eipa ole aakkosnikit toiminu sen koommin kun palvelinymparisto muuttui.. Mikahan hitto siinakin oikein maksaa?????? Ja kun kasketaan antaa palautetta niin annetaan *suunnittelee oikein kunnon floodausta etta viesti menis kentis perille* MUURR!!!!!!


      • Moonhukas
        PiäryNä kirjoitti:

        Tahtoisinpa minakin tietaa etta tehdaanko asialle jotain? Tuolla aiemmin luki yllapidon viestissa etta korjaukset on tehty ja kaikki pitaisi toimia niinkun pitaakin.

        ---> 8.10. "Olemme suorittaneet huoltopäivitykseen nyt loppuun ja kaikkien Suomi24:n palveluiden pitäisi toimia taas normaalisti. Jos kuitenkin havaitset edelleen ongelmia palveluiden toiminnassa, kerro siitä meille. Palautetta voit kirjoittaa tämän tiedotteen jatkoksi."

        Eipa ole aakkosnikit toiminu sen koommin kun palvelinymparisto muuttui.. Mikahan hitto siinakin oikein maksaa?????? Ja kun kasketaan antaa palautetta niin annetaan *suunnittelee oikein kunnon floodausta etta viesti menis kentis perille* MUURR!!!!!!

        Siis, tämä ns yhteisö. Koskas se toimisi niin kuin siinä formaatissa aikojen alussa visioitiin?????


    • juz.zi

      miksi posti aukea tai kun aukee menee kiini

    • 2012 ?

      Hei KOSKA OIKEESTI alkaa nuo ääkköselliset nickit pelaamaan, ollu jo kauan toimimattomia ??? Reiluinta olis että laittaisitte myös nickit jokka nyt toimii niin niin ettei heilläkään toimisi, tää on muuten epäreilua...

      • virkeämummeli

        ei toimi,,,on, ä kirjain,,,,ei kuulema kuulu minulle,,,vaan jollekkin toiselle,,,kun huoneisiin pyrin??
        Kirjautua voin ja postiin pääsen, sitten loppu....22.10,2010


    • palsta :D

      Täältä saa kunnon naurut XD

    • madkisuN02

      15 minuuttinen.
      Eilen illasta asti kun koitan mennä minä osioon niin tulee vaan ilmotus huolto jubinoista ja et koita
      15 minuutin kuluttua uudelleen.
      Jos ei tiedä kauan kestää niin mitä sitä lupailemaan sitten jotakin aikaa, typerää.

    • hohhhhoijjjaa

      Suoritamme huoltopäivityksen kaikissa Suomi24:n palveluissa perjantaina 8.10. klo 6.00 alkaen.

      Nyt on 23.10. eikä vieläkään toimi !!!

      • gmail on tiettävästi

        Eikös tämä ole ihan normaalia suoli toimintaa


    • Qinis

      Miksi sivustonne on lähes joka ilta toimimaton ja usein myös tulee kuvake että kokeile vartin päästä uudestaan, sivustoa päivitetään tms. Mistä tämä johtuu? ja tähän ei syyksi kelpaa enää että laita palautetta kun mielestäsi sivusto ei toimi. Se on jo niin yleinen ongelma, että kyllä teidänkin on pitänyt se huomata, sillä varmasti joudutte siihen puuttumaan kun palvelu jämähtää kokonaan.

      Sanoitte että nyt päivitykset ovat ohi ja muutostöiden tarkoitus oli siirtyä toimivampaan suuntaan, näin ei ole kuitenkaan käynyt. Miksi?

      Sekä edelleen haluaisin huomauttaa että lukuisat ihmiset odottavat vastausta sokkotreffien sulkemispäätöksen syistä. Ja sitä miksi sitä ei voi palauttaa?

      • Että näin on.

        Oletteko muuten huomanneet että sivusto on myyty ALLERILLE eli siitä ilmeisesti koko "v un" älämölö on lähtenyt käyntiin viimeaikoina en meinaan allerille paljon HATTUA nosta on meinaan senverran paskamainen yritys.....!!


    • gvhöbk

      Mitenkään mahdollista saada posti toimimaan edes jotenkuten...

      V'ttu teidän palvelun kanssa!

      • Että niin

        Tätä p""""leen per""uolta ei ilmeisesti kukaan sivistynyt edes yritä saada toimimaan


      • eli sellainen
        Että niin kirjoitti:

        Tätä p""""leen per""uolta ei ilmeisesti kukaan sivistynyt edes yritä saada toimimaan

        Jaq jos yrittääkin niin on ihan tavallinen TUMPELO kun ei mitään mainittavaa saa aikaiseksi, tai onhan sekin maininta kun nimetään itse umpi per""uoleksi ihan itse yli sellaiseksi.........


    • nisuli

      Yhteisö hakukaan....eilen se vielä toimi,mutta tänään ei koko päivänä!

    • RWE

      uimei "RII TITITITI TITTIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!" MISTÄHÄN sarjasta tuiokin tunnari on ,soi pääs!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      202
      4810
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2942
    3. 134
      1757
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      219
      1526
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1129
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1097
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe