Nyt tarvitsen apua. Eli joku joka jo asuu Lissabonissa tai on muuten perillä systeemeistä niin olisko heittää linkkejä paikallisten asuntovuokrausfirmojen sivuille. Olen siis muuttamassa pysyväisluonteisesti työn perässä ko. kaupunkiin. Työnantaja tarjoaa kaksiota ihan pelipaikoilta mutta eläinten kanssa se asunto ei minulle sovi. Lähinnä pientä omakotitalotyyppistä asumista pitempiaikaisella sopimuksella ajattelin. Ja siis sanaakaan en paikallista puhu..
Linkkejä
2
514
Vastaukset
- LissuT
Hei
Itse muutin Lissaboniin v. 2006 enkä tiennyt kaupungista ja sen alueista oikeastaan mitään. Vuokrasin ensimmäiseksi kolmeksi kuukaudeksi asunnon ja tutustuin kaupunkiin ja sitten muutin vakkariasuntoon jonne huonekaluni yms tuotiin Suomesta.
Vuokrasin tältä sivulta: http://www.holidaylettings.co.uk/ vuokranantajani oli paikallinen rouva vaikka tuo onkin UK-sivu. Pitkällä sopimuksella asunnon hinta ei ole ollenkaan samaa luokkaa kuin noilla viikkohinnoilla.
Jos uskallat suoraan vuokrata pitkällä sopimuksella tai jos haluat tutustua vuokratasoon niin katso täältä
http://casa.sapo.pt/en/ siellä on kohteissa linkkejä välittäjiin.
Toivottavasti kotieläimesi eivät ole kuumalle arkoja. - '«''«''«'«'«'
Katso taalta:
www.gabinohome.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746