Paskempi nakki

----------

Onko muille tullut lappua kotiin lähiaikoina tekijänoikeuden tiedotus- ja valvontakeskukselta? itselle pamahti tänään laatikosta ttvk:lta lappu missä oli liitteenä käräjäoikeuden päätös palveluntarjoajan vahvistus.
useammalle tuhannelle suomalaiselle on lappu lähetetty nyt ttvk:n mukaan.

32

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakene maasta

      Siis onko kyseessä ilmoitus, että sinusta on tehty rikosilmoitus ja sinut määrätään saapumaan oikeuteen? Jos kyseessä on haaste oikeuteen, voit käytännössä pyyhkiä siihen vaikka perseesi. Saat oikeudesta pois jäämisestä korkeintaan sakon ja seuraavan kerran poliisi voi koettaa noutaa oikeuteen. käytännössä saat etsintäkuulutuksen, jonka voimassa ollessa neuvon sinua olemaan pois Suomesta. Ulkomaille paennutta on melko paha tulla väkisin hakemaan oikeuteen tuomittavaksi kotimaassaan. Melkein kaikki rikokset vanhenevat tuomiokelvottomiksi viiden vuoden sisällä, henkirikoksia lukuunottamatta.

      • ----------

        nyt puhutaan "vain" muutaman tonnin paukusta eli en aio vielä matkalaukkuja pakata. ttvk:lta tulee kohta ehdotus sovittelusta (=sakosta) postissa niin vältän käräjät jos hoidan sitä kautta asian. tässä vaiheessa kiinnostaisi vaan tietää mitä muut kohtalotoverit aikovat tehdä..


    • puskapahetta

      Kun nyt kumminkin tulet väittämään, ettet valehtele, niin panepa screenshotti tuosta lapusta.
      Niin, sitä minäkin!

      • -----------

      • puskapahe
        ----------- kirjoitti:

        no tossa on näsäviisaalle nuorelle herralle pari lappua http://img246.imageshack.us/gal.php?g=teosto1.jpg
        en jaksanu kuvailla noita muita ku skannerikaan ei toimi. Niin, sitä minäkin, paskapuhetta.

        Ok, taisin olla väärässä vaikken mikään nuori herra olekaan. Rokit on kohta rokattu.
        Paska nakki joka tapauksessa. Omaisuus myyntiin tai toisen nimiin. Irtisanoudu töistä, tilaa aika fattaan.
        Sitten käräjäoikeuteen taistelemaan. Nämä asian selvittäjäthän ovat myös itse syyllistyneet rikokseen. Vastakanteita. Ei ne pelkällä sinun jakolistasi screenshotilla voi mitään todistaa. Eikä liikennettä voi eritellä, tämä oli warebitti, tämä taas muuta. Täytyy kyllä muistaa, että Suomessa syytetty on syyllinen, jos hän ei voi muuta todistaa. Ei niin kuin länsimaisessa oikeudessa pitäisi olla, että syytön kunnes toisin todistetaan.
        Jos langaton yhteys, maksa viinapullo jollekin spugelle, että ottaa syyt niskoilleen.
        Tai maksa suosiolla riistäjille. Ei kai tuhannesta kpl:sta montaakyt donaa tule?


      • ----------
        puskapahe kirjoitti:

        Ok, taisin olla väärässä vaikken mikään nuori herra olekaan. Rokit on kohta rokattu.
        Paska nakki joka tapauksessa. Omaisuus myyntiin tai toisen nimiin. Irtisanoudu töistä, tilaa aika fattaan.
        Sitten käräjäoikeuteen taistelemaan. Nämä asian selvittäjäthän ovat myös itse syyllistyneet rikokseen. Vastakanteita. Ei ne pelkällä sinun jakolistasi screenshotilla voi mitään todistaa. Eikä liikennettä voi eritellä, tämä oli warebitti, tämä taas muuta. Täytyy kyllä muistaa, että Suomessa syytetty on syyllinen, jos hän ei voi muuta todistaa. Ei niin kuin länsimaisessa oikeudessa pitäisi olla, että syytön kunnes toisin todistetaan.
        Jos langaton yhteys, maksa viinapullo jollekin spugelle, että ottaa syyt niskoilleen.
        Tai maksa suosiolla riistäjille. Ei kai tuhannesta kpl:sta montaakyt donaa tule?

        wlanin piikkiin kun saisikin, mutta on viihdepaketin modeemi niin elisalta näkevät kyllä että on aina
        ollut suojattu. käräjillä tota asiaa puitaisiin sitten tuon vajaan 9000 biisin mukaan ja todennäköisesti
        häviäisin jutun joka tapauksessa. oikeastaan korvausvaatimus on hyvinkin "kohtuullinen", mutta tekoon
        nähden hyvinkin kohtuuton kun ei ole dc ollut käytössä kuin max 2 vuorokautta. eli ei tarvitse kämppää myydä sentään tai muutenkaan taloutta kaada. eniten vi---ttaa ku noin vähästä kosahti.


      • _______
        ---------- kirjoitti:

        wlanin piikkiin kun saisikin, mutta on viihdepaketin modeemi niin elisalta näkevät kyllä että on aina
        ollut suojattu. käräjillä tota asiaa puitaisiin sitten tuon vajaan 9000 biisin mukaan ja todennäköisesti
        häviäisin jutun joka tapauksessa. oikeastaan korvausvaatimus on hyvinkin "kohtuullinen", mutta tekoon
        nähden hyvinkin kohtuuton kun ei ole dc ollut käytössä kuin max 2 vuorokautta. eli ei tarvitse kämppää myydä sentään tai muutenkaan taloutta kaada. eniten vi---ttaa ku noin vähästä kosahti.

        Aikamoinen kuhina on käynyt ware-palvelimellasi kun ovat ladanneet ja tarkistaneet varten kaikki 9000 biisiä, mitä tuosta tulee? yli 40 gigaa?


      • -----------
        _______ kirjoitti:

        Aikamoinen kuhina on käynyt ware-palvelimellasi kun ovat ladanneet ja tarkistaneet varten kaikki 9000 biisiä, mitä tuosta tulee? yli 40 gigaa?

        varmaan 40gb aika lähellä, ei ole tuota tietokonettakaan olemassa ollut moneen kuukauteen niin paha enää sanoa. ois siinä kuitenkin tekemistä ollut parissa päivässä kaikki latailla pois 5mbs upilla.


      • xyzzyx123321
        ----------- kirjoitti:

        varmaan 40gb aika lähellä, ei ole tuota tietokonettakaan olemassa ollut moneen kuukauteen niin paha enää sanoa. ois siinä kuitenkin tekemistä ollut parissa päivässä kaikki latailla pois 5mbs upilla.

        Ei ole mahdollista.


      • puskapahe
        xyzzyx123321 kirjoitti:

        Ei ole mahdollista.

        5 Mb x 2 x 24 x 60 x 60 = 864000 Mb = n. 850 Gb


      • xyzzyx123321
        puskapahe kirjoitti:

        5 Mb x 2 x 24 x 60 x 60 = 864000 Mb = n. 850 Gb

        5mb = 500kt/s ja sekin teoreettinen. todellinen tiedonsiirtonopeus varmaan keskiarvolla 200kt/s , jos oletetaan että joku muukin häneltä jotain ladannut. eli:

        0.5mbx 2 x24 x60 x60= 86400mb eli 86,5gb eli tämä teoreettinen.

        0.2mb x 2 x 24 x 60 x 60 = 34560 eli 34,5 gb. Enkä usko että noinkaan paljon saisivat röörit auki imutettua. Verkot hidastelee, joku muu vie ap. kaistaa jne.

        Edelleenkin sanon ettei 2 päivässä vedä 40 gigaa tavaraa 5mb uppikaistalla millään.


      • 12
        xyzzyx123321 kirjoitti:

        5mb = 500kt/s ja sekin teoreettinen. todellinen tiedonsiirtonopeus varmaan keskiarvolla 200kt/s , jos oletetaan että joku muukin häneltä jotain ladannut. eli:

        0.5mbx 2 x24 x60 x60= 86400mb eli 86,5gb eli tämä teoreettinen.

        0.2mb x 2 x 24 x 60 x 60 = 34560 eli 34,5 gb. Enkä usko että noinkaan paljon saisivat röörit auki imutettua. Verkot hidastelee, joku muu vie ap. kaistaa jne.

        Edelleenkin sanon ettei 2 päivässä vedä 40 gigaa tavaraa 5mb uppikaistalla millään.

        Tuliko pilkkuvirhe. Mahdollista. 850 Gb = n. 106 Gt. Siitä pois n. 10 % ja hyvin mahdollista.
        Mun 2 Mb/s uppikaista esim. torskissa jakaa helposti 220 kt/s.
        Tässä jutussa on kuitenkin liian paljon hämärää. Koska tällainen laki on tullut voimaan, että ilman poliisitutkimuksia joku yksityinen taho saa edes käräjäoikeuden päätöksellä yhteystietoja? Keväällä lakimuutos kyllä oli lausuntokierroksella, mutta en ole huomannut sen voimaantuloa. Onko nuo aloittajan paperit edes oikeita?


      • puskapahe
        ---------- kirjoitti:

        wlanin piikkiin kun saisikin, mutta on viihdepaketin modeemi niin elisalta näkevät kyllä että on aina
        ollut suojattu. käräjillä tota asiaa puitaisiin sitten tuon vajaan 9000 biisin mukaan ja todennäköisesti
        häviäisin jutun joka tapauksessa. oikeastaan korvausvaatimus on hyvinkin "kohtuullinen", mutta tekoon
        nähden hyvinkin kohtuuton kun ei ole dc ollut käytössä kuin max 2 vuorokautta. eli ei tarvitse kämppää myydä sentään tai muutenkaan taloutta kaada. eniten vi---ttaa ku noin vähästä kosahti.

        Sivuhuomautuksena, kuinka ihmeessä ISP näkee verkon salauksen tai salaamattomuuden? Käykö ne asiakkaiden osoitteiden lähistön skannaamassa?
        Joka tapauksessa epäilen vieläkin koko tämän ketjun totuudellisuutta. Niin moni asia ketjun viesteissä viittaa siihen. Ettet vain olisi joku riistolafkojen agentti tai omalla asialla oleva "vigilant"?


      • xyzzyx123321
        puskapahe kirjoitti:

        Sivuhuomautuksena, kuinka ihmeessä ISP näkee verkon salauksen tai salaamattomuuden? Käykö ne asiakkaiden osoitteiden lähistön skannaamassa?
        Joka tapauksessa epäilen vieläkin koko tämän ketjun totuudellisuutta. Niin moni asia ketjun viesteissä viittaa siihen. Ettet vain olisi joku riistolafkojen agentti tai omalla asialla oleva "vigilant"?

        Eihän se näekkään. Esim. blowfish kryptatty tunneli vaikka minulta sinulle ja ip ei pysty näkemään mitä siellä tapahtuu.

        Kyllähän isp näkee mun tietokoneen ja sen oman serverin välisen liikenteen salauksen, muttei sitä jos esim. sinun tunneli, joka on salattu menee sen isp:n ja mun koneen salauksen sisällä. Kaikki liikenne tunnelissa on täyttä hölynpölyä. (Vertaa esim. VPN).

        Eli näin teoriassa: Tunneloin yhteyden koneeseesi vaikka yhden proxyn läpi. Ainut paikka josta mun dataa voi lukea on mun kone ja päämäärä eli sun kone. Kaikki sun koneelta ulospäin menevä liikenne näyttää tulevan sun koneelta, vaikka tulisi sun koneen kautta mun tekemästä tunnelista.

        Eli jos tarpeeksi haluaa nähdä vaivaa, niin oman ip:n voi häivyttää ja saada toisen ihmisen omista typeryyksistä vaikeuksiin. Toki tuo tunnelin teko tarkoittaa pääsyä sun koneelle, joka ei ole ihan helppo asia. (Päitsi jos käytät esimerkiksi piraatti-windowsia, jota ei voi päivittää ja sen tietoturva-aukot on hyvin teidossa -> Niihin hyökätään)

        Noin periaatteessa.


      • xyzzyx123321
        xyzzyx123321 kirjoitti:

        Eihän se näekkään. Esim. blowfish kryptatty tunneli vaikka minulta sinulle ja ip ei pysty näkemään mitä siellä tapahtuu.

        Kyllähän isp näkee mun tietokoneen ja sen oman serverin välisen liikenteen salauksen, muttei sitä jos esim. sinun tunneli, joka on salattu menee sen isp:n ja mun koneen salauksen sisällä. Kaikki liikenne tunnelissa on täyttä hölynpölyä. (Vertaa esim. VPN).

