Kunta suunnittelee Hollolan lukion lakkauttamista kuluissa säästämiseksi. Perinteikkään lukion tulevaisuus on vaakalaudalla, ja nyt tarvitaan ihmisten aktiivisuutta asian eteen!
http://www.adressit.com/hollolanlukio
Adressi Hollolan lukion puolesta
5
432
Vastaukset
- menoleikkuri iskee
Siinä sitä todellisuutta nyt sitten on.
- JOSEHFIINA
Hollolan lukio on yksi kuntamme tärkeimmistä IMAGOTEKIJÖISTÄ. HOLLOLAN LUKIO ON TEHNYT TODELLA HIENOATYÖTÄ. SIITÄ OPETTAJILLE LÄMMIN KIITOS! .SEN TOIMINTAA EI TULE ALASAJAA. HOLLOLAAN ON SAATU UUSI KOULUTOIMENJOHTAJA, JOKA EI EDES OLE PÄÄSSYT SISÄLLE KUNTAMMEASIOIHIN, NIIN NYT ENSIMMÄISENÄ ALKAA VOUHKAAMAAN LUKION LAKKAUTTAMISTA. ONKO KUNNANJOHTAJA RAHKONEN SAMASSA VENEESSÄ? EI SAANUT KUNTALIITOSTA, NIIN ALKAA ALAS AJAMAAN JA KURJISTAMAAN PALVELUJA. SIKSI TOISEKSI VIRKAMIEHET EI VOI KÄVELLÄ VALTUUSTON YLI. VALTUUSTO ON SE JOKA PÄÄTTÄÄ. SE TÄYTYYUUDENKIN VIRANHALTIJA MUISTAA. VALTUUSTO ON KUNNANJOHTJANKIN ISÄNTÄ. TULLAAN TAISTELEMAAN LUKIONPUOLETSTA ! !
- A.I.Virtanen
Ihailtavaa asian hallintaa...
"Sillä varmuudella minkä täydellinen tietämättömyys antaa."
- 34/36 Hlu 1984
No onneksi Hollolan sivistystoimen piiriin jää sentään Kärkölän lukio.
- Kärkölän asukas
Kärkölään niiku jää lukio, Hollolasta lähtee lukio? Luulis et tos samas Kärkölänki lukio lopetettas mut kai se on sillee et meil on varaa pitää meiän lukio. Tai no ei kai Hollola voi olla niin köyhä ettei oo varaa lukioo pitää vai muutenko ajetaan palveluja alas? Vai onko Hollola menossa Lahden suuntaan? Kuntaliitos tulossa sittenki...vai, no tuolla kuntaliitoksella ei ole minulle niin merkitystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722