Olen 36-vuotias mukava ja luotettava mies. Huumorintajuinen, järkevä ja rehellinen. Olen hyvin yksinäinen ja tahtoisin löytää ystävän jonka kanssa jakaa ajatuksia, jutella kaikesta mahdollisesta, harrastuksiin jne. Kaikkeen mukavaan olisi kiva ystävä löytää. :)
Harrastan muun muassa lenkkeilyä, ulkoilua ja kuntosalilla käyntiä. Joten minusta saat helposti seuraa lenkillekin.
Asun Jyväskylässä ja sinun asuinpaikallasi ei merkitystä, sillä ei ainakaan minun mielestäni ystävyys katso välimatkaa. Sinun iälläsikään ei merkistystä.
Sinä kiva nainen laita meiliä niin tutustutaan. Jatkossa kerron meileissä enemmän elämästäni.
[email protected]
Ystävähaku
jari-petri74
0
1162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550