Olisiko jollain jotain tietoa mistä löytäisin shetlanninlammaskoiran pentuja? tuntuu että mistään ei löydy..
Vastaukset 2
- linkit...
Alkuun pääsee tuolta http://www.shetlanninlammaskoirat.fi/
kurkkaa pentuvälitystä ja kasvattajien mainoksia. Kasvattajien sivuilla voi olla linkkejä toisten kasvattajien sivuille, niistä pääset jatkamaan. Sheltti on rekisteröintien top10-listalla, joten taatusti löytyy pentuja. Hyviä pentuja voi olla vaikeampi löytää, mutta niin se on kaikissa roduissa. Asialla pitää olla ajoissa, jopa tekemässä ennakkovarausta ennen pentueen syntymää, jos kasvattaja ennakkovarauksia ottaa vastaan.- tietoa:)
Olen myös ajatellut shelttityttöä koirakseni, ja kuulisin mielelläni sellaisen omistajalta tietoa luonteesta ja muutenkin rodun ominaispiirteistä ? Sopiiko kerrostaloon (toki pitkiä lenkkejä ja aktiviteettia tarjolla!), ja tulisiko luonteensa puolesta toimeen kissojen kanssa (eli ei voimakasta "jahtausviettiä" tms.)? Sopiiko ensimmäiseksi koiraksi ja onko helppo kouluttaa talon tavoille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567