        Eli näin teoriassa: Tunneloin yhteyden koneeseesi vaikka yhden proxyn läpi. Ainut paikka josta mun dataa voi lukea on mun kone ja päämäärä eli sun kone. Kaikki sun koneelta ulospäin menevä liikenne näyttää tulevan sun koneelta, vaikka tulisi sun koneen kautta mun tekemästä tunnelista.

        Eli jos tarpeeksi haluaa nähdä vaivaa, niin oman ip:n voi häivyttää ja saada toisen ihmisen omista typeryyksistä vaikeuksiin. Toki tuo tunnelin teko tarkoittaa pääsyä sun koneelle, joka ei ole ihan helppo asia. (Päitsi jos käytät esimerkiksi piraatti-windowsia, jota ei voi päivittää ja sen tietoturva-aukot on hyvin teidossa -> Niihin hyökätään)

        Noin periaatteessa.

        Kirotus virhe: "Eihän se näekkään. Esim. blowfish kryptatty tunneli vaikka minulta sinulle ja ISP ei pysty näkemään mitä siellä tapahtuu. "

        Sorry.


      • puskapahe
        xyzzyx123321 kirjoitti:

        Eihän se näekkään. Esim. blowfish kryptatty tunneli vaikka minulta sinulle ja ip ei pysty näkemään mitä siellä tapahtuu.

        Kyllähän isp näkee mun tietokoneen ja sen oman serverin välisen liikenteen salauksen, muttei sitä jos esim. sinun tunneli, joka on salattu menee sen isp:n ja mun koneen salauksen sisällä. Kaikki liikenne tunnelissa on täyttä hölynpölyä. (Vertaa esim. VPN).

        Eli näin teoriassa: Tunneloin yhteyden koneeseesi vaikka yhden proxyn läpi. Ainut paikka josta mun dataa voi lukea on mun kone ja päämäärä eli sun kone. Kaikki sun koneelta ulospäin menevä liikenne näyttää tulevan sun koneelta, vaikka tulisi sun koneen kautta mun tekemästä tunnelista.

        Eli jos tarpeeksi haluaa nähdä vaivaa, niin oman ip:n voi häivyttää ja saada toisen ihmisen omista typeryyksistä vaikeuksiin. Toki tuo tunnelin teko tarkoittaa pääsyä sun koneelle, joka ei ole ihan helppo asia. (Päitsi jos käytät esimerkiksi piraatti-windowsia, jota ei voi päivittää ja sen tietoturva-aukot on hyvin teidossa -> Niihin hyökätään)

        Noin periaatteessa.

        Nyt oli kyse käyttäjän oman WLAN-verkon salauksesta. Ei liikenteen salauksesta.


      • -------------
        12 kirjoitti:

        Tuliko pilkkuvirhe. Mahdollista. 850 Gb = n. 106 Gt. Siitä pois n. 10 % ja hyvin mahdollista.
        Mun 2 Mb/s uppikaista esim. torskissa jakaa helposti 220 kt/s.
        Tässä jutussa on kuitenkin liian paljon hämärää. Koska tällainen laki on tullut voimaan, että ilman poliisitutkimuksia joku yksityinen taho saa edes käräjäoikeuden päätöksellä yhteystietoja? Keväällä lakimuutos kyllä oli lausuntokierroksella, mutta en ole huomannut sen voimaantuloa. Onko nuo aloittajan paperit edes oikeita?

        Papereiden oikeellisuudesta on paha sanoa, tollaset nyt laatikosta kopsahti tuossa viime viikon loppupuolella. kovin ovat virallisen näköisiä, ja kuoressa lukee tuon tekijänoikeuden tiedotus- ja valvontakeskuksen leimat yms. voin vielä lopuista lapuistakin ottaa kuvat tässä alkuviikolla jos se jotain helpottaa. joku neuvoi että tarkista että ip-osoite on sama kuin lapuissa, katsoin myip.is -sivulta ja puolet numeroista oli kohdillaan. onko siis näin että ip vaihtuu vai onko nyt jossain jotain mätää?


      • --------------
        puskapahe kirjoitti:

        Sivuhuomautuksena, kuinka ihmeessä ISP näkee verkon salauksen tai salaamattomuuden? Käykö ne asiakkaiden osoitteiden lähistön skannaamassa?
        Joka tapauksessa epäilen vieläkin koko tämän ketjun totuudellisuutta. Niin moni asia ketjun viesteissä viittaa siihen. Ettet vain olisi joku riistolafkojen agentti tai omalla asialla oleva "vigilant"?

        elisan viihdepaketti on kyseessä, jossa modeemin asetukset säädetään tuolta oma.elisasta. nään
        sieltä itsekkin tilaushistoria -kohdasta milloin oon vaihtanut vaikka wep-keyn tai mitä ikinä. mikä muu kohta viittaa todellisuudesta poikkeavaan?


      • Laki menee
        12 kirjoitti:

        Tuliko pilkkuvirhe. Mahdollista. 850 Gb = n. 106 Gt. Siitä pois n. 10 % ja hyvin mahdollista.
        Mun 2 Mb/s uppikaista esim. torskissa jakaa helposti 220 kt/s.
        Tässä jutussa on kuitenkin liian paljon hämärää. Koska tällainen laki on tullut voimaan, että ilman poliisitutkimuksia joku yksityinen taho saa edes käräjäoikeuden päätöksellä yhteystietoja? Keväällä lakimuutos kyllä oli lausuntokierroksella, mutta en ole huomannut sen voimaantuloa. Onko nuo aloittajan paperit edes oikeita?

        Vuodesta 2006
        http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2005/20050821


        Tekijänoikeutta loukkaavan aineiston saannin estäminen
        60 a §

        Tekijällä tai hänen edustajallaan on oikeus tuomioistuimen määräyksellä salassapitosäännösten estämättä yksittäistapauksessa saada lähettimen, palvelimen tai muun sellaisen laitteen ylläpitäjältä taikka muulta välittäjänä toimivalta palvelun tarjoajalta yhteystiedot sellaisesta teleliittymästä, josta tekijän oikeuksien suojan kannalta merkittävässä määrin saatetaan yleisön saataviin tekijänoikeudella suojattua aineistoa ilman tekijän suostumusta. Tiedot tulee antaa ilman aiheetonta viivytystä. Tietojen luovuttamista koskevan asian käsittelyssä noudatetaan, mitä oikeudenkäymiskaaren 8 luvussa säädetään.


      • 12
        ------------- kirjoitti:

        Papereiden oikeellisuudesta on paha sanoa, tollaset nyt laatikosta kopsahti tuossa viime viikon loppupuolella. kovin ovat virallisen näköisiä, ja kuoressa lukee tuon tekijänoikeuden tiedotus- ja valvontakeskuksen leimat yms. voin vielä lopuista lapuistakin ottaa kuvat tässä alkuviikolla jos se jotain helpottaa. joku neuvoi että tarkista että ip-osoite on sama kuin lapuissa, katsoin myip.is -sivulta ja puolet numeroista oli kohdillaan. onko siis näin että ip vaihtuu vai onko nyt jossain jotain mätää?

        Oliko edes kirjattu kirje? Jos ei, tuo ilmoitus ei meinaa mitään.


      • --------------
        12 kirjoitti:

        Oliko edes kirjattu kirje? Jos ei, tuo ilmoitus ei meinaa mitään.

        Ei ollut kirjattu kirje. helvetin epäselvällä käsialalla kirjoitettu mun osoite ja nimi tohon.


      • Älyhoixxcc
        xyzzyx123321 kirjoitti:

        5mb = 500kt/s ja sekin teoreettinen. todellinen tiedonsiirtonopeus varmaan keskiarvolla 200kt/s , jos oletetaan että joku muukin häneltä jotain ladannut. eli:

        0.5mbx 2 x24 x60 x60= 86400mb eli 86,5gb eli tämä teoreettinen.

        0.2mb x 2 x 24 x 60 x 60 = 34560 eli 34,5 gb. Enkä usko että noinkaan paljon saisivat röörit auki imutettua. Verkot hidastelee, joku muu vie ap. kaistaa jne.

        Edelleenkin sanon ettei 2 päivässä vedä 40 gigaa tavaraa 5mb uppikaistalla millään.

        Joo

        Eihän ne olmittään tota matskua ladanneet... Niille riittää että niillä on käppyrät ja kuvat ja todisteet että sulla on ollut noin paljon matskua jaossa.. ja sitten oikeudessa pohditaan riittääkös näyttö.. Kylhän murottaja tekee itse ja duunaa kaikkee kuvaa ja käppyrää mutta tollat asianajajien armeija janoin tahot on kanssa oikeuden silmissä melkosen uskottavia..

        Ja jos toi kirje janoin olis feikki niin sehän olis sitten hyvä homma...

        Paska homma silleen e t toi on melkosen sattumaa kuka sitten käryää ja noin mutuna rikoksena pitäisin melkosen mitättömänä mutta ne vahingonkorvaukset ja vaateet on ihan älyttömiä..


    • OikeuteenVain

      Ehdottomasti veisin itse oikeuteen. Eikö edes koneitasi ole käyty viemässä pois? Kotietsintähän myös pitäisi tehdä, ei pelkkä screenshotti riitä mihinkään. Aika outoa mielestäni ettei edes kotietsinää ole tehty. Sano feikanneesi jaot, jotta pääset serverille ja saat kasvatettua virtuaalikikkeliäsi. Ei tuo riitä mihinkään näyttö mielessä.

      Kaikki vaan oikeuteen, niin itse tekisin. Nuo on ns. pelottelukirjeitä. Viekööt oikeuteen jos haluavat ilman todellista näyttöä. Pitäisihän sinulta löytyäkkin nuo kappaleet, fyysiset todisteet. Pelottelukirje juurikin sen takia, että osa ihmisistä oikeasti maksaa nuo kyselemättä. Katsoppas uutisista nämä jotka ovat viimeksi jääneet kiinni, koneet on viety todistusaineistoksi juurikin sen takia että noilla ip-todisteilla voi pyyhkiä persettä.

      Yhteys turre legaliin ja kysele sieltä lisää.

      • --------------

        Konetta ei ole viety, enkä tiedä onko ovella kukaan päivisin käynyt kun olen pääsääntöisesti viikot poissa. Toi turre legal näyttäisi olevan juurikin se mitä tässä tilanteessa tarvitaan. Kone on jo myyty pois eli siitä ei ole
        mitään apua enää puolin tai toisinkaan. Tietääkseni kotietsintää ei voida edes suorittaa ellei epäillä 6kk linnareissun takia, eli tuskin noilla rikkeillä olisi vielä ketään sisälle paukannut. korjatkoon viisaammat jos olen väärässä. Tiedä sitten miten tossa oikeudessa kävisi, tekijänoikeusäijä kertoi puhelimessa että siellä käsiteltäisiin 8700 kappaleen mukaan, kun nyt mukisematta maksaisin vain osasta ja tekisin kirjallisen sopimuksen että loppuu warettaminen mun osalta. ja siinä vaiheessa tosiaan loppuisi budjetti pahemman kerran kesken.


      • xyzzyx123321
        -------------- kirjoitti:

        Konetta ei ole viety, enkä tiedä onko ovella kukaan päivisin käynyt kun olen pääsääntöisesti viikot poissa. Toi turre legal näyttäisi olevan juurikin se mitä tässä tilanteessa tarvitaan. Kone on jo myyty pois eli siitä ei ole
        mitään apua enää puolin tai toisinkaan. Tietääkseni kotietsintää ei voida edes suorittaa ellei epäillä 6kk linnareissun takia, eli tuskin noilla rikkeillä olisi vielä ketään sisälle paukannut. korjatkoon viisaammat jos olen väärässä. Tiedä sitten miten tossa oikeudessa kävisi, tekijänoikeusäijä kertoi puhelimessa että siellä käsiteltäisiin 8700 kappaleen mukaan, kun nyt mukisematta maksaisin vain osasta ja tekisin kirjallisen sopimuksen että loppuu warettaminen mun osalta. ja siinä vaiheessa tosiaan loppuisi budjetti pahemman kerran kesken.

        Paljos noista jää maksettavaa, kiinnostaa tietää mikäs on kappaleen hinta?

        Itse kyselisin tuolta turre legalista mitä meinaavat, kannattaako tuosta lähteä taistelemaan. Varmaan sieltä kokemusta löytyy ihan tarpeeksi. Heppoiset on todisteet jos vaan tuodaan screenshot ip:stä dc hubissa näytille. Voihan joku tunneloida oman liikenteensä vaikka koneesi kautta. Noin esimerkiksi.

        Toki jos tosiaan olet syyllinen, niin.. Mutta kysyvä ei tieltä eksy.


      • xyzzyx123321
        xyzzyx123321 kirjoitti:

        Paljos noista jää maksettavaa, kiinnostaa tietää mikäs on kappaleen hinta?

        Itse kyselisin tuolta turre legalista mitä meinaavat, kannattaako tuosta lähteä taistelemaan. Varmaan sieltä kokemusta löytyy ihan tarpeeksi. Heppoiset on todisteet jos vaan tuodaan screenshot ip:stä dc hubissa näytille. Voihan joku tunneloida oman liikenteensä vaikka koneesi kautta. Noin esimerkiksi.

        Toki jos tosiaan olet syyllinen, niin.. Mutta kysyvä ei tieltä eksy.

        Ainiin.. Jos ne kuvat on tällaisia : http://lekplatsen.org/bevismaskinen/image.php?system=winxp_dcpp&name=Suomi24&ip=82.765.652.081&file=AVRIL-LAVIGNE-AXXXXX0.MP3&client=DC

        Niin voit tehdä niitä itsekkin mielin määrin tällä kätevällä ohjelmalla:

        http://piratbyran.org/bevismaskinen/

        Kätevää todistusten tekemistä.


      • --------------
        xyzzyx123321 kirjoitti:

        Paljos noista jää maksettavaa, kiinnostaa tietää mikäs on kappaleen hinta?

        Itse kyselisin tuolta turre legalista mitä meinaavat, kannattaako tuosta lähteä taistelemaan. Varmaan sieltä kokemusta löytyy ihan tarpeeksi. Heppoiset on todisteet jos vaan tuodaan screenshot ip:stä dc hubissa näytille. Voihan joku tunneloida oman liikenteensä vaikka koneesi kautta. Noin esimerkiksi.

        Toki jos tosiaan olet syyllinen, niin.. Mutta kysyvä ei tieltä eksy.

        tosiaan todisteina mainittiin olevan:
        1) loukkauksen kohteena olleet teokset
        2) kuvaruutukaappaukset dc ja commview-ohjelmista
        3) lokitiedot jakotapahtumasta
        4) tuloste SmartWhoIs -ohjelmasta

        kerron mitä tulee maksamaan kun saan loputkin laput, en muista nyt varmasti niin en lähde arvailemaan.


      • Sivukommentti
        -------------- kirjoitti:

        tosiaan todisteina mainittiin olevan:
        1) loukkauksen kohteena olleet teokset
        2) kuvaruutukaappaukset dc ja commview-ohjelmista
        3) lokitiedot jakotapahtumasta
        4) tuloste SmartWhoIs -ohjelmasta

        kerron mitä tulee maksamaan kun saan loputkin laput, en muista nyt varmasti niin en lähde arvailemaan.

        Käsittääkseni tuo SmartWhois hakee netistä eri lookupip- palveluista sun IP osoitteen tiedot mitä julkisesti on saatavilla. Eli ei mikään hieno ohjelma.

        Commview taas tarkkailee vaan OMAN koneen tietoliikennettä, eli mitä tavaraa sinne ttvk:n koneelle tulee. Sillä ei voi tarkkailla sinun tietokonettasi varsinaisesti, jos ei sinulla ole tuota remote ohjelmaa asennettuna. : "For remote monitoring tasks, you can use our special, optional add-on for CommView: CommView Remote Agent. It allows CommView users to capture network traffic on any computer where Remote Agent is running, regardless of the computer's physical location. "

        Eli ei nuo mitään superohjelmia ole.


    • ABRAHAMLincoln

      Miksi ihmiset käyttävät vieläkin dc hubeja? Esimerkiksi jaan omia ottamiani kuvia torrentin läpi sukulaisilleni. Jos nyt sattuisin jakamaan vaikka musiikkilevyä, niin eipä ainakaan sakot ole kuin muutamasta kappaleesta...

    • Huijauskirjeitä?

      TARKISTA ETTEI OLE HUIJAUSKIRJE! Näitähän nykyään riittää. Joku asiallisen kuuloinne jätkä vastaa toisessa päässä jne. Tarkista nyt ainakin ne IP tiedot, onko varmasti sun ip. ISP:ltä voisi kans kysellä josko tietoja on annettu ja soita myös yhteyshenkilölle siitä ip-tietojen luovuttamisesta päättäneille.

    • .....

      Sen takaa jäljittäminen on mahdotonta.

      • ---------.-

        Turha se on enää pidätellä, ku jööti on jo housussa, mutta kerro silti miten tuota käytetään näin jatkoa ajatellen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe