Mulla on ER-5 vm 2005, johon tarvitsisin matalamman satulan. Satulan voisi muuten madalluttaa tai madaltaa itse, mutta kun sillä ajavat myös siskoni ja isäni jotka tarvitsevat normaalin satulan. Tähän "uudemman" mallin 2005 erkkiin oli aikoinaan myytävänä myös matalampaa satulaa, ja ehkä sellaisen saisi vielä tilattuakin jostain mutta maksaa ihan perkuleesti. Noh, olen sitten etsinyt käytettyä penkkiä prätkääni. Muutama satula on tullut netissä vastaan, mutta kaikki ovat olleet vm 2004 tai vanhempaa. Kysymys kuuluu: Tietääkö kukaan, käykö vanhemman mallisen erkin satula uudempaan? Vaikka satulan pohjassa mallinumero eri ja prätkän malli hieman muuttunut, tarkoittaako se välttämättä sitä, etteikö penkki voisi sopia uudempaankin malliin.. Yritin kysyä asiaa mm. eräältä varaosamyyjältä (jolla siis oli varastossa satula), mutta ei osannut sanoa. Lupasi muka selvittääkin asiaa, mutta paskat. Asia selviäisi tietysti kokeilemalla, mutta prätkä pohjoisessa ja myytävänä olleet satulat aina jossain aivan muualla.
ER-5 satula
kawatytsy
4
1170
Vastaukset
- h.k.l
Harri tässä moi minulla olisi ylimääräinen Kawasakin matala penkki . Tervetuloa testaamaan asun Helsingissä
- kawatytsy
Onko olevinaan hyvä vitsi vai onko sulla tosiaan ER-5:n penkki myytävänä? Minkä vuosimallin prätkästä?
- h.k.l
kawatytsy kirjoitti:
Onko olevinaan hyvä vitsi vai onko sulla tosiaan ER-5:n penkki myytävänä? Minkä vuosimallin prätkästä?
on myytävänä vm,2005 hintapyyntö 270 ekeä.
- kawatytsy
h.k.l kirjoitti:
on myytävänä vm,2005 hintapyyntö 270 ekeä.
kylläpä vitsin murjasit. Tosta summasta eka numero pois niin voin harkita kaupankäyntiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519