Koiranhoito apua tarjolla, turku!!

22v. neito

Hei 22 vuotias nuori naisenalku kaipaisi satunnaista lenkkiseuraa... Niinpä ollen jos koirasi kaipaa ns. "ylimääräistä" ulkoilutusta, autan mielelläni. (Ja tietenkin ilmaiseksi!)
Asun avomieheni kanssa martin kaupunginosassa ja mitä lähempänä asustelet sitä parempi! Voimme ottaa aikaajoin koiria myös hoitoon, esim lyhyen loma-/työmatkan ajaksi.
Itselläni on ollut aiemmin koira ja nyt uuden hankinta mietintämyssyssä :)) Jo ihan tämänkin vuoksi olisi mukava päästä tutustumaan/touhuamaan erilaisten koirien kanssa. (Erityisesti kiinnostaisi staffordhirenbullterrieri, jack- ja parsonrusselin terrierit, kääpiösnautserit sekä amerikanbulldoggi, joten jos omistat yksilön jostakin näistä roduista olisi mukava päästä edes kerran tutustumaan)

7

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Meillä on lyhytkarvainen collie. Olen itse saman ikäinen kuin sinä ja asun yo kylässä. Tarvitsisin apua tosiaan koiran hoidossa.. Rotu nyt vain on erilainen kuin mitä olette hankkimassa... Kiinnostaako?

Olen harkinnut myös sijaiskotia hänelle kun aika on tosiaan tiukilla. Harkitkaa tosiaan koiran ostoa tarkkaan!! :)

• niinpä niin

Jos kerran olet koiran hankinut, niin karsi muita harrastuksia, niin saat ajan riittämään koiralle. Älä vietä viikonloppuja baarissa, vaan huolehdi koirastasi. Se on täysin riippuvainen sinusta, ikävä kyllä...

• 17+4
        niinpä niin kirjoitti:

Jos kerran olet koiran hankinut, niin karsi muita harrastuksia, niin saat ajan riittämään koiralle. Älä vietä viikonloppuja baarissa, vaan huolehdi koirastasi. Se on täysin riippuvainen sinusta, ikävä kyllä...

Sori.. En kyllä baareile lainkaan. Kyse on ihan omasta liikkumisestani (kuntosali, pilates, juoksu)...

Mutta minusta sekin kuulostaa tyhmältä jos koiran kanssa pitäisi eristäytyä 24/7... Haloo!

• siffeli
        17+4 kirjoitti:

Sori.. En kyllä baareile lainkaan. Kyse on ihan omasta liikkumisestani (kuntosali, pilates, juoksu)...

Mutta minusta sekin kuulostaa tyhmältä jos koiran kanssa pitäisi eristäytyä 24/7... Haloo!

Koira ehdottomasti mukaan juoksulenkeille!!! Ei kukaan edellytä, että koiran kanssa pitäisi olla 24/7, mutta jos koira on yksin työpäivät, ja vielä illalla omistaja häipyy punttisalille, olisi kyllä tarkkaan harkittava onko koiranpidossa kaikki kohdallaan. Nahkacollie on vielä sen verran aktiivinen rotu, että todella tarvitsee tekemistä. Haloo itsellesi!

• 18+12
        siffeli kirjoitti:

Koira ehdottomasti mukaan juoksulenkeille!!! Ei kukaan edellytä, että koiran kanssa pitäisi olla 24/7, mutta jos koira on yksin työpäivät, ja vielä illalla omistaja häipyy punttisalille, olisi kyllä tarkkaan harkittava onko koiranpidossa kaikki kohdallaan. Nahkacollie on vielä sen verran aktiivinen rotu, että todella tarvitsee tekemistä. Haloo itsellesi!

Koira on yksin ehkä muutaman tunnin päivässä :). Otan sen joskus mukaan lenkeille, mutta en aina. Joskus pakko mennä sellaisille lenkeille, että pää tyhjenee... koiran kanssa se ei onnistu. Menen sen kanssa sitten erillisille lenkeille...

• what a f..?
        18+12 kirjoitti:

Koira on yksin ehkä muutaman tunnin päivässä :). Otan sen joskus mukaan lenkeille, mutta en aina. Joskus pakko mennä sellaisille lenkeille, että pää tyhjenee... koiran kanssa se ei onnistu. Menen sen kanssa sitten erillisille lenkeille...

Sori, mutta pakko kysyä, miksi olet koiran ottanut, jos se ei kiinnosta sinua yhtään, vaan kaikenlaiset muut harrastukset vievät aikasi? Koira on harrastus jo itsessään, sen kanssa voi tehdä monenlaista aktiivista ja kuntoakohottavaa, juoksu, agility mm. Olisit miettinyt prioriteettisi ennen kuin otit koiran. Nyt se joko makaa kotona yksinään tai joutuu vaihtamaan kotia. Kumpikin huonoja vaihtoehtoja, mutta jos et halua koirasi kanssa yhdessä harrastaa, niin silloin on paras, että tosiaan myyt sen parempaan kotiin.

• dogo...?=)

Moikka! meillä ois nuori Dogo Argentino herra. Rodultaan aikasamanlainen kuin amerikanbuldoggi. Ei me nyt sinänsä apua tarvita, mutta jos haluut pitkälle lenkille joskus lähteä niin ei siitäkään haittaa ole. Ja välillä matkoille lähdetään niin ois tietty hienoa jos ois parikin paikkaa mihin vois pojan hyvillä mielin jättää hoitoon.=) Mun sähköposti on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3215
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1279
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1185
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      991
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      988
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      178
      939
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      927
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      901
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      870
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      804
    Aihe