ER-5 satula

kawatytsy

Mulla on ER-5 vm 2005, johon tarvitsisin matalamman satulan. Satulan voisi muuten madalluttaa tai madaltaa itse, mutta kun sillä ajavat myös siskoni ja isäni jotka tarvitsevat normaalin satulan. Tähän "uudemman" mallin 2005 erkkiin oli aikoinaan myytävänä myös matalampaa satulaa, ja ehkä sellaisen saisi vielä tilattuakin jostain mutta maksaa ihan perkuleesti. Noh, olen sitten etsinyt käytettyä penkkiä prätkääni. Muutama satula on tullut netissä vastaan, mutta kaikki ovat olleet vm 2004 tai vanhempaa. Kysymys kuuluu: Tietääkö kukaan, käykö vanhemman mallisen erkin satula uudempaan? Vaikka satulan pohjassa mallinumero eri ja prätkän malli hieman muuttunut, tarkoittaako se välttämättä sitä, etteikö penkki voisi sopia uudempaankin malliin.. Yritin kysyä asiaa mm. eräältä varaosamyyjältä (jolla siis oli varastossa satula), mutta ei osannut sanoa. Lupasi muka selvittääkin asiaa, mutta paskat. Asia selviäisi tietysti kokeilemalla, mutta prätkä pohjoisessa ja myytävänä olleet satulat aina jossain aivan muualla.

4

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.k.l

Harri tässä moi minulla olisi ylimääräinen Kawasakin matala penkki . Tervetuloa testaamaan asun Helsingissä

• kawatytsy

Onko olevinaan hyvä vitsi vai onko sulla tosiaan ER-5:n penkki myytävänä? Minkä vuosimallin prätkästä?

• h.k.l
        kawatytsy kirjoitti:

Onko olevinaan hyvä vitsi vai onko sulla tosiaan ER-5:n penkki myytävänä? Minkä vuosimallin prätkästä?

on myytävänä vm,2005 hintapyyntö 270 ekeä.

• kawatytsy
        h.k.l kirjoitti:

on myytävänä vm,2005 hintapyyntö 270 ekeä.

kylläpä vitsin murjasit. Tosta summasta eka numero pois niin voin harkita kaupankäyntiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      103
      5301
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      65
      3944
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      26
      3475
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      81
      2526
    5. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      6
      1998
    6. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1949
    7. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      409
      1874
    8. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      30
      1701
    9. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      47
      1627
    10. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      18
      1571
    Aihe