Hei!
Olen hankkimasssa saksanpaimenkoira narttua ja mietin,
että olisiko Oulussa Meri-Toppilan alueella tai muualla Oulussa.
Mahdollista pitää koira-tapaamisia?
Eli tapaamisia jossa koira-aitauksessa esim.,
jossa koirat voisivat irti nähdä/leikkiä.
Asun lähellä Meri-Toppilan koira-aitausta,
mutta kun olen siitä ohi kävellyt niin,
harvoin olen nähnyt siellä olevan ketään. =(
Yritin seikkailla googlen kautta eri sivustoilta,
jos oisi löytynyt vastaavia juttuja.
Mutten löytänyt,
olisiko kenestäkään muusta mukavaa vaikka kerran viikossa edes tiettynä päivänä kellon aikana nähdä koira-aitauksella ja antaa koirien telmiä? =)
Oulussa KoiraTapaamisia?
1
555
Vastaukset
- Bullie
Ympäri oulua on paljon koirapuistoja.
Itse kun käyn jos aitauksessa ei ole muita käytän ison alueen hyväksi kuten esim harrastan tokoa ja nakkelen palloa tms. (hyvin vaikeaa jos on muita koiria.. aina joku muu saa sen pallon :D)
Voit tietenkin käydä laittamassa ks. puistoon lapun että tapaaminen sinä ja sinä päivänä siihen ja siihen klon aikaan. Varmasti tulee muitakin :) Tai jos Meri-Toppila ei tuota tulosta voit toki laajentaa ns. reviiriäsi ja käyttää koiraa muualla puistossa. Jos sinulla vain on auto jolla liikkua.
Yksi koirapuisto joka on suosittu on Höyhtyän puisto, siellä näkee paljon koiria ja aitauskin on suuri :)
Itse asun kempeleessä ja käyn mm. Kempeleen, Oulunsalon sekä Kaakkurin koirapuistoissa kavereiden kanssa. Itse ainakin olisin kiinnostunut käymään muissakin puistoissa, sillä koira joka minulla on vaatii paljon positiivista kokemusta muista ja helppo sosiaalistaa kun on vielä pentu.
Paljon ihmiset myös järjestävät "rotu tapaamisia" mutta kaikki loppuunsa ovat tervetulleita. Kannattaa katsella vaikka koirat.comista tai pistää vaikka topiccia sinne että haluat kavereita puistoilemaan, varmasti oululaisia koiranomistajia on kirjautunut sinne ja varmasti ovat halukkaita puistoilemaan :)
Tai jos tuntuu ettei tuota tulosta Lakeudenkoiraharrastajat (oulunseutu) järjestää kursseja kohtuu hintaan minne on mukavaa osallistua ja laajentaa koirapiiriä :) sieltä jos mistä sitten irtoaa puistokavereitakin jatkossa. (Ei yhtään mainostamista :D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004847182- 2272558
- 262551
- 1571844
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31339Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01244Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41125