Oulussa KoiraTapaamisia?

SakemanniNarttu87

Hei!

Olen hankkimasssa saksanpaimenkoira narttua ja mietin,
että olisiko Oulussa Meri-Toppilan alueella tai muualla Oulussa.
Mahdollista pitää koira-tapaamisia?
Eli tapaamisia jossa koira-aitauksessa esim.,
jossa koirat voisivat irti nähdä/leikkiä.
Asun lähellä Meri-Toppilan koira-aitausta,
mutta kun olen siitä ohi kävellyt niin,
harvoin olen nähnyt siellä olevan ketään. =(

Yritin seikkailla googlen kautta eri sivustoilta,
jos oisi löytynyt vastaavia juttuja.
Mutten löytänyt,
olisiko kenestäkään muusta mukavaa vaikka kerran viikossa edes tiettynä päivänä kellon aikana nähdä koira-aitauksella ja antaa koirien telmiä? =)

1

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bullie

      Ympäri oulua on paljon koirapuistoja.
      Itse kun käyn jos aitauksessa ei ole muita käytän ison alueen hyväksi kuten esim harrastan tokoa ja nakkelen palloa tms. (hyvin vaikeaa jos on muita koiria.. aina joku muu saa sen pallon :D)
      Voit tietenkin käydä laittamassa ks. puistoon lapun että tapaaminen sinä ja sinä päivänä siihen ja siihen klon aikaan. Varmasti tulee muitakin :) Tai jos Meri-Toppila ei tuota tulosta voit toki laajentaa ns. reviiriäsi ja käyttää koiraa muualla puistossa. Jos sinulla vain on auto jolla liikkua.
      Yksi koirapuisto joka on suosittu on Höyhtyän puisto, siellä näkee paljon koiria ja aitauskin on suuri :)

      Itse asun kempeleessä ja käyn mm. Kempeleen, Oulunsalon sekä Kaakkurin koirapuistoissa kavereiden kanssa. Itse ainakin olisin kiinnostunut käymään muissakin puistoissa, sillä koira joka minulla on vaatii paljon positiivista kokemusta muista ja helppo sosiaalistaa kun on vielä pentu.

      Paljon ihmiset myös järjestävät "rotu tapaamisia" mutta kaikki loppuunsa ovat tervetulleita. Kannattaa katsella vaikka koirat.comista tai pistää vaikka topiccia sinne että haluat kavereita puistoilemaan, varmasti oululaisia koiranomistajia on kirjautunut sinne ja varmasti ovat halukkaita puistoilemaan :)

      Tai jos tuntuu ettei tuota tulosta Lakeudenkoiraharrastajat (oulunseutu) järjestää kursseja kohtuu hintaan minne on mukavaa osallistua ja laajentaa koirapiiriä :) sieltä jos mistä sitten irtoaa puistokavereitakin jatkossa. (Ei yhtään mainostamista :D)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe