Säästäisi tuhansia ja taas tuhansilta flunssa -ja nuhaoireilta tulevanakin kylmän ja pimeän jakson aikana.
Ihmiset kuvittelee kai olevansa karpaaseja, kun lähtevät ulos melkeinpä t-paita rotsin alla. Ei tämä ol mikää heitin asiansa, myös kansanterveysjuttu.
Kaulaliinan asiallinen käyttö
2
633
Vastaukset
- pim pim ahtanut
Tuossa alempana "tissiongelmineen" on pimahtanut jätkä. Tekee noita sairaita aloituksia eri palstoille.
- Tämä on täyttä fakta
Puhut täyttä asiaa. Osa porukasta menee jopa pelkällä T-paidalla ja hupparilla talvella.
Pelleä touhua mielestäni. Itse pukeudun tavallista paksumpaan T-paitaan, villapaitaan ja villatakkiin. Sen lisäksi käytän kaulahuivia ja päässä on karvahattu. Käsissä mustat nahkahanskat(ei mitään 10€ feikkinahkaa, vaan aitoa nahkaa) tai villahanskat. Jalassa talvisaappaat(suurin osa porukasta vetää talvellakin jotkut lenkkarit jalassa, eikö heillä ole varaa ostaa vuodenaikaan sopivia jalkineita?)
Ei lämmin pukeutuminen kai välttämättä flunssalta pelasta, kun on todistettu ettei kylmyys flunssaa aiheuta. Mutta on sitä tottavie paljon mukavampi olla, kun ei kokoajan tarvitse kärsiä helvetillistä vilua ulkona liikuskellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232