on nyt monta päivää häirinny ja tulee sama viesti monta kertaa pävässä
"Hei ystävä, näen kuvan Facebook. Onko tämä sinun valokuva?" ja alla on sit joku ihme linkki
aina mulla on näit tullu mut ei koskaa näin useesti että häiritsee jo
viirus mesessä?
5
195
Vastaukset
- heippa vaan
Ota kuvakaappaus siitä kohtaa, missä tämä ongelma esiintyy (Prt Scr-näppäin). Tallenna se omiin tiedostoihin. Mene sitten kuvamajaan tai aijaa.com:iin ja lähetä se kuva sinne. Ota sitten se linkki (muistaakseni alimmainen niistä kaikista) ja kopioi se tänne, niin saadaan kaikki katsoa, minkälainen ongelma on kysymyksessä. Mutta muista, että kuvakaappaus tallentaa kaiken sillä hetkellä kuvaruudulla olevan, joten älä jätä siihen mitään henk.koht. tietoja näkyviin.
- jijfijfsdklöm,cxz
tonttu!
Kaverihan jo sanoi missä vika! Mesessä liikkuu taas noita viruslinkkejä ja kaveria ärsyttää niitä saada ruudullensa. - ....
jijfijfsdklöm,cxz kirjoitti:
tonttu!
Kaverihan jo sanoi missä vika! Mesessä liikkuu taas noita viruslinkkejä ja kaveria ärsyttää niitä saada ruudullensa.Enhän minä ole joulupukin pajalla? Olis vaan ollut kiva nähdä, minkälainen se hänen ongelmansa on.
tulee noita samoja parilta tutulta joiden kanssa mesetän. eli he ovat lähettäjiä mukamas. no, tunnen molemmat tyypit sen verran hyvin että heidän koneeltaan löytyy tälläkin hetkellä varmaankin muutama mörkö.
se on sitä kun ei yhtään nähdä vaivaa skannata kone välillä jollain tutkalla.- Jåå-
Normipäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492