Häijyt isoveljet hävetkää!

isoveli-92

Oon täältä monta kertaa lukenu niitä pikkusiskojen ja -veljien valituksia inhottavista, pahoinpitelevistä ja haukkuvista isoveljistä ja en voi sanoa muuta ku että HÄVETKÄÄ HÄIJYT ISOVELJET! Miten te voitte edes kuvitella lyövänne tai uhkailevanne yms. nuorempia sisaruksianne? Ne on teijän perhettä hemmetti soikoon! Mulla ei ymmärrys riitä miten voi oikeesti tehä pahaa omalle lähisukulaiselle. Mulla on itellä kaks pikkusiskoa (16- ja 14-vuotiaat) ja -04 vuosimallia oleva pikkuveli. Meillä on todella läheiset välit. Toki meilläki riitoja syttyy ja välillä siskot kiristelee mun hermoja ihan tahallaanki, mutta en koskaan vois kuvitella lyöväni, haukkuvani tai uhkailevani niitä, en ikinä. Siis jestas, ikinä ei pidä omiin sisaruksiin kajota, ei ikinä! Hävetkää te jotka ootte omia sisaruksianne joskus lyöny! Sellasta ei saa tapahtua!

8

1575

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkusisko95

Tuli mukava fiilis ku luin ton. Sulosta. (:

ps. voisit tulla sanomaan saman mun veljelle.

• koko valtiovalta!!!

mää kiusaan mun pikkuveljee jos haluun, hankin sille selkäsaunoja kun en itte saa enää. tahallaa vetäny mun kevarista kilpiä ja kerra oli peilitki irti, ei vittu et hakkasin sen iha paskaks.
        että haistakaa vittu vaan. imaskaa

• joppe123123123
        koko valtiovalta!!! kirjoitti:

mää kiusaan mun pikkuveljee jos haluun, hankin sille selkäsaunoja kun en itte saa enää. tahallaa vetäny mun kevarista kilpiä ja kerra oli peilitki irti, ei vittu et hakkasin sen iha paskaks.
        että haistakaa vittu vaan. imaskaa

tää oli asiallista. tottakai jos ne sisarukset on täysiä kusipäitä itse niin miks muka ei vois edes vähän pallottaa tai kiusata

• 645645645
        joppe123123123 kirjoitti:

tää oli asiallista. tottakai jos ne sisarukset on täysiä kusipäitä itse niin miks muka ei vois edes vähän pallottaa tai kiusata

vitun pentu, hanki elämä.

• uigbasdasdasd

Pikkuveljille just kuuluu haistattaa pitkät, ni ei vittuile enää! En tiedä kun ei ole noita siskoja, mutta veljestä voin kyllä sanoa että ei vittu mikä kakara! Sille kun vähän huutaa niin kyl se siitä rauhottuu... :)

• Täältä pesee

Vaikka kirjoituksesi vanha onkin minä poikana tappelin siskojeni kanssa ihan reilusti n 10 vuotiaana.Hyvät välit meilläkin keskenään on silloin kuin meni yli se oli tappelu sitten.

• ..........

Broidit ko hakkaa melki joka päivä vaik on jo 16 vuotiaita.

• Tyttö_12

Kunpa mullaki olis noin kivat sisarukset :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe