ER-5 satula

kawatytsy

Mulla on ER-5 vm 2005, johon tarvitsisin matalamman satulan. Satulan voisi muuten madalluttaa tai madaltaa itse, mutta kun sillä ajavat myös siskoni ja isäni jotka tarvitsevat normaalin satulan. Tähän "uudemman" mallin 2005 erkkiin oli aikoinaan myytävänä myös matalampaa satulaa, ja ehkä sellaisen saisi vielä tilattuakin jostain mutta maksaa ihan perkuleesti. Noh, olen sitten etsinyt käytettyä penkkiä prätkääni. Muutama satula on tullut netissä vastaan, mutta kaikki ovat olleet vm 2004 tai vanhempaa. Kysymys kuuluu: Tietääkö kukaan, käykö vanhemman mallisen erkin satula uudempaan? Vaikka satulan pohjassa mallinumero eri ja prätkän malli hieman muuttunut, tarkoittaako se välttämättä sitä, etteikö penkki voisi sopia uudempaankin malliin.. Yritin kysyä asiaa mm. eräältä varaosamyyjältä (jolla siis oli varastossa satula), mutta ei osannut sanoa. Lupasi muka selvittääkin asiaa, mutta paskat. Asia selviäisi tietysti kokeilemalla, mutta prätkä pohjoisessa ja myytävänä olleet satulat aina jossain aivan muualla.

4

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.k.l

Harri tässä moi minulla olisi ylimääräinen Kawasakin matala penkki . Tervetuloa testaamaan asun Helsingissä

• kawatytsy

Onko olevinaan hyvä vitsi vai onko sulla tosiaan ER-5:n penkki myytävänä? Minkä vuosimallin prätkästä?

• h.k.l
        kawatytsy kirjoitti:

Onko olevinaan hyvä vitsi vai onko sulla tosiaan ER-5:n penkki myytävänä? Minkä vuosimallin prätkästä?

on myytävänä vm,2005 hintapyyntö 270 ekeä.

• kawatytsy
        h.k.l kirjoitti:

on myytävänä vm,2005 hintapyyntö 270 ekeä.

kylläpä vitsin murjasit. Tosta summasta eka numero pois niin voin harkita kaupankäyntiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2447
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1333
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      828
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      529
    Aihe