Pokemon oli erittäin suosittu alkuaikoina. Kaksi ensimmäistä elokuvaa oli itse asiassa jopa hyviä ja hyvin tehtyjä. Sen jälkeen kolmos- ja neloskuva olivat jo huomattavasti heikkotasoisempia, eivät nekään silti huonoja. Sen jälkeen on tullut lähinnä rahastustarkoituksessa muutama elokuva.
TV-sarja etenkin sanoisinko ensimmäiset 25 jaksoa olivat erinomaisia, sen jälkeen on taso on pikkuhiljaa laskenut ja 75 jälkeen rajusti. Mayn mukaan tulo ja sen pikkunörtin läsnäolo ja koko juoni on muodostunut tyhmäksi. Samat kaavat alkaa pikkuhiljaa tuntua ainakin itsestäni tylsiltä. Rakettiryhmä ei pysty millään laittamaan Pikachua kampoihin.
Pokemon pelit ovat mielestäni melko roskaa, vaikkei ne koskaan kamalan hyviä olleetkaan.
Digimoneissa oli sama kaava pari ensimmäistä jaksoa olivat vielä katsomisen arvoisia, mutta sitten meni koko juoni täysin roskaksi.
Pokemon on legenda - joka elää yhä.
Parasta Pokemonissa
12
478
Vastaukset
- rndm.
Animesarjan ekoista jaksoista pidettiin, koska silloin oltiin itsekin lapsia. Ja niissä oli jotain uutta vielä silloin, nykyään se on vain vanhan toistoa.
Ja pelit... Ilman animesarjaa, pelit olisivat RPG muiden joukossa. Mutta koska sarja on olemassa, ovat pelitkin saaneet "vain pienille lapsille" -leiman. Ei siinä mitään, kyllähän niitä sitenkin kaupaksi menee. Mutta moni ei voi kokea näinkin hyviä pelejä, koska luulevat niitä sarjan takia erittäin lapsellisiksi.- nm
Ei noi pelit mitään lapsellisia ole ja ylipäätää "pienenmät pelaajat" eivät saa irti pelin kaikkea iloa, kuten Breedaamisessa esim. Egg Moves, Iv:t, Shinyt sekä sen myötä kilpailullinen pelaaminen. Samoin pelin tarina voi jäädä vähän pimeän peittoon kielitaidontakia.
Tärkeintä on kuitenkin hyvä "RPG" peli jossa työllä voi saavuttaa paljon sekä peli mekaniikat ovat laatutyötä! - vulpixxxxx
Ne alkujaksot on oikeasti paljon parempia (olin katsonut ne lapsena tai en)..
Niille jutuille saa välillä oikeasti nauraa ääneenkin.
Uusissa jaksoissa ei ole mitään huumoria ja Ash on laimea eikä enää yhtä rääväsuu kuin alussa..
Kaikki ovat ylikilttejä ja jeejee pidän kaikesta...
Minusta alkujaksoissa olevien henkilöiden luonteet yhdessä toivat milenkiintoa tarinaan..
Misty ja Ash, jotka kulkivat oikestaan yhdessä vain siksi, että Mistylle korvattaisiin se pyörä :DDDDD
Uudet henkilöt ovat tylsiä ja "oi, minusta kaikki on niin ihanaa" hahmoja..
Misty osasi pistää välillä kampoihin Ashille ja KUNNOLLA ja oli kova tyttö, vaikka inohi ötököitä :P
Anyway, mitä enemmän alkuun mennään, sen enemmän saa nauraa Ashille ja muille :) - rndm.
vulpixxxxx kirjoitti:
Ne alkujaksot on oikeasti paljon parempia (olin katsonut ne lapsena tai en)..
Niille jutuille saa välillä oikeasti nauraa ääneenkin.
Uusissa jaksoissa ei ole mitään huumoria ja Ash on laimea eikä enää yhtä rääväsuu kuin alussa..
Kaikki ovat ylikilttejä ja jeejee pidän kaikesta...
Minusta alkujaksoissa olevien henkilöiden luonteet yhdessä toivat milenkiintoa tarinaan..
Misty ja Ash, jotka kulkivat oikestaan yhdessä vain siksi, että Mistylle korvattaisiin se pyörä :DDDDD
Uudet henkilöt ovat tylsiä ja "oi, minusta kaikki on niin ihanaa" hahmoja..
Misty osasi pistää välillä kampoihin Ashille ja KUNNOLLA ja oli kova tyttö, vaikka inohi ötököitä :P
Anyway, mitä enemmän alkuun mennään, sen enemmän saa nauraa Ashille ja muille :)Mistyhän jopa läpsäisi Ashia poskelle ekassa jaksossa, tosin tätä ei näytetty muualla kuin Japanissa.
(koska se oli liian väkivaltaista -.-)
Tässä kuva: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/File:Misty_Slap.png rndm. kirjoitti:
Mistyhän jopa läpsäisi Ashia poskelle ekassa jaksossa, tosin tätä ei näytetty muualla kuin Japanissa.
(koska se oli liian väkivaltaista -.-)
Tässä kuva: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/File:Misty_Slap.pngKyllä uusistaki pokemon anime jaksoista tykätään vieläki, Ite en lopeta sarjan kattomista, jos on tarpeeksi huumorintajua niin nauraa sitä uusimmillekkin jaksoille. Uudetki hahmot toivat lisä piristystä sarjaan.
- Tomppeli323
flareon85 kirjoitti:
Kyllä uusistaki pokemon anime jaksoista tykätään vieläki, Ite en lopeta sarjan kattomista, jos on tarpeeksi huumorintajua niin nauraa sitä uusimmillekkin jaksoille. Uudetki hahmot toivat lisä piristystä sarjaan.
Pokemonejen parhaat jaksot ovat mielestäni
1, 2, 3, 5, 7 ja sitten 23, 24, 32 ja ykkoselokuvan alku.
Muuten koko Pokemon-sarja on täysin roskaa. Sarja toistaa itseään koko ajan.
Rakettiryhmä on mielestäni alkuun ihan hyvä ja huumori on moninpaikoin typerää. Mutta nuo ovat ne parhaat jaksot. Tomppeli323 kirjoitti:
Pokemonejen parhaat jaksot ovat mielestäni
1, 2, 3, 5, 7 ja sitten 23, 24, 32 ja ykkoselokuvan alku.
Muuten koko Pokemon-sarja on täysin roskaa. Sarja toistaa itseään koko ajan.
Rakettiryhmä on mielestäni alkuun ihan hyvä ja huumori on moninpaikoin typerää. Mutta nuo ovat ne parhaat jaksot.sarja on todella hyvä ja lähes kaikki näkemäni jaksot on hyviä, kun oon seurannu sarjaa alusta asta ja monta vuotta. Vaikka sammaa toistellaan niin entä sitten. Nytki ootan innolla seuraavan generation pokemon jaksoja.
- diivu_87
flareon85 kirjoitti:
sarja on todella hyvä ja lähes kaikki näkemäni jaksot on hyviä, kun oon seurannu sarjaa alusta asta ja monta vuotta. Vaikka sammaa toistellaan niin entä sitten. Nytki ootan innolla seuraavan generation pokemon jaksoja.
..ja tykkään nyttenkin ja myös W&B jaksoista. Eli en todellakaan oo samaa mieltä milläämn tasolla sen kanssa joka alotti tän keskustelun mutta teidän muden kanssa aiak lailla samoilla linjoilla.
Oon vaan tottunut niihin ja oon seuranntu niitä jaksoja aina.
Pokémon on yksi mun lempisarjoista. (ärsyttää vaan että ei kehtaa kaiklle sanoo että kattoo niitä ku sattuu oleee tän ikänen yms..ei jotkut tajuu..)
Musta tän hatkiset jaksot on yhtä hyvii ku ne vanhatkin. Duppaukset on joillakin tyypeillä tyhmemmät, mut ei se vähennä mun tykkäämistä sarjaa kohtaan. (ääniin pitää vaan tottuu)
Oon tykännyt kaikista tunnareistakin jollain tapaa.
Pelitki on ihan kivat.
Nih harmi että suomessa näytettäviin jaksoihin tehdään joitain mutoksia "väkivaltasuuden" tai mun asian vuoksi. diivu_87 kirjoitti:
..ja tykkään nyttenkin ja myös W&B jaksoista. Eli en todellakaan oo samaa mieltä milläämn tasolla sen kanssa joka alotti tän keskustelun mutta teidän muden kanssa aiak lailla samoilla linjoilla.
Oon vaan tottunut niihin ja oon seuranntu niitä jaksoja aina.
Pokémon on yksi mun lempisarjoista. (ärsyttää vaan että ei kehtaa kaiklle sanoo että kattoo niitä ku sattuu oleee tän ikänen yms..ei jotkut tajuu..)
Musta tän hatkiset jaksot on yhtä hyvii ku ne vanhatkin. Duppaukset on joillakin tyypeillä tyhmemmät, mut ei se vähennä mun tykkäämistä sarjaa kohtaan. (ääniin pitää vaan tottuu)
Oon tykännyt kaikista tunnareistakin jollain tapaa.
Pelitki on ihan kivat.
Nih harmi että suomessa näytettäviin jaksoihin tehdään joitain mutoksia "väkivaltasuuden" tai mun asian vuoksi.nytkin, kun Pokemon tulee joka lauantai aamu ja automaattisesti avaan telekkarin. Alan kattoon pokemonia se sarja myöskin piristää viikonloppuja, kun muuten telekkarista ei tuu mitään muuta kunnon piirettyä. Itekkään en kaikille kerro, että fanitan Pokemonia. Animesta oon myöskin saanu pokemonista paremman kuvan, kuin pelistä. Esim. vierastin aluksi Houndoomia, mut näin sen jaksossa mihin jäljet päättyvät se onkin ihan kiva pokemon.
- diivu_87
flareon85 kirjoitti:
nytkin, kun Pokemon tulee joka lauantai aamu ja automaattisesti avaan telekkarin. Alan kattoon pokemonia se sarja myöskin piristää viikonloppuja, kun muuten telekkarista ei tuu mitään muuta kunnon piirettyä. Itekkään en kaikille kerro, että fanitan Pokemonia. Animesta oon myöskin saanu pokemonista paremman kuvan, kuin pelistä. Esim. vierastin aluksi Houndoomia, mut näin sen jaksossa mihin jäljet päättyvät se onkin ihan kiva pokemon.
Niin piristää! katon sen aina vana jos oon himassa.
Ja kiva herää kattoo sitä ku ei arken vältsyy oo mitään ihmeelistä..
Ja sa on tavallan yksi viiko koho kohidta niinku muutamat muutki lemppari sarjat
ja jään odottaa seuraavaa jaksoa..
Noh jos vian pelais ni ei pokemoneista vältyy sais niin paljon irti ja mä muueskin näin animen enne ku aloin pelaamaan.. Et mulle on luentavaan katto sitä ja enneminki sit sitä kautta tykkään peleistäki. juuh jotkut poket on kivempia Animessa tai sit saa vaan enemmän irti kouten Lucrionsta (esim aura juttu) et on tolalsii milenkiinosii pikkiu seikkoja ja sit esim jotkit hahmot kuten Stiven ei se varmaan mikään ihmeeline tyyppi olsi mun milestä ilman anime jaksoja ja sit kiva oli nähdä se yksi vihreetykkaine nainen pelissäkin.. diivu_87 kirjoitti:
Niin piristää! katon sen aina vana jos oon himassa.
Ja kiva herää kattoo sitä ku ei arken vältsyy oo mitään ihmeelistä..
Ja sa on tavallan yksi viiko koho kohidta niinku muutamat muutki lemppari sarjat
ja jään odottaa seuraavaa jaksoa..
Noh jos vian pelais ni ei pokemoneista vältyy sais niin paljon irti ja mä muueskin näin animen enne ku aloin pelaamaan.. Et mulle on luentavaan katto sitä ja enneminki sit sitä kautta tykkään peleistäki. juuh jotkut poket on kivempia Animessa tai sit saa vaan enemmän irti kouten Lucrionsta (esim aura juttu) et on tolalsii milenkiinosii pikkiu seikkoja ja sit esim jotkit hahmot kuten Stiven ei se varmaan mikään ihmeeline tyyppi olsi mun milestä ilman anime jaksoja ja sit kiva oli nähdä se yksi vihreetykkaine nainen pelissäkin..Itekki oon alottanu anime sarjan kattomisen paljon ennen pelaamista. Viime jaksonki kattoin, jossa Iron saarella terästyypin pokemonit alkoivat sekoileen ja raivoillenn jne. Yhellä tyypillä on Lucario ja se jakso jäi kesken, kun on kaks osanen. Syy siihen on tunkeutunut Galactig ryhmän. Nyt ootan seuraavaa jaksoo toivottavasti nään sen, kun digiboxin kans on näkyvyysongelmia. Toinen mitä animesta saa, myös irti on pokemonien hyökkäykset ja ottelut. Pelissä käytät tulityyppiin hyökkäystä, vaikka Ponytalla emberii Oddishiin näyttää kivalta. Animessa ember on paljon näyttävämpi.
- Espeon70
pokemon on paras asia koko maailmassa!Jos ei olisi pokemonia,ei olisi yhtään kivaa!Olet kuitenkin yhdessä asiassa oikeassa, pokemon on pudonnut rajusti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38040377Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168807Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316070Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224698Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623875Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543670Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743221- 342873
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192448Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192272