Hei, mä mietin sellasta asiaa, kun olen tehnyt noita pätkätöitä lounaskokkina ja eräässä paikassa mulle sanottiin suoraan et olen liian hidas ja viimesimmässä paikassa vaan et "nyt riitti tälle viikolle, katellaan ensi viikolla uudelleen", mut suoraan ei sanottu mitään. Muut työkaverit katsoi jotenkin säälivästi. En usko että hommat jatkuu enää ko. paikasssa. :(
Nykyään ravintola-alalla pitää olla kamalan nopea ja kun en ole tottunut niin en vain yksinkertaisesti kykene! Miten saada nopeutta? Vai tuleeko se vain rutiinin myötä niinku epäilen? Kaikki odottaa että on valmiiksi nopea eikä anna aikaa sopeutua.
Kuinka saada nopeutta työskentelyyn?
4
633
Vastaukset
- duuniin,,,
Nopeutta työhösi saat tekemällä tai sitten et. Mieti nyt tarkkaan onko kokkaus sun juttus vai pitäiskö hakeutu muulle alalle.
- {Aloittaja}
Ruuanlaitto on mun suurin intohimoni. Mikään muu ei oikeasti edes kiinnosta kuin se ja kaikki siihen liittyvä. Tässä pähkäiltyäni luulen ymmärtäneeni että olen ollut vääränlaisissa paikoissa töissä. Nuo lounasravintolat kun on ravintoloita ja enempi ravintolakokin heiniä kuin suurtalouskokin vaikka sielläkin suuria määriä tehdään, mutta typerästi liian pienellä henkilöstömäärällä. :/
- Helenia
Hae vähäksi aikaa pikaruokalaan töihin, sieltä saa rutiinia ja koulutusta nopeaan työskentelyyn?
- niin tai...
kokeile toisenlaisia "hitaampia" kokin hommia, cateringtyylisiä paikkoja tai fine dining-"piiperryspaikkoja", pieniä illallisravintoloita, jos sellaiseen on kiinnostusta ja satut löytämään työtä :)
Tuntuu että nykyään tuottavuus ja tehokkuus on kaikki kaikessa, työnjälkikin saa sen höykin kärsiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808