Keksin hyvän biisin; joku vois laulaa ton esim joku Umpikela??

Sierraaaasasasa

Kesäkuu vuonna kasikuus, timon sierra oli melkein uus. timo tankkas, jussi pakkasi kaljojaan. Mä istuin jo takapenkillä, hymyperseessä vöihin köytettynä. Aqua lauloi barbitytöstä. mikko kertoi autostaan, siitä dx corollasta. Emmä tuolloin mitään pelännyt, nautin vain sierran kyydistä.
Timo anna mun ajaa kyläntie, lupaan että koneeseen vettä vien. Muistan montut ja töyssyt tän kyläntien. Mielessäni olin Henri Toivonen, ralli idoli amis poikien. timo nauroi, jussi pelkäsi katsoa.
Kesä loppui ja mulle kerrottiin, ei tule enään reissuja amis-ringille. Sierra hajos ja sierra myytiin. Kävin eilen kävelemässä kyläntien, muistin että kauemmin se vie. Tutut reitit vaihtuneet pintoihin mustiin. Ei mikkokaan keroo enään corollasta. Se kasvaa ruostetta kuusakoskella. Ny paremmin ymmärrän tarinan ja hänen tekojaan en arvosta
Timo anna mun ajaa kyläntie, lupaan että koneeseen vettä vien. Muistan montut ja töyssyt tän kyläntien. Mielessäni olin Henri Toivonen, ralli idoli amis poikien. timo nauroi, jussi pelkäsi katsoa.

9

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmggg

      Niin kauan kun kriitikot lahjotaan ja artisti on tunnettu.

      • juuuseon

        kertoo amisten elämästä aika hyvin:D


    • hhhyyyyvvvvväääääll

      HAHAHAAAA:D, joku Mika sunqvist tai anssi upikelan pitäs oikeesti tehä tosta biisi.:D

    • Rapet

      turhaa pilata hyvää alkuperästä biisiä tälläsellä roskalla :E

    • Jos et viitsisi raiskata Arttu Wiskarin kappaletta?

      Kiitos!

    • heikkine

      Pikkasen viksais riimejä, nii oikeesti joku vois laulaa ton!! Ja muistakaa tyypit ettei "pilalaulujen" tekemisellä oo tarkotus loukata/mollata alkup. laula tai sen tekijää, päin vastoin!!

    • kskskkskskskskkamis

      ''Kesäkuu vuonna ysiikuus, timon sierra ei ollut enään uus' < sopis noin paremmin kerta eletään 90-lukua koska aqua laulaa barbitytöstä:D

      ''lupaan että sierraan bensaa tuon'' < tai jotain viisampaa kun että ''koneeseen vettä vien''

      ''Tutut pojat vaihtuneet miehiin tylsiin''. < ''Tutut reitit vaihtuneet pintoihin mustiin.''

      HEI OIKEESTI TOI ON HYVÄ AINAKI NÄIN AMIKSEN MIELESTÄ:D on niitä paskempiaki pilalauluja tehty? vai onkos joku erimieltä???????? TÄH

    • Jep (Y)

      Joo toi oli hyvä :D

    • Anonyymi

      Kesäkuu vuonna ysikuus Timon sierra ei ollu enään uus, Timo tankkas, jussi pakkasi kaljojaan. mä istuin jo takapenkillä kessu huulessa ilman turvavöitä, aqua lauloi barbitytöstä. mika kertoi kossu sierrasta siitä 400 heppasesta, en mä tuolloin jaksanut kuunnella, nautin vain tupakasta, Timo anna mun ajaa kyläntie, lupaan että tankkiin bensaan tuon. muistan montut ja hidasteet tän kyläntien. mielessä oli henri toivonen , ralli-idoli amispoikien, timo nauroi , jussi pelkäsi katsoa.. amis loppui ja mulle kerrottiin ei tule enään reissuja kylänringille. timo löysi naisen ja sierra myytiin. Kävin kävelemässä kyläntien, muistin että nopeemmin se menis. Rennot amikset vaihtuneet miehiin tylsiin. Ei Mikakaan kerro enään kossusierrasta, se on naimisissa Honkajoella, nyt paremmin ymmärrän sierran tarinan ja sen tehoja arvostan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1833
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      978
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      648
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      629
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      622
    Aihe