... Tuntuu ettei kivespusseihin kerry "tavaraa", ja stondiksenkin saaminen timmiin kuntoon on hankalaa(vähän kuin kumikulli olisi). Oiskohan miehormonitaso alhainen tms.? Laukean ehkä kerran viikossa...ainakin näin pimeän aikaan, kesällä ehkä useammin. Voiko pimeä aika vaikuttaa mielihaluihin(käpyrauhanen). En ole masentunut, enkä syö mitään lääkkeitä. Ikää 38. On viime aikoina käynyt ettei yhdyntä oikein ole onnistunut. Miten usein saatte lastin liikkeelle? Voihan se olla, että jos useimmin saisin orgasmin niin pussitkin tottuisivat täyttymään nopeammin??
Pussien täyttyminen
6
2553
Vastaukset
- Ärjy
pusseissa mitään spermaa ole.
- lorna32
kun näin tän otsikon. tapasin nimittäin muutama kk erään kaverin (about 45vee),jonka kanssa mentiin pitemmällekkin. mut mä hämmästyin sitä et kaverin kassit oli pelkät ryttyset, tyhjät nahkaläpyskät eikä niinkun aikasemmilla miehillä, kovat pallurat. mikä tää tämmönen mahto olla. vähän oli nihkeetä ähräämistä kaverin meno muutenkin..
- 00xx00
siellä pusseissa jotain on,pitäisi olla kivekset.Ne muodostavat siittiösoluja,jotka eivät kyllä pusseja täytä.Sperma muodostuu vähän ylempänä lantiossa.
- voihan vee
00xx00 kirjoitti:
siellä pusseissa jotain on,pitäisi olla kivekset.Ne muodostavat siittiösoluja,jotka eivät kyllä pusseja täytä.Sperma muodostuu vähän ylempänä lantiossa.
ok. Mitekähän muotoilis....Miten musta tuntuu, että kivekset tuota tarpeeksi sit siittiöitä. Pitänee jutella lääkärin kanssa. Onko muihin kysymyksiin vastauksia?
- Mie vaan
Itse olen tasan saman ikäinen kun sinä mutta kanki on siltikin samanlainnen kuin 15v, dont know why?
Aamuisin kuin herään niin siinähän se jököttää ja vaimo tykkää :)
Anyway, kai se vaan on ihmisestä kiinni, hormonit jollakin vaan hyrrää paremmin kun muilla. - Anonyymi
Minäpä kävin lääkärin vastaanotolla terkkarissa näyttämässä palleihin kertyviä muhkuran tapaisia verisuonia. Huonolla tuurilla sain kutsun sille ainoalle 30-vuotiaalle innokkaalle lääkärille. Häntä 15 vuotta vanhempana asia ei muuten olisi haitannut, mutta kun otti minut pöydälle ja alkoi tutkia. Tuseerasi eturauhasen kylkiasennossa, käänsi minut selälleen ja puristeli kivekset, lisäkivekset ja etsi siemenjohtimet. Kävi niin, että n. kahden viikon selibaatin jäljiltä siinä laukesin pöydälle.
Lääkäriä se ei haitannut. Totesi vaan, että laskuttaisi ylimääräisestä palveluksesta, ellei olisi kunnan palveluksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau343405Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433080Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342966Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4442619Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1671929Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431858Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261456- 341283
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 771171