Mulla on ER-5 vm 2005, johon tarvitsisin matalamman satulan. Satulan voisi muuten madalluttaa tai madaltaa itse, mutta kun sillä ajavat myös siskoni ja isäni jotka tarvitsevat normaalin satulan. Tähän "uudemman" mallin 2005 erkkiin oli aikoinaan myytävänä myös matalampaa satulaa, ja ehkä sellaisen saisi vielä tilattuakin jostain mutta maksaa ihan perkuleesti. Noh, olen sitten etsinyt käytettyä penkkiä prätkääni. Muutama satula on tullut netissä vastaan, mutta kaikki ovat olleet vm 2004 tai vanhempaa. Kysymys kuuluu: Tietääkö kukaan, käykö vanhemman mallisen erkin satula uudempaan? Vaikka satulan pohjassa mallinumero eri ja prätkän malli hieman muuttunut, tarkoittaako se välttämättä sitä, etteikö penkki voisi sopia uudempaankin malliin.. Yritin kysyä asiaa mm. eräältä varaosamyyjältä (jolla siis oli varastossa satula), mutta ei osannut sanoa. Lupasi muka selvittääkin asiaa, mutta paskat. Asia selviäisi tietysti kokeilemalla, mutta prätkä pohjoisessa ja myytävänä olleet satulat aina jossain aivan muualla.
ER-5 satula
kawatytsy
4
1141
Vastaukset
- h.k.l
Harri tässä moi minulla olisi ylimääräinen Kawasakin matala penkki . Tervetuloa testaamaan asun Helsingissä
- kawatytsy
Onko olevinaan hyvä vitsi vai onko sulla tosiaan ER-5:n penkki myytävänä? Minkä vuosimallin prätkästä?
- h.k.l
kawatytsy kirjoitti:
Onko olevinaan hyvä vitsi vai onko sulla tosiaan ER-5:n penkki myytävänä? Minkä vuosimallin prätkästä?
on myytävänä vm,2005 hintapyyntö 270 ekeä.
- kawatytsy
h.k.l kirjoitti:
on myytävänä vm,2005 hintapyyntö 270 ekeä.
kylläpä vitsin murjasit. Tosta summasta eka numero pois niin voin harkita kaupankäyntiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1452540Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1882087Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501588Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17922Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894