Vainoaako minua joku olento?

minäsusanna

On ollut nyt jo monta päivää sellanen olo että joku seuraa tai pikemminkin vahtii minua. Aistin että minua tuijotetaan ja en tiedä mutta luulen että se on vampyyri tai joku muu vastaava, mutta ei silti paha??? Varsinkin iltaisin nämä tunteet ovat vahvimmillaan. Iltaisin pimeässä kun olen esim. koiraa ulkoiluttamassa niin näen outoja tummia varjoja ja tosiaankin tunnen että joku vahtii minua. Tätä ennen en ole koskaan tälläistä kokenut ja enkä välttämättä uskonutkaan mihinkään vampyyreihin tai muihinkaan. Nyt en uskalla edes tallille kävellä metsän poikki kun pelkään sitä... Eikä kiitos sitten sekoteta minua mihinkään Twilight- faniin joka toivoo että pusikosta hyppää vampyyri joka rakastuu häneen :] Ja anteeksi sekava teksti.

Auttakaa ja kertokaa mitä pitäisi tehdä ja onko tälläinen edes mahdollista?

10

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neivango

      Todennäköisesti...
      ei.

      Lietsot omaa hysteriaasi.

      • minäsusanna

        Ai että yhtäkkiä alan pelätä asioihin mihin en edes uskonut, näen ja tunnen että joku vahtii minua vai? Oikeastaan en pelkää sitä olentoa jos sitä nyt edes on, vaan perjaatteessa pelkään omaa pelkoani ja säikähtämistä.. Tunnen ehkä jopa jonkunlaisen turvallisuuden tunteen myös. Kuulostaapa ristiriitaiselta :D


      • Yennaliina
        minäsusanna kirjoitti:

        Ai että yhtäkkiä alan pelätä asioihin mihin en edes uskonut, näen ja tunnen että joku vahtii minua vai? Oikeastaan en pelkää sitä olentoa jos sitä nyt edes on, vaan perjaatteessa pelkään omaa pelkoani ja säikähtämistä.. Tunnen ehkä jopa jonkunlaisen turvallisuuden tunteen myös. Kuulostaapa ristiriitaiselta :D

        Mutta mulla se tyyppi on TODELLA paha. Sua todennäköisesti vahtii joku kuollut läheisesi taivaasta =) Mulla on monta joita kutsun kun tämä paha olento mua uhkaa puukolla joka todella satuttaa! Jos sinua huolettaa tämä auttaa (kutsut jonkun taivaasta suojelemaan)= 1. Kädet ristiin 2. Silmät kiinni 3. keskitä ajatuksesi tähän kuolleeseen henkilöön/eläimeen 4. Kuiskaa äänettömästi nimi esim. Nöpö, tarvitsen apua ja kysy äänettömästi: Milloin tulet? 5. Saat tekstinä päähän vastauksen ja jos et saa se ei onnistunut joten koita uudelleen =) Mullakaan ei joskus toimi =))


      • 8+1
        Yennaliina kirjoitti:

        Mutta mulla se tyyppi on TODELLA paha. Sua todennäköisesti vahtii joku kuollut läheisesi taivaasta =) Mulla on monta joita kutsun kun tämä paha olento mua uhkaa puukolla joka todella satuttaa! Jos sinua huolettaa tämä auttaa (kutsut jonkun taivaasta suojelemaan)= 1. Kädet ristiin 2. Silmät kiinni 3. keskitä ajatuksesi tähän kuolleeseen henkilöön/eläimeen 4. Kuiskaa äänettömästi nimi esim. Nöpö, tarvitsen apua ja kysy äänettömästi: Milloin tulet? 5. Saat tekstinä päähän vastauksen ja jos et saa se ei onnistunut joten koita uudelleen =) Mullakaan ei joskus toimi =))

        Tämä toimii:
        1. lopeta kuvittalu
        2. käy tarkistamassa kuka se on, jos tiedät missä se on
        3. soita poliisille
        4. hanki lähestymiskielto
        5. pyydä korvauksia ahdistelusta tms

        Tuo henkimaailman lietsominen ajaa sinua vain syvemmälle hysteriaan. On niin paljon ihmiset yrittäneet vakuutella se on olemassa, mutta tieteelliset tutkimukset ovat osoittaneet, että kyseessä on aivan luonnolliset tekijät.


      • ApuaTarjoava?
        8+1 kirjoitti:

        Tämä toimii:
        1. lopeta kuvittalu
        2. käy tarkistamassa kuka se on, jos tiedät missä se on
        3. soita poliisille
        4. hanki lähestymiskielto
        5. pyydä korvauksia ahdistelusta tms

        Tuo henkimaailman lietsominen ajaa sinua vain syvemmälle hysteriaan. On niin paljon ihmiset yrittäneet vakuutella se on olemassa, mutta tieteelliset tutkimukset ovat osoittaneet, että kyseessä on aivan luonnolliset tekijät.

        Eli minä vastaan kahdelta kantilta:
        -Kyllä voit horista itsekin
        -tai sinua oikeasti seurataan. Se voi olla naapurin paha pedofiilisetä(esimerkillisenä) tai joku henkiolenta.Itseäni piinanneet jo kolmen vuoden ajan askeleet, joilla ei ole ns "astujaa". Eli voi olla kyseessä myös henkiolento. Ja älä minulta kysy, mitä sinun pitäisi tehdä, olisin tehnyt jotain jos olisin pystynyt jo aikoja sitten oman ongelmani suhteen


    • Jakepii

      Jos minusta tuntuu että minua vainotaan niin vaan rohkeasti katson vainoajaani. Yleensä ne on jotain astraaliöllejä joista ei ole sen suurempaa haittaa mutta on joskus käynyt niinkin että lauma noitia on hyökännyt kimppuun jolloin jouduin lähtemään kämpästäni pakoon. Hoidin asian siten että kutsuin paikalle demonin joka pelotteli noidat pois. Tuo demoni on vieläkin liittolaiseni ja olen säännöllisesti häneen yhteydessä. Ei aina ne rukoukset auta. Tai ehkä joillakin. Demonit voivat olla paljon tehokkaampia. Ja muista että jokaisella ihmisellä on lähes rajattomat maagiset voimat, kyse on vain siitä osaako niitä käyttää. Jos tuntuu että joku vainoaa, tee rituaali sen selvittämiseksi kuka se on ja mistä ja miksi se vainoaa. Ehkä se onkin opettaja korkeammalta tasolta joka yrittää ottaa yhteyttä. Jos se on pahantahtoinen olento niin vedä yksinkertaisesti turpaan (astraalissa): Rituaali marsille voi toimia jos haluaa voittaa sodan.

    • 67867896798678689869

      murkut kuvittelee usein kaikenlaista sekavaa.

      tai sitten sinua oikeasti seuraa joku joka on ihastunut sinuun.

      voi myös olla pedofiili tai joku muu hullu joka sinua kyttää. varo vaan.

      • henkiolennot...

        Voi olla ihan mahdollista, että sinua seuraa joku henkiolento. Kun minun eräs läheiseni kuoli, koin samanlaisia kokemuksia vielä vuosia sen jälkeen: Kuulin askelia vaikka olin yksin, Näin unia kyseisestä henkilösta...

        Minulla on ollut muutenkin paljon henkikokemuksia. Minusta tuntuu, että meillä miltei asuu yksi: Katson koko ajan selkäni taa, sillä luulen jonkun olevan siellä... Kyseinen olento tekee olemassaolonsa erittäin selkeäksi: sen voi kuulla askelina käytävällä, nähda vilauksena peilissä,tuntea voimaksta sauraamisen tunnetta...

        Onneksi kuollut lemmikkini suojelee minua. Häneltä voin aina pyytää apua ja saan aina yhteyden häneen...


      • henkiolennot...
        henkiolennot... kirjoitti:

        Voi olla ihan mahdollista, että sinua seuraa joku henkiolento. Kun minun eräs läheiseni kuoli, koin samanlaisia kokemuksia vielä vuosia sen jälkeen: Kuulin askelia vaikka olin yksin, Näin unia kyseisestä henkilösta...

        Minulla on ollut muutenkin paljon henkikokemuksia. Minusta tuntuu, että meillä miltei asuu yksi: Katson koko ajan selkäni taa, sillä luulen jonkun olevan siellä... Kyseinen olento tekee olemassaolonsa erittäin selkeäksi: sen voi kuulla askelina käytävällä, nähda vilauksena peilissä,tuntea voimaksta sauraamisen tunnetta...

        Onneksi kuollut lemmikkini suojelee minua. Häneltä voin aina pyytää apua ja saan aina yhteyden häneen...

        Eilen näin kun olento sammutteli valoja ja heitti kuvan kaapin päältä. Kuva oli niin takana, ettei se voinut pudota. Olin ihan vieressä ja näin kun kuva lensi kaaressa kaapin päältä. Kun kuva osui maahan, valot sammuivat.


      • vampires.secret.life
        henkiolennot... kirjoitti:

        Eilen näin kun olento sammutteli valoja ja heitti kuvan kaapin päältä. Kuva oli niin takana, ettei se voinut pudota. Olin ihan vieressä ja näin kun kuva lensi kaaressa kaapin päältä. Kun kuva osui maahan, valot sammuivat.

        Henkiolento? Mahdollisesti. Vampyyri? Ei ikinä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe