Kalaa supi haaskalle.

haaskapyytäjä

Pitäisi saada kalanperkeitä haaskalle Kaveriporulla pitäisi perustaa useampi haaska,ja perkeitä pitäisi olla mielellään kymmeniä tai jopa satoja kiloja.

Uudeltamaalta.

7

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuumasta toimeen

Sen kun alat hommiin ja soittelet kalastajille ym. tahoille joista voit kyseistä raaka-ainetta saada, ei auta täällä valitella, käytä aikasi tehokkaasti.

• haaskapyytäjä

On soiteltu,kaikki tarjoo ei oota.
        Jossa sulla on joku paikka tiedossa niin pistä tieto jakoon

Ei kai kateus ole vielä iskenyt pienpetopyyntiin???

• toimesta haaskalle
        haaskapyytäjä kirjoitti:

On soiteltu,kaikki tarjoo ei oota.
        Jossa sulla on joku paikka tiedossa niin pistä tieto jakoon

Ei kai kateus ole vielä iskenyt pienpetopyyntiin???

aikaa haaskiin, olisit vaan tuonkin viestin verran soitellu kalastajille. Ei sitä kalaa tällasista paikoista löydy.
        Kai nyt aikuinen ihminen löydät kalajalostusteollisuuden toimijat ihan itsekin? Niille sitten soittelemaan, kyllä kuule tavaraa löytyy, kunhan on vaan peräkärry ja auto millä hakea. Vinkiksi sen verran että rannikkoseudun kaupungit ja kylät on ne mihin kannattaa satsata.

• haaskapyytäjä
        toimesta haaskalle kirjoitti:

aikaa haaskiin, olisit vaan tuonkin viestin verran soitellu kalastajille. Ei sitä kalaa tällasista paikoista löydy.
        Kai nyt aikuinen ihminen löydät kalajalostusteollisuuden toimijat ihan itsekin? Niille sitten soittelemaan, kyllä kuule tavaraa löytyy, kunhan on vaan peräkärry ja auto millä hakea. Vinkiksi sen verran että rannikkoseudun kaupungit ja kylät on ne mihin kannattaa satsata.

Oletko itse saanut.
        Niin itekkin luulin että olis helppo homma,eipä ollutkaan.

Minkkitarhoille ainakin menee monesta.

Voin sanoa että googlen kautta löytyneistä kalakaupoista ja jalostuspaikoista kaikissa myytiin "eioota"

• Fishermans Friend
        haaskapyytäjä kirjoitti:

Oletko itse saanut.
        Niin itekkin luulin että olis helppo homma,eipä ollutkaan.

Minkkitarhoille ainakin menee monesta.

Voin sanoa että googlen kautta löytyneistä kalakaupoista ja jalostuspaikoista kaikissa myytiin "eioota"

Pistäppä oma katiska veteen (mielellään sellaiseen jossa on tiettävästi kaloja)...
        Mahdollisesti voi myös kysellä muutamilta asuinseudulla vaikuttavilta (harraste-)kalastajilta olisiko perkuujätteitä tai "roska-kalaa" mahdollista saada/ ostaa halvalla...

• kalaa.,

Itse olen käyttänyt menestyksellä hirven keuhkoja, soittele hirvimiehille.

• kuivaruoka rakeet

Ovat myös supien mieleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe