Miten tätä uutta wrc peliä voi pelata padilla? valikosta ei löydy kuin näppis? kertokaas joku.
Vastaukset 5
- Tsalama
Itse sain ratin toimimaan kun aikani rämppäsin keyboard-valikossa, siis siinä kohdassa missä määritellään jo uusia näppäimiä. Lopulta valitsin hyppäsi keyboard-tekstin päälle ja sain vaihtaa näppiksen ratiksi. Täytyy myöntää, että kyllä on surkea käyttöliittymä tässä pelissä!!! Ulos pelistäkin pääsee vain kryptisellä alt F4 - komennolla... Peli sinänsä on hieno, kunhan vain malttaa harjoitella tarpeeksi, lusikka pohjassa auto lähtee kohti metsää hyvin nopeasti. Toivottavasti ensi vuoden versiossa on huomioitu myös käytettävyys!
- dhgaohgd
juu nyt toimii,on todellakin ankea peli.äänet on täysin epäonnistuneet,grafiikkakin aika väsynyttä,ohjattavuus on kuin colin mcrae peleissä eli ei hyvä.
- Oukkidoukki
dhgaohgd kirjoitti:
juu nyt toimii,on todellakin ankea peli.äänet on täysin epäonnistuneet,grafiikkakin aika väsynyttä,ohjattavuus on kuin colin mcrae peleissä eli ei hyvä.
Aivan shaisse koko peli! Ei mitään tekemistä kunnon rallipelin kanssa.RBR hakkaa mennen tullen tän ja jopa vanhat colinit on parempia.Suomen ek:lla on ojien tilalla ruohoa??Tie on yhtä leveä kuin lentokenttä??todella realistista.Todella surkea suoritus pelitalolta.Toki jos pitää näppiksellä/padilla ajosta(rallia ajetaan ratilla) eikä hae oikeaa ralliauto tunnelmaa niin konsolipelaajat saa mun puolesta pistää rahansa tähän surkeaan peliin.
- weeärceehen
Mulla on g25 ratti-poljin yhdistelmä. Ratin saan toimimaan mutten polkimia. Logitech profil ohjelmassa pelaa kuitenklin oikein kuten Dirt2:ssa sekä F1 2010 pelissä. Mitä mie teen tässä väärin?
- rallimies2223
onko suomenkielinen kartturi!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441