Varasin/vuokrasin hiljattain auton 2 vkon etelänreissua varten kohdemaasta.
Farkun hinnaksi 308€ (14 vrk). Alkujaan varausvahvistuksessa ei ollut hintaa lasten korokeistuimille (eikä vaikuttanut loppuhintaa ottia tai ei) - engl. kieliseen (2. versio) varausvahvistukseen oli ilmestynyt 5€/pvä/istuin ALV --- siis 86,10€/14vrk, hyi helv***i.
Engl. kielisessä varausvahvisuksessa lukee, että optiolta saateaan periä maksu paikanpäällä..
Elloksen nettikaupassa tuollainen muovijakkara maksaa 7,90€/loppuiäksi. On siinä bussiness vuokaamolla.
Mutta kun ei viitsi raahata koneeseen kahta tuollaista..
Mutta itse kysymys; perivätkö vuokraamo euroopassa istuimista tuollaisia maksuja?
Sitten vinkki; http://www.bubblebum.co.uk/portable_foldable.html
Palli puhallettavana - ei kovin vanha keksintö. Täyttää Eu-normit (ECE Regulation R44/04) eli kelpaa myös tiukoissa maissa mm. Saksa ja Itävalta.
Toinen kysymys; tietääkö joku noita myytävän Suomessa? (kvg = 0 hits)
Kolmas vaihtoehto olis ostaa paikanpäältä jostain marketista ja heittää 2 vkon kuluttua vajaa 10ekun pallit roskiin tai antaa vastaantulijalle - vuokraamolle en ainakaan antaisi..
Autonvuokraamoiden lastenistuimet/koroketyynyt
5
615
Vastaukset
- 6+17
Kyllä Euroopassakin istuimista joutuu maksamaan suolaisia lisähintoja. Joskus tuntuu, että autonvuokraus on aikamoista huijausta, navigaattorin vuokralla voisi yleensä ostaa sellaisen omaksi.
- kiki.
Vuokrasi Nissan Noten 3 viikoksi, ja se maksoi 200€
Itse kuitenkin ostin Nissan Micran 180 eurolla, ja autossa oli alumiinivanteet, jarrutehostin, neljä vaihdetta, katsastus voimassa, radio yms.
Eli miksi maksaa 200€ kolmesta viikosta kun 180 eurolla saa auton ainakin vuodeksi?
No ehkäpä se laatu on tässä syynä, sama juttu jos navigaattorin vuokra maksaa 50€ niin veikkaampa että se 50€ navigaattori ei yhtä laadukas...
Itse olen muuten kolmea Nissania ajanut 2009 Notea, 1986 micraa ja 1988 micraa, ja kyllä niissä semmonen pikkunen ero oli...- 6+17
Mutta 200 euroa ei ole kolmasosa uuden Noten hinnasta. Nissanilla en ole ajanut, mutta navigaattoreita olen käyttänyt, ei niissä eroa ole.
- kiki.
6+17 kirjoitti:
Mutta 200 euroa ei ole kolmasosa uuden Noten hinnasta. Nissanilla en ole ajanut, mutta navigaattoreita olen käyttänyt, ei niissä eroa ole.
Mutta 200 eurolla olisi saanut Nissasin omaksi. auto kuin auto, eikös vain, vähän niiku lastenistuinkin, eihän niissä eroja ole ;)
- Isä -74
Tuntuu lähes kaikkialla olevan turvaistuimet vuokraamoissa hinnoiteltu poskettoman kalliiksi. Me olemme ottaneet aina omat (3 kpl) mukaan. Ei siitä pahemmin vaivaa ole, jos kohteessa ottaa auton kentältä ja palauttaa kentälle.
Parille Australian autoreissulle emme ole istuimia raahanneet (koska matkalla on pyöritty ilman autoa Kaukoidässä). Silloin olen mailitse neuvotellut vuokraamon kanssa järkevän "pakettihinnan" istuimille vuokra-ajaksi. Huonona puolena on ollut lähinnä alle 1 vuotiaan laittaminen kasvot menosuuntaan, mikä muualla maailmassa on normaalia, mutta pohjoismaisen käsityksen mukaan vaarallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793