Jakopään huollon hinta ?

Ooppeliukko

Paljonko muilla on maksanut jakopään huolto kaikkina kuluineen ?(osat työt)
Minulla on Astra -05 ja 1.6 bensakoneella ja tarkoitus on teettää huolto pian.

13

2151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaakkaa

      eikö se olisi helpompi kysellä sieltä liikkeestä,hintahaarukka kun voi olla 50-1000 ekua,minulla maksoi viimmeinen hihnanvaihto jotain 50,osat teki senverran,työt tein itse.

      • Ooppeliukko

        Olen laiska soitteleen, kysyin kyllä jo aiemmin sähköpostilla mutta ei ole vielä vastaus tullut :)


      • H.Hartikainen
        Ooppeliukko kirjoitti:

        Olen laiska soitteleen, kysyin kyllä jo aiemmin sähköpostilla mutta ei ole vielä vastaus tullut :)

        koska on netti käytössä niin käy Motonetin sivuilla katsomassa osat mitä tarvitaan Astran jakopää
        remonttiin eli hihna,kiristinrulla,ohjurirulla ja vesipumppu, tilaa osat netistä jos kyseinen firma
        ei satu olemaan paikkakunnalla muuten kipaise sinne ja hae osat ja mene vaikka Hartikaisen
        korjaamolle missä ne tekee työn halvemmalla kun merkkiliikkeessä.


      • H.Hartikainen kirjoitti:

        koska on netti käytössä niin käy Motonetin sivuilla katsomassa osat mitä tarvitaan Astran jakopää
        remonttiin eli hihna,kiristinrulla,ohjurirulla ja vesipumppu, tilaa osat netistä jos kyseinen firma
        ei satu olemaan paikkakunnalla muuten kipaise sinne ja hae osat ja mene vaikka Hartikaisen
        korjaamolle missä ne tekee työn halvemmalla kun merkkiliikkeessä.

        Onko Ooppelissa kiristinrulla, ohjurirulla ja vesipumppukin niin huonosti tehtyjä, että ne pitää uusia aina hiuhnanvaihdon yhteydessä? Sehän menee jo alle Ranskan Rapeitten!
        Pikkuisella Ranskan Rapeallani (pian 22 -vuotias) on nyt ajettu vähän yli 400 000 km. Kiristinrulla uusittu kahdesti (alkaa kuulua rohinaa jakopäästä kun sen laakeri väljenee), ja vesipumppu on alkuperäinen. Ohjurirullaa ei ole.
        Viimeksi hihna maksoi Motonetissä 13,50 € ja työ oli ilmainen kun tein sen pihalla itse.
        Sanotaan, että vanhemmiten kaikista autoista tulee Ooppeleita. Seuraillaan tilannetta ;-)


      • Xsara
        sitroen kirjoitti:

        Onko Ooppelissa kiristinrulla, ohjurirulla ja vesipumppukin niin huonosti tehtyjä, että ne pitää uusia aina hiuhnanvaihdon yhteydessä? Sehän menee jo alle Ranskan Rapeitten!
        Pikkuisella Ranskan Rapeallani (pian 22 -vuotias) on nyt ajettu vähän yli 400 000 km. Kiristinrulla uusittu kahdesti (alkaa kuulua rohinaa jakopäästä kun sen laakeri väljenee), ja vesipumppu on alkuperäinen. Ohjurirullaa ei ole.
        Viimeksi hihna maksoi Motonetissä 13,50 € ja työ oli ilmainen kun tein sen pihalla itse.
        Sanotaan, että vanhemmiten kaikista autoista tulee Ooppeleita. Seuraillaan tilannetta ;-)

        Jos jätit vesipumpun ja kiristimen vaihtamatta vaikka ne kuuluvat jakopääremonttiin niin miksi yleensä sitten vaihdoit toimivan hihnan.


      • töihinsiitäpersaukin
        sitroen kirjoitti:

        Onko Ooppelissa kiristinrulla, ohjurirulla ja vesipumppukin niin huonosti tehtyjä, että ne pitää uusia aina hiuhnanvaihdon yhteydessä? Sehän menee jo alle Ranskan Rapeitten!
        Pikkuisella Ranskan Rapeallani (pian 22 -vuotias) on nyt ajettu vähän yli 400 000 km. Kiristinrulla uusittu kahdesti (alkaa kuulua rohinaa jakopäästä kun sen laakeri väljenee), ja vesipumppu on alkuperäinen. Ohjurirullaa ei ole.
        Viimeksi hihna maksoi Motonetissä 13,50 € ja työ oli ilmainen kun tein sen pihalla itse.
        Sanotaan, että vanhemmiten kaikista autoista tulee Ooppeleita. Seuraillaan tilannetta ;-)

        Toivottavasti säkin saat joskus töitä että pääset ostamaan joskus ihan oikean auton.


      • Aaaastra
        H.Hartikainen kirjoitti:

        koska on netti käytössä niin käy Motonetin sivuilla katsomassa osat mitä tarvitaan Astran jakopää
        remonttiin eli hihna,kiristinrulla,ohjurirulla ja vesipumppu, tilaa osat netistä jos kyseinen firma
        ei satu olemaan paikkakunnalla muuten kipaise sinne ja hae osat ja mene vaikka Hartikaisen
        korjaamolle missä ne tekee työn halvemmalla kun merkkiliikkeessä.

        Kyseisessä Astrassa vesipumppua pyöritää moniurahihna eikä jakohihna, joten pumpun vaihto jakohihnan vaihdon yhteydessä ei ole välttämätöntä.


      • just joo
        töihinsiitäpersaukin kirjoitti:

        Toivottavasti säkin saat joskus töitä että pääset ostamaan joskus ihan oikean auton.

        itselläsi kenties fiat??


    • karvaooppeli
    • _vantaalla_

      ...lienee niitä edullisimpia, 238 - 248 e

      • Rapea

        Samaisessa firmassa näkyy vastaava toimenpide Meganélleni maksavan 475 eur rullineen ja kiristimineen ja vesipumppuineen. Kannattaa kuulema nuo osat vaihtaa...


    • hihna
    • säästömerkkihuolto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      266
      2647
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      205
      1710
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1444
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1191
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      230
      1053
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      79
      1005
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      44
      910
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      64
      768
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe