MIKSI RAKENNATTE HUONOSTI SUUNNITELLUN TALON???

NÄKISPÄ,.,.

EN OLE VIELÄ YHTÄÄN HYVIN SUUNNITELTUA TALOA NÄHNYT, EDES ISOLLA RAHALLAKAAN. ESIM. WC ON KEITTIÖNVIERESSÄ TAI JOPA OLOHUONEEN PUOLELLA. IKKUNAT TOSI HUONOJA PESTÄ JA AVATA. JNE.. HELPPOA JA TOIMIVAA TALOA EI OLE NÄKYNYT. PAITSI MUN SUUNNITTELEMANA.RAHOITTAJA VAIN PUUTTUU. EIKÄ MISTÄÄN MILJOONA TALOSTA OLE KYSE.

8

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksfgjklsdfjgsöfjg

      Minä rahoitan talosi, kunhan lopetat tuon HUUTAMISEN.

    • eppäilyttää

      Miksiköhän kukaan ei rahoita sitä? Saatkos sille pääsuunnittelijan sekä vastaavan mestarin? Tuskimpa.

      • aloit,.,-

        Eipä tarkoitus ollu huutaa. en vaan hoksannut että ei isoilla kirjaimilla tykätä lukea. Rahoittamisella tarkoitin vaan miestäni. En ole muualta kysellyt. miks en sais pääsuunnittelijaa ? huonot talotko vain heille kelpaa?? entä mestari ,mitä virkaa sillä , muutakuin vilkaisee tajuamatta mitään, sen olen nähnyt viimeksi eräässä tosi kalliissa talossa jota on yli 5vuotta rakennettu ja purettu kun mikään ei mee kohdalleen eka kerralla, ei edes terassi puut oikeen päin, lämmityksistä puhumattakaan. Joo ei mulla nytkään huono talo ole 2kk sähkö 100e vaikka kaikki sähköllä ja 24astet, pitää olla sisä lämpö. 130 neliöä. mut huone järjestys ei ole mieleen. kaiken muun olen itse tehnyt, siis pinta remontin keittiönkaapit.(ostettu käytetty talo) ison tontin vuoksi.


      • kolikkokolikkolikok
        aloit,.,- kirjoitti:

        Eipä tarkoitus ollu huutaa. en vaan hoksannut että ei isoilla kirjaimilla tykätä lukea. Rahoittamisella tarkoitin vaan miestäni. En ole muualta kysellyt. miks en sais pääsuunnittelijaa ? huonot talotko vain heille kelpaa?? entä mestari ,mitä virkaa sillä , muutakuin vilkaisee tajuamatta mitään, sen olen nähnyt viimeksi eräässä tosi kalliissa talossa jota on yli 5vuotta rakennettu ja purettu kun mikään ei mee kohdalleen eka kerralla, ei edes terassi puut oikeen päin, lämmityksistä puhumattakaan. Joo ei mulla nytkään huono talo ole 2kk sähkö 100e vaikka kaikki sähköllä ja 24astet, pitää olla sisä lämpö. 130 neliöä. mut huone järjestys ei ole mieleen. kaiken muun olen itse tehnyt, siis pinta remontin keittiönkaapit.(ostettu käytetty talo) ison tontin vuoksi.

        Voisiko joku valaista minulle, että on tämän keskustelun tarkoitus?


      • aloit, miks,siis m..
        kolikkokolikkolikok kirjoitti:

        Voisiko joku valaista minulle, että on tämän keskustelun tarkoitus?

        ymmärtänyt aloittajan OTSIKKOA. ja kun et osaa edes vastata kysymykseen.


      • eppäilyttää
        aloit,.,- kirjoitti:

        Eipä tarkoitus ollu huutaa. en vaan hoksannut että ei isoilla kirjaimilla tykätä lukea. Rahoittamisella tarkoitin vaan miestäni. En ole muualta kysellyt. miks en sais pääsuunnittelijaa ? huonot talotko vain heille kelpaa?? entä mestari ,mitä virkaa sillä , muutakuin vilkaisee tajuamatta mitään, sen olen nähnyt viimeksi eräässä tosi kalliissa talossa jota on yli 5vuotta rakennettu ja purettu kun mikään ei mee kohdalleen eka kerralla, ei edes terassi puut oikeen päin, lämmityksistä puhumattakaan. Joo ei mulla nytkään huono talo ole 2kk sähkö 100e vaikka kaikki sähköllä ja 24astet, pitää olla sisä lämpö. 130 neliöä. mut huone järjestys ei ole mieleen. kaiken muun olen itse tehnyt, siis pinta remontin keittiönkaapit.(ostettu käytetty talo) ison tontin vuoksi.

        Ma luulin että olisit oikeasti aikeissa rakentaa ja kun mainitsit siitä rahoituksen puutteesta niin ajattelin et oot joku "nero" ku haluaa tehdä kaiken omalla tyylillään muka fiksusti. Sellaisille projekteille on varmasti vaikee saada rahoitusta sekä pääsuunnittelijaa sekä mestaria, ne kun päätyvät monesti aivan kuten kerroit siitä jostain 5v projektista.
        Ruutupaperisuunnitelmat on satuja ja haaveita. Todellisuus alkaa tontin hankinnasta ja talon suunnittelu sit sillä OIKEALLA rakennuspaikalla hengailusta.


    • suuunnittelija

      Pistäisitkö sen talosi piirroksen tänne näkyville. Jos siitä saisi jotain vinkkejä. Meilläkin suunnitellaan..

    • tollero1

      HYVINSUUNNITELTUA TALOA SUUNNITELTU JA RAKENNETTU ITSE:D

      Miksi muuten huudat? Suunnittele itse jos sua nyppii noin kovin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      262
      2876
    2. 197
      2832
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2405
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      208
      1896
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1172
    Aihe