Jakopään huollon hinta ?

Ooppeliukko

Paljonko muilla on maksanut jakopään huolto kaikkina kuluineen ?(osat työt)
Minulla on Astra -05 ja 1.6 bensakoneella ja tarkoitus on teettää huolto pian.

13

2198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaakkaa

eikö se olisi helpompi kysellä sieltä liikkeestä,hintahaarukka kun voi olla 50-1000 ekua,minulla maksoi viimmeinen hihnanvaihto jotain 50,osat teki senverran,työt tein itse.

• Ooppeliukko

Olen laiska soitteleen, kysyin kyllä jo aiemmin sähköpostilla mutta ei ole vielä vastaus tullut :)

• H.Hartikainen
        Ooppeliukko kirjoitti:

Olen laiska soitteleen, kysyin kyllä jo aiemmin sähköpostilla mutta ei ole vielä vastaus tullut :)

koska on netti käytössä niin käy Motonetin sivuilla katsomassa osat mitä tarvitaan Astran jakopää
        remonttiin eli hihna,kiristinrulla,ohjurirulla ja vesipumppu, tilaa osat netistä jos kyseinen firma
        ei satu olemaan paikkakunnalla muuten kipaise sinne ja hae osat ja mene vaikka Hartikaisen
        korjaamolle missä ne tekee työn halvemmalla kun merkkiliikkeessä.

• H.Hartikainen kirjoitti:

koska on netti käytössä niin käy Motonetin sivuilla katsomassa osat mitä tarvitaan Astran jakopää
        remonttiin eli hihna,kiristinrulla,ohjurirulla ja vesipumppu, tilaa osat netistä jos kyseinen firma
        ei satu olemaan paikkakunnalla muuten kipaise sinne ja hae osat ja mene vaikka Hartikaisen

Onko Ooppelissa kiristinrulla, ohjurirulla ja vesipumppukin niin huonosti tehtyjä, että ne pitää uusia aina hiuhnanvaihdon yhteydessä? Sehän menee jo alle Ranskan Rapeitten!
        Pikkuisella Ranskan Rapeallani (pian 22 -vuotias) on nyt ajettu vähän yli 400 000 km. Kiristinrulla uusittu kahdesti (alkaa kuulua rohinaa jakopäästä kun sen laakeri väljenee), ja vesipumppu on alkuperäinen. Ohjurirullaa ei ole.
        Viimeksi hihna maksoi Motonetissä 13,50 € ja työ oli ilmainen kun tein sen pihalla itse.
        Sanotaan, että vanhemmiten kaikista autoista tulee Ooppeleita. Seuraillaan tilannetta ;-)

• Xsara
        sitroen kirjoitti:

Onko Ooppelissa kiristinrulla, ohjurirulla ja vesipumppukin niin huonosti tehtyjä, että ne pitää uusia aina hiuhnanvaihdon yhteydessä? Sehän menee jo alle Ranskan Rapeitten!
        Pikkuisella Ranskan Rapeallani (pian 22 -vuotias) on nyt ajettu vähän yli 400 000 km. Kiristinrulla uusittu kahdesti (alkaa kuulua rohinaa jakopäästä kun sen laakeri väljenee), ja vesipumppu on alkuperäinen. Ohjurirullaa ei ole.
        Viimeksi hihna maksoi Motonetissä 13,50 € ja työ oli ilmainen kun tein sen pihalla itse.
        Sanotaan, että vanhemmiten kaikista autoista tulee Ooppeleita. Seuraillaan tilannetta ;-)

Jos jätit vesipumpun ja kiristimen vaihtamatta vaikka ne kuuluvat jakopääremonttiin niin miksi yleensä sitten vaihdoit toimivan hihnan.

• töihinsiitäpersaukin
        sitroen kirjoitti:

Toivottavasti säkin saat joskus töitä että pääset ostamaan joskus ihan oikean auton.

• Aaaastra
        H.Hartikainen kirjoitti:

Kyseisessä Astrassa vesipumppua pyöritää moniurahihna eikä jakohihna, joten pumpun vaihto jakohihnan vaihdon yhteydessä ei ole välttämätöntä.

• just joo
        töihinsiitäpersaukin kirjoitti:

Toivottavasti säkin saat joskus töitä että pääset ostamaan joskus ihan oikean auton.

itselläsi kenties fiat??

• karvaooppeli
    • _vantaalla_

...lienee niitä edullisimpia, 238 - 248 e

• Rapea

Samaisessa firmassa näkyy vastaava toimenpide Meganélleni maksavan 475 eur rullineen ja kiristimineen ja vesipumppuineen. Kannattaa kuulema nuo osat vaihtaa...

• hihna
    • säästömerkkihuolto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe