Poikaystäväni hakkaa minua !

minuun sattuu

Olen 15 vuotias ja poikaystäväni 17. Hän on hirveän väkivaltainen minua ja muita poika kohtaan. Aina hän tappelee jonkun kanssa. Minulla on joitakin kaveri poikia, poikaystäväni vihaa heitä, eikä hän halua että tapaisin heitä. Se on minulle hyvin vaikeaa, koska he ovat minut ystäviäni, enkä voi tavata heitä ilman että poikaystäväni hakkaa heidät tai minut.

Hän hakkaa minua aika usein, en tiedä onko se leikkiä, mutta sattuu aivan kauheasti lähes joka kerta. En ole kertonut tästä oikein kellekkään, koska jos hän saisi tietää niin hän suuttuisi varmasti. Haluaisin jättää hänet, mutta en vain uskalla kertoa sitä hänelle, hän ihan varmana alkaa hakkaamaan minua jos kerron. Joskus hän taas on oikein romanttinen ja mukava, mutta hetken päästä hän alkaa jotenkin pahoinpiteleen minua potkimalla, lyömällä, huutamalla, tönimällä tai jotenkin vain satuttamalla minua. En käsitä miksi hän haluaa satuttaa minua. Ja kelle voisin kertoa tästä ja miten..

Olemme harrastaneet myös seksiä, joka on aivan hirveää. Hän tavallaan joka kerta pakottaa ja päättää sen milloin ja missä harrastamme seksiä. Olen monesti sanonut hänelle seksin aikana " lopeta " hän vain jatkaa, eikä välitä kuinka paljon minua sattuu.

Toivon että laittaisitte asiallisia vastauksia ja neuvoja. Tiedän että minun olisi pitänyt kertoa tästä jollekkin, mutta en vain jotenkin pysty, tästä on muutenkin niin vaikea puhua ja kertoa ja tuntuu että en ole minkään arvoinen tässä maailmassa, eikä kukaan välitä mitä minulle tapahtuu.

13

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grtjuyklil

      Et sä muuten tota saa loppumaan, kuin kertomalla, sen on jo historia todistanut.

      Soita vaikka poliiseille jos ei muuta, tiedän että sua pelottaa, mutta toi on nyt ainoa vaihtoehto. Jos se on hakannu sua, sun on saatava se vastuuseen teoistaan, esim. soittamalla poliisit. Jos sä et tota tee, niin mieti kuinka sen tulevaisuuden tyttöystävät tulee kärsimään ja kaikki muut jotka joutuu tekemisiin sen kanssa. Ittes ja muiden puolesta, soita poliisille.

      • kerrosiitäjollekki

        HUI KAUHEETA ! Ja et oo kertonu kellekkään? Kannattais kertoo vakka poliisille tai ainakin vanhemmille. Ei kenenkään tarvi turhaan tollatteesta kärsiä.

        "Ittes ja muiden puolesta, soita poliisille." Juuri näin !


      • tyttö15.
        kerrosiitäjollekki kirjoitti:

        HUI KAUHEETA ! Ja et oo kertonu kellekkään? Kannattais kertoo vakka poliisille tai ainakin vanhemmille. Ei kenenkään tarvi turhaan tollatteesta kärsiä.

        "Ittes ja muiden puolesta, soita poliisille." Juuri näin !

        itellani oli vähän samalainen tapaus mut jätkä oli mua 2 vuotta nuorempi ite olin 15v, se jätkä pyys mua sen kans kävelylle ja mä suostuin, se vaan kaato mut maahan suuteli väkisin ja vaik sanoin sille et lopettaa ja etten haluu se vaan jatko, sitä jatku niin kauan kunnes sen isä sattu tulee paikalle ja sen piti lähtee himaan... sen jälkeenkin se on pyytäny mua niille yöks mut oon vaan sanonu aina etten kerkee muuta menoo en haluu, en oo menny sen lähelle enää ja ainakin oon nähny sen oon menny juttelee vaan jollekkin jätkä kaverille jtn eikä se oo uskaltanu tulla mun luo sillon.

        kannattaa ekanakin puhuu sille jätkälle siit esim kännyn välityksellä jos se tajuis, tai sit vaan jätät sen suoraan, en usko et se uskaltas mitään pahaa tehä tai jos tekee meet poliisille tai ota joku kaveri siihen lähelle mukaan


      • minuun sattuu
        tyttö15. kirjoitti:

        itellani oli vähän samalainen tapaus mut jätkä oli mua 2 vuotta nuorempi ite olin 15v, se jätkä pyys mua sen kans kävelylle ja mä suostuin, se vaan kaato mut maahan suuteli väkisin ja vaik sanoin sille et lopettaa ja etten haluu se vaan jatko, sitä jatku niin kauan kunnes sen isä sattu tulee paikalle ja sen piti lähtee himaan... sen jälkeenkin se on pyytäny mua niille yöks mut oon vaan sanonu aina etten kerkee muuta menoo en haluu, en oo menny sen lähelle enää ja ainakin oon nähny sen oon menny juttelee vaan jollekkin jätkä kaverille jtn eikä se oo uskaltanu tulla mun luo sillon.

        kannattaa ekanakin puhuu sille jätkälle siit esim kännyn välityksellä jos se tajuis, tai sit vaan jätät sen suoraan, en usko et se uskaltas mitään pahaa tehä tai jos tekee meet poliisille tai ota joku kaveri siihen lähelle mukaan

        Kiitos teidän hyvistä ehdotuksista, mutta en tiedä pystynkö kertomaan poliisille siitä. Koska poikaystäväni ei olisi siitä iloinen ja minulle se merkitsisi taas hakkausta, seksiä jota en halua tai jotakin satuttaakseen minua. Hän myös suutelee minua väkisin, yäk, en haluaisi edes koskea häneen. En voisi ikinä sanoa hänelle päin naamaa että haluan erota, en kestäisi sitä katsetta, niitä ilkeitä sanoja.. ei en vain voi, joku toinen keino tarvitsee olla olemassa, koska en halua että kukaan milloinkaan joutuu kärsimään hänen pahoinpitelyään. Monikohan on jo kärsinyt :( kauheaa ajatella sitä.. minun on kyllä pakko kertoa jollekkin. Miksi juuri minä, miksei joku rohkeampi :(
        Miksi maailmassa on pahoja ihmisiä, miksi?

        Olen myös tosi pahoillani kun tulin tänne valittamaan, mutta en tiedä mitä tehdä


    • lkjhgfd

      Katso leffa "No one would tell". Tässä eka osa ko. leffaan: http://www.youtube.com/watch?v=XHAWvjxtpS0

      Pyydä poikaystäväsi kahville johonkin julkiselle paikalle, jätä hänet siellä (silloin hän ei kehtaa satuttaa sinua ja vaikka satuttaisikin, niin joku tulisi varmasti apuun). Jätä hänet nyt! Väkivaltaiset ihmiset muuttuvat hyvin harvoin. Hän todennäköisesti jatkaa hakkaamistasi jos et jätä häntä nyt.
      Voimia!

    • fdhdjf

      Kannattais jo jättää se.

      • HEIPPA_

        Ymmärrän,että sua pelottaa,mutta asia ei tuu muuttumaan ellet tee jotain ja se tarkoittaa lisää pahoinpitelyä,lisää vahinkoa ja sitä enemmän suhun sattuu.
        Kannattaa kertoa vanhemmille ensin,vaikka ja voitte yhdessä miettiä ratkaisua. Paras keino olisi ehkä myös ottaa yhteyttä poliisiin,mutta kerrot vanhemmillesi ja voitte yhdessä miettiä hyvää ratkaisua.
        En tiedä,kuinka helposti lähestymiskieltoja annetaan ja kuinka vanhoille ja missä tapauksissa niitä määrätään,mutta lähestymiskieltokin voisi olla hyvä juttu mikäli se onnistuisi.
        Rohkeasti kertomaan vanhemmille ja sen jälkeen asia poliisille.
        ROHKEUTTA JA VOIMIA !


      • minuun sattuu
        HEIPPA_ kirjoitti:

        Ymmärrän,että sua pelottaa,mutta asia ei tuu muuttumaan ellet tee jotain ja se tarkoittaa lisää pahoinpitelyä,lisää vahinkoa ja sitä enemmän suhun sattuu.
        Kannattaa kertoa vanhemmille ensin,vaikka ja voitte yhdessä miettiä ratkaisua. Paras keino olisi ehkä myös ottaa yhteyttä poliisiin,mutta kerrot vanhemmillesi ja voitte yhdessä miettiä hyvää ratkaisua.
        En tiedä,kuinka helposti lähestymiskieltoja annetaan ja kuinka vanhoille ja missä tapauksissa niitä määrätään,mutta lähestymiskieltokin voisi olla hyvä juttu mikäli se onnistuisi.
        Rohkeasti kertomaan vanhemmille ja sen jälkeen asia poliisille.
        ROHKEUTTA JA VOIMIA !

        Kiitos kaikille. Olen päättänyt että nyt on aika jättää hänet. Seuraavan kerra kun näen sen jätkän, niin jätän sen.
        Pelottaa kyllä aivan sairaan paljon sanoa se hänelle, koska en oikein ikinä ole väittänyt vastaan tai huutanut hänelle, enkä kyllä yleensä viitsi hirveasti puhuakkaan, etten vain sano mitään väärää. Mutta en voi aina vain pitkittää tätä, joskus se on tehtävä.
        Voin tulla sitten kertomaan miten se meni, jos joku haluaa tietää. Ihmettelen kyllä suuresti miten saan sen asian sanottua hellä varaisesti, ettei hän saisi hirveää raivo kohtausta, mutta toivotaan parasta
        Ja kiitos vielä avuistanne


      • minuun sattuu
        minuun sattuu kirjoitti:

        Kiitos kaikille. Olen päättänyt että nyt on aika jättää hänet. Seuraavan kerra kun näen sen jätkän, niin jätän sen.
        Pelottaa kyllä aivan sairaan paljon sanoa se hänelle, koska en oikein ikinä ole väittänyt vastaan tai huutanut hänelle, enkä kyllä yleensä viitsi hirveasti puhuakkaan, etten vain sano mitään väärää. Mutta en voi aina vain pitkittää tätä, joskus se on tehtävä.
        Voin tulla sitten kertomaan miten se meni, jos joku haluaa tietää. Ihmettelen kyllä suuresti miten saan sen asian sanottua hellä varaisesti, ettei hän saisi hirveää raivo kohtausta, mutta toivotaan parasta
        Ja kiitos vielä avuistanne

        Jätin hänet eilen. Olimme kaupungissa, joten hän ei voinut hakata minua, mutta hän haukkui kylläkin. Tiedättehän nämä naisen haukkuma sanat ja kaikki vastaavat. Toisaalta olo tuntuu hyvältä, mutta myös todella pahalta, koska aina kun kuljin hänen kanssaa, niin tiesin että jos joku alkaa isottelemaan, niin hän puolustaa minua, mutta enään ei ole. Pelottaa myös nähdä häntä kylillä ja jos menen samaan lukioon kun hän, niin näen häntä lähes joka päivä :/ Tämän jälkeen en myöskään usko pystyväni tapailemaan muita poikia, koska pelkään aivan kauhean paljon poikia. Pelottaa kauheasti mitä muutkin pojat minulle tekevät ja ovatko kaikki samanlaisia, en aijo ottaa sitä riskiä että tapailisin poikia. Mutta eiköhän kaikki kumminkin paremmin ole kuin ennen, en enään joudu väkisin menemään exäni kanssa joka paikkaan ja enään minun ei tarvitse olla pahoinpitelijän uhri.

        Kiitos kun jaksoitte kuunnella, eään en häiritse teitä.


    • Gonhosis

      No älä nyt se sun poikaystäväs tässä arvoton on!

    • Anonyymi

      hakkaa takas

    • Jätä se tai pyydä että se hakkais sut sairaalaan niin saisit hetken rauhan.

      Tai voit pyytää jotakin tyttökaveriasi iskemään sen? Jäät sitten kakkoseksi?

      • Anonyymi

        Huomasitko että aloitus on 13 vuotta vanha?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe