Vieläkö se ritke vorrester on tv:ssä? Voisitko lyhyesti selostaa sen filmin juonen viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajalta?
Vorrester
Anja-Paula.
4
210
Vastaukset
- //%
-rakastatko minua?
-en.
-väitätkö ettet rakasta minua?
-kyllä.
-katso minua silmiin ja sano ettet rakasta minua.
-en rakasta sinua.
-tiesin että rakastat minua.
-no rakastellaan sitten.- Anja-Paula
Niinpä se taitaa olla.
- giftigecheri
kenen kanssa se Ridge nytten on? Taylorin vai Brooken?
parhaiten jääny ko sarjasta mieleen se ku joku nainen tönästiin portaat alas ja se ku siltä Amberilta kuoli se lapsi- niin se on..
että ridge on vihdoin tullut kaapista ja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773731
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851668Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281422- 1591298
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut221092Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2021071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921028- 351021
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124969- 62785