Mulla on ER-5 vm 2005, johon tarvitsisin matalamman satulan. Satulan voisi muuten madalluttaa tai madaltaa itse, mutta kun sillä ajavat myös siskoni ja isäni jotka tarvitsevat normaalin satulan. Tähän "uudemman" mallin 2005 erkkiin oli aikoinaan myytävänä myös matalampaa satulaa, ja ehkä sellaisen saisi vielä tilattuakin jostain mutta maksaa ihan perkuleesti. Noh, olen sitten etsinyt käytettyä penkkiä prätkääni. Muutama satula on tullut netissä vastaan, mutta kaikki ovat olleet vm 2004 tai vanhempaa. Kysymys kuuluu: Tietääkö kukaan, käykö vanhemman mallisen erkin satula uudempaan? Vaikka satulan pohjassa mallinumero eri ja prätkän malli hieman muuttunut, tarkoittaako se välttämättä sitä, etteikö penkki voisi sopia uudempaankin malliin.. Yritin kysyä asiaa mm. eräältä varaosamyyjältä (jolla siis oli varastossa satula), mutta ei osannut sanoa. Lupasi muka selvittääkin asiaa, mutta paskat. Asia selviäisi tietysti kokeilemalla, mutta prätkä pohjoisessa ja myytävänä olleet satulat aina jossain aivan muualla.
ER-5 satula
kawatytsy
4
1023
Vastaukset
- h.k.l
Harri tässä moi minulla olisi ylimääräinen Kawasakin matala penkki . Tervetuloa testaamaan asun Helsingissä
- kawatytsy
Onko olevinaan hyvä vitsi vai onko sulla tosiaan ER-5:n penkki myytävänä? Minkä vuosimallin prätkästä?
- h.k.l
kawatytsy kirjoitti:
Onko olevinaan hyvä vitsi vai onko sulla tosiaan ER-5:n penkki myytävänä? Minkä vuosimallin prätkästä?
on myytävänä vm,2005 hintapyyntö 270 ekeä.
- kawatytsy
h.k.l kirjoitti:
on myytävänä vm,2005 hintapyyntö 270 ekeä.
kylläpä vitsin murjasit. Tosta summasta eka numero pois niin voin harkita kaupankäyntiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132662
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1011879Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141515Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791366Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471136
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875