Matkustusluvan (ESTA) maksaminen?

stressaaja

Matkustuslupa Yhdysvaltoihin eli ESTA pitää maksaa luottokortilla. Minulla ei ole luottokorttia, joten tietääkö joku onko ok jos sen maksun maksaa joku toinen puolestani? Hakemuksessa kysellään aika tarkkaan luottotietoja, joten tuntuu, että pääseekö koko maahan edes ilman ko. korttia! (olen opiskelija, joten luottokorttia ei minulle vielä myönnetä) KIITOS jos joku osaa auttaa!

12

3976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • credit/debit

      Uskoisin, että myös debit card eli esim. Visa Electron käy. Jenkeissä käytetään termiä credit card vähän joka maksukortista. :)

      • stressaaja

        No se on kyllä totta! Toi ESTA-sivu tosin on ihan suomenkielinen ja siinä puhutaan nimenomaan luottokortista...mutta luulis nyt, ettei reissu jää jostai kortista kii :)


      • credit/debit
        stressaaja kirjoitti:

        No se on kyllä totta! Toi ESTA-sivu tosin on ihan suomenkielinen ja siinä puhutaan nimenomaan luottokortista...mutta luulis nyt, ettei reissu jää jostai kortista kii :)

        Joo, eli kannattaa koittaa, onnistuuko maksaminen ihan esim. Electronilla. Kyllä sulle ilmoitus sitten tulee, jos maksutapahtuma epäonnistuu. En usko, että reissu jää kortista kiinni. Hyvää matkaa.


    • mievuan

      Joko kokeilit maksaa sitä Electornilla?

      • stressaaja

        En oo vielä kokeillut maksaa. Mulla on Visa debit -kortti, et sillä koitan kunhan saan aikaseks :)


      • Dildis
        stressaaja kirjoitti:

        En oo vielä kokeillut maksaa. Mulla on Visa debit -kortti, et sillä koitan kunhan saan aikaseks :)

        Visa Debitillä maksu onnistuu.


    • harmaamassa

      Ei luottokortin tarvitse olla matkaan lähtijän oma. Itse olen maksanut omalla kortillani avovaimoni ja lapseni ESTAt - ilman ongelmia.

    • Kortilla nii

      USA:ssa tarvitset kyllä ainakin hotellia maksaessasi luottokorttia. Hanki rinnakkaiskortti vanhempien kanssa.

      • Ei tarvitse luottokorttia. Usein käy käteispantti ja käteismaksu. Myös visa electron hyväksyttiin ainakin Los angelesin travelodgessa siis panttimaksuun.


    • Syyskuussa menossa

      Juuri kokeilin ja ainakin minun Visa Electron toimi tuossa ESTA maksu systeemissä!

      Hakemus tehdään ensin, ja sitten maksetaan 7 päivän sisällä. Jos korttisi ei toimi, niin tuossahan jotain peloteltiin että saattaisi maksaa enemmän, eli jos jollain on oikea visa niin suosittelen käyttämään sitä, mutta pakon edessä electron näyttäisi myös toimivan.

      • ESTA:n voi maksaa Visa electronilla, juuri maksoin 27.7.2013. Ä kirjainta ei hyväksynyt osoitteeseeni joten korvasin sen a:lla


    • luottokortiton

      Hei

      Ei tuo esta ainakaan minun electroniani hyväksyny kun juuri kokeilin.. miten te teette sen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe