Spermanluovuttaja haussa

Varsinais-suomi

Hei!

Haluan lapsen, olen yksinäinen nainen, enkä ikäni (37v) perusteella enää oikein voi lähteä etsimään uutta parisuhdetta, jossa odottelun jälkeen ehkä alkaa yrittää lapsen saamista. Olen terve, vakituisesti työssä käyvä, aikuinen, fiksu, ihan ok nainen. En halua metsästää yhden illan juttuja baarista, en uskalla harrastaa suojaamatonta seksiä tuntemattoman kanssa. En myöskään usko, että tässä iässä enää yhden illan jutuista edes tullaan raskaaksi, se vaatinee enemmän yrityksiä.

Asialliset, terveet, suomalaiset miehet. Jos haluat auttaa "neitoa hädässä" ota yhteyttä, niin keskustellaan asiasta. Itsellisiä naisia ei yhteiskuntamme tue (pariskunnat saavat hedelmöityshoidot julkiselta puolelta) ja yksityiset hoidot ovat kalliita, joten ennen kuin alan käyttää säästöjäni yksityisten klinikoiden tukemiseen, kysyn teiltä apua.

En velvoita sinua mihinkään, en vaadi elatusmaksuja enkä tapaamisia lapsen kanssa. Olet "vain" lahjoittaja, halutessasi voimme sopia muusta tilanteen mukaan.

En lähde tähän nasta laudassa, vaan harkiten ja asioita tutkien. Toivon siis, että voimme käydä sähköpostitse keskustelua asiasta ennen lopullisten päätösten tekemistä.

Asiallisia vastauksia toivotaan osoitteeseen: [email protected]

Ps. Asun Varsinais-Suomessa, joten toivottavasti asut lähistöllä...

25

2000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Postipoika89

      Et halua suojaamatonta seksiä tuntemattoman kanssa ja kuitenkin etsit spermanluovuttajaa, jota hyvin todennäköisesti et tule tuntemaan. Mitä haluat? Minäkin ehkä voisin ehkä spermaani luovuttaa, mutta seksin kautta enkä niin, että vetäisin käteen, mälläisin paperiin ja antaisin sen sinulle.

      • aloittaja...

        Hei Postipoika.

        Luepa tekstini uudestaan. Kirjoitan siinä, että haluan käydä keskustelua asiasta. Tarkoitukseni on siis kyllä tutustua tähän "luovuttajaan" ennen päätöksen tekemistä, jolloin hän ei ole niin tuntematon, kuin satunnainen parin tunnin tuttavuus ravintolassa. Täysin tuntemattoman spermaa en edelleenkään ole siis haluamassa, vaan tutustumisen jälkeen mutta ilman jälkisitoumuksia puolin ja toisin. En etsi parisuhdetta, mutta tottakai haluan tietää kuka lapseni isä on, jos tämä onnistuu.


      • mies kommentoi
        aloittaja... kirjoitti:

        Hei Postipoika.

        Luepa tekstini uudestaan. Kirjoitan siinä, että haluan käydä keskustelua asiasta. Tarkoitukseni on siis kyllä tutustua tähän "luovuttajaan" ennen päätöksen tekemistä, jolloin hän ei ole niin tuntematon, kuin satunnainen parin tunnin tuttavuus ravintolassa. Täysin tuntemattoman spermaa en edelleenkään ole siis haluamassa, vaan tutustumisen jälkeen mutta ilman jälkisitoumuksia puolin ja toisin. En etsi parisuhdetta, mutta tottakai haluan tietää kuka lapseni isä on, jos tämä onnistuu.

        ...siis huutelen viereisiin pöytiin, en ole tähän ketjuun osallistunut.

        Näissä on aina sama kuvio, nainen haluaa tutustua ainakin vähän ja että miehen henkilöllisyys on selvillä.
        Aivan järkeviä toiveita.

        Sitten hiljalleen tutustuminen venyy ja venyy, toiveet muuttuvat vaatimuksisksi ja niitä tulee rutkasti lisää. Pahimmoillaan ehdottavat maistraatin sotkemista asiaan, juttu jota ei pysty pysäyttämään kun sen on kerran aloittanut.


      • ap
        mies kommentoi kirjoitti:

        ...siis huutelen viereisiin pöytiin, en ole tähän ketjuun osallistunut.

        Näissä on aina sama kuvio, nainen haluaa tutustua ainakin vähän ja että miehen henkilöllisyys on selvillä.
        Aivan järkeviä toiveita.

        Sitten hiljalleen tutustuminen venyy ja venyy, toiveet muuttuvat vaatimuksisksi ja niitä tulee rutkasti lisää. Pahimmoillaan ehdottavat maistraatin sotkemista asiaan, juttu jota ei pysty pysäyttämään kun sen on kerran aloittanut.

        ...vaan haluan sen lapsen. Parisuhteen muodostuminen vaatii aikaa ja jos haluaa lapsia, niiden teko on tässä iässä aloitettava nyt eikä odoteltava onnistuuko miehen kanssa vai ei.. Eli ei ole pelkoa, että toiveeni muuttuisivat vaatimuksiksi. Jos miehen haluaisin, laittaisin ilmoitukseni deittipalstalle.


      • Mikset halua miestä?
        ap kirjoitti:

        ...vaan haluan sen lapsen. Parisuhteen muodostuminen vaatii aikaa ja jos haluaa lapsia, niiden teko on tässä iässä aloitettava nyt eikä odoteltava onnistuuko miehen kanssa vai ei.. Eli ei ole pelkoa, että toiveeni muuttuisivat vaatimuksiksi. Jos miehen haluaisin, laittaisin ilmoitukseni deittipalstalle.

        Mikset halua miestä?


      • Zippa-dai
        Mikset halua miestä? kirjoitti:

        Mikset halua miestä?

        ...kyllä miehenkin, mutta mielestäni parisuhteen pitää ensin edetä, siinä tutustutaan, katsotaan mitä siitä tulee ja vasta kun toinen on "tuttu ja turvallinen" aletaan tehdä sitä lasta ja perhettä perustaa. Ja minulla, tässä iässä, ei ole enää aikaa tähän leikkiin. En voi muutaman kuukauden tutustumisen perusteella perustaa perhettä loppuiäksi. Siksi olen päätynyt siihen, että hankin sen lapsen. Mies ja parisuhde tulee sitten ajallaan jos on tullakseen, mutta jos jään sitä odottamaan, voin jäädä lapsettomaksi.


      • Postipoika 89
        Zippa-dai kirjoitti:

        ...kyllä miehenkin, mutta mielestäni parisuhteen pitää ensin edetä, siinä tutustutaan, katsotaan mitä siitä tulee ja vasta kun toinen on "tuttu ja turvallinen" aletaan tehdä sitä lasta ja perhettä perustaa. Ja minulla, tässä iässä, ei ole enää aikaa tähän leikkiin. En voi muutaman kuukauden tutustumisen perusteella perustaa perhettä loppuiäksi. Siksi olen päätynyt siihen, että hankin sen lapsen. Mies ja parisuhde tulee sitten ajallaan jos on tullakseen, mutta jos jään sitä odottamaan, voin jäädä lapsettomaksi.

        Kelpaisinko minä sinulle mieheksi? Ikää on vasta 20, mutta mitä se haittaa.


      • zippa-dai
        Postipoika 89 kirjoitti:

        Kelpaisinko minä sinulle mieheksi? Ikää on vasta 20, mutta mitä se haittaa.

        taitaa olla tuota ikäeroa hitusen liikaa... Kiitos kuitenkin ehdotuksesta. =)


      • Lahjoitan spermidit
        zippa-dai kirjoitti:

        taitaa olla tuota ikäeroa hitusen liikaa... Kiitos kuitenkin ehdotuksesta. =)

        :D :D :D
        Tarjoan hedelmöityshoitoja.

        HYÖDYT SINULLE:

        * Klinikkaan verrattuna säästät rahaa ja aikaa. Et joudu menemään klinikalle, kun inseminaatio-huone sattuu olemaan vapaana. Voimme hoitaa homman töistä päästyäsi tai viikonloppuisin.

        Olen auttanut useita naisia raskaaksi, eli homma TOIMII minun siittiöillä. Olen luovuttanut lähinnä käyttämällä klinikkaa välikätenä, ja he ovat todenneet spermani huippulaadukkaaksi.

        Enää en voi klinikan kautta luovuttaa, koska maksimi lain sallima naismäärä eli 5 naista on jo tullut täyteen. Monelle naiselle en aio enää luovuttaa, koska lailla on tarkoituksensa, eli pidä kiirettä!


        * Hyvät geenit. Jos ostat klinikalta spermaa, et tiedä luovuttajan älykkyydestä tai ulkonäöstä mitään. Klinikka kertoo sinulle vain ammatin, jonka luovuttaja on klinikalle kertonut sekä silmien ja hiusten värin.

        Useimpien mielestä hyvä kroppa, 180 cm pituutta, ruskea hiukset ja siniset silmät. Ei geneettistä taipumusta ylipainoon. Suomalaista syntyperää ja korkea älykkyys. Vanhemmat eri puolilta Suomea ja pitkäikäisiä. EI perinnöllisiä sairauksia.

        Olen akateemisesti koulutettu ja terveellisesti elävä nuori mies.


        * Hoidetaan asia anonyymisti! Jos kasvatat lasta isän kautta ja ette asu yhdessä: jos lapsi on isällään 1-2 viikonloppua kuukaudesta, hänellä on varaa hemmotella lapsi pilalle, jolloin lapsi kiukuttelee, kun sinäkin et osta joka päivä leluja.

        * Yksi lesbonainen on hankkinut jo 2 lasta kauttani, jolloin lapset voivat tuntea toisensa sisaruksiksi, koska ovat saman näköisiä.



        Asun Helsingissä. Luovutuspaikaksi käy vaikka hotelli Rautatieaseman läheltä: voin täyttää vessassa purkin tuoreella spermalla ja saat purkin mukaasi.

        Luovutus tapahtuu apteekista ostetulla neulattomalla ruiskulla. (Tai seksillä, mutta hinta on sama). Esim. Panadol lasten särkylääkkeelle tarkoitettu kärjetön ruisku käy. Osta suljettava purkki, minkä voin täyttää spermalla: suuaukon on oltava leveä, jotta saan paksun peniksen kärjen sisään.

        Koska hoidan homman ammattimaisesti ja en hanki pientäkään riskiä sukupuolitaudeista hedelmöityshoitojen aikana, veloitan 400e/kk käteisellä. Kysy joltakin klinikan kautta raskaaksi hankkiutuneelle, paljonko yhteensä meni rahaa, niin huomaat hinnan edulliseksi.

        Tähän mennessä ei ole montaa kuukautta mennyt, mutta jos homma venyy, saat alennusta.

        Kävin juuri sukupuolitautitesteissä ja tartuntariskiä minulla ei ole ollut viime vuosina. Voimme siis aloittaa heti, jos tiedät ettei sinulla ole lapseen tarttuvia tauteja!



        Homma hoidetaan anonyymisti eli en kerro sinulle henkilötietoja eikä sinun ole pakko kertoa minulle. Kuten muutkin palkkatyöni, hoidan tämän ammattimaisesti eli vaikka saisin vahingossa tietää kuka olet, en kirjaa henkilötietojasi ylös enkä juorua sinusta.
        Jos haluat olla anonyymi, hanki uusi liittymä ja puhelin vaikka lähimmästä kioskista, ovat yllättävän halpoja.

        Lapsiperheen elämää en hae elämääni. Siten et joudu pelkäämään, että soittelisin perääsi. Jos sinä ja lapsi haluatte voin olla lapseen yhteydessä, kun hän on 18v.

        Otan vain rajallisen määrän asiakkaita, joten ota nopeasti yhteyttä puhelimitse tai yksityisviestillä, jos tästä palvelusta voi yksityisviestin lähettää.

        Tavataan ja SINÄ päätät, haluatko minulta apua lasten teossa.

        Puh 044-945 0799. Salainen, joten älä turhaan katso Finderista. Muutenkin pidän huolta, etteivät elatusapua kärkkyvät minua löydä, vaikka elarit ovatkin vain reilu 100 euroa per kk per lapsi. Esim. tätä puhelinta en ole käyttänyt muilla liittymillä.

        Jos asut Helsingissä, kerro kaupunginosa, niin arvioin kannattaako hommaan ryhtyä: jos asut ihan naapurissa, jätän väliin. Se on sinunkin kannalta rennompaa.
        :D :D :D


    • Onnistuuko?

      Mutta siemennys tehdään perinteisen kaavan mukaan eli paljaalla pannaan sekä haluan myös jatkosuunnitelman eli rakastelua myös noin kerran vko vaikka tulisitkin raskaaksi.

      Synnytyksen jälkeen voidaan pitää 1kk taukoa muuten seksiä pitää olla se 1 kerta/vko

    • ......

      Suosittelen yksityiseen klinikkaan turvautumista. Muuten saat oudon hiipparin perääsi. Pahimmassa tapauksessa lapsesi huoltajuuden/isyyden vahvistamisen vaatijan. Sperman kautta leviävät monet tauditkin.

      Sinulla on jo sen verran ikää, että ultraus ja tutkittujen, laadukkaiden siittiöiden ruiskuttaminen suoraan kohtuun on varmin tapa. Säästyy aikaa ja vaivaa.

      • Vastaa

        Olen jonkinverran näitä lueskellut,ja pakko kysyä näiltä jatkuvasti tätäkautta luovuttajien spermaa morkkaavilta pari kysymystä.
        Mistä tiedätte, millaisia tauteja äijänne kotiin ronttaavat sauna ym.illoista,tallinnanreissuilta poikain kanssa jne jne ? vai laitatteko heidät sp.tauti testeihin ? Erittäin yleistä tuo "soiminen" vieraan kanssa noilla reissuilla ihan läheltäkin sivusta seuranneena.
        Entäpä ukkonne spermanlaatu? Ei se että on kivaa yhdessä,vielä takaa että aine on laadukasta :-)

        Ja sydän, ym perinnölliset sairaudet ilmenevät usein vasta ajan kuluessa. Laitatte äijänne ilmeisesti perusteelliseen läääkärintarkastukseen, käytte läpi suvun sairauskertomukset ja ehkäpä vielä geeniratsiaan, että kaikki piilevät sairaudet paljastuvat :-)
        Paskanmarjat, silloin kun se kuuluisa rakkaus jyllää, nuo ovat toisarvoisia juttuja mielessä, että se siitä hurskastelustanne.

        Samoin tanskalaisten runkkaama sperma.. se tiedetään, että se toimii, kantajasta ei juuri mitään muuta.

        Että sillälailla


    • ???

      pitääkö olla naimisissa, että pääsee julkiselle puolelle lapsettomuushoitoihin? Muutenhan voisit ottaa vaan jonkun tuttavamiehesi mukaan ja esittää, että olette pariskunta? Olen nimittäin itse hakeutumassa lapsettomuushoitoihin, enkä ole naimisissa, kihloissa ja avoliitossa kylläkin..

      • eriarvoisuutta?

        ei kai naimisissa pidä olla, mutta siis parisuhteessa ja yritystä takana, ts. jokin syy, miksi luonnollinen raskautuminen ei onnistu. Yksinäiset naiset saavat joko olla ilman lapsia tai maksaa siitä elleivät sitten miestä onnistu löytämään.


      • ???
        eriarvoisuutta? kirjoitti:

        ei kai naimisissa pidä olla, mutta siis parisuhteessa ja yritystä takana, ts. jokin syy, miksi luonnollinen raskautuminen ei onnistu. Yksinäiset naiset saavat joko olla ilman lapsia tai maksaa siitä elleivät sitten miestä onnistu löytämään.

        kiitos vastauksesta!


    • .....

      Tiedän itse mieshenkilön, joka on hyvinkin rakastettava ja miellyttävä, ok-näköinen ja taitava puhumaan. Lahjoittaa spermaa, käy testeissäkin jne. Mutta hänellä on erittäin paha mielenterveysongelma. Juuri tämän sairauden vuoksi hän simennestettään lahjoittaakin. Tekee sitä jatkuvasti ja on jatkanut sitä jo vuosia.
      Minua hirvittää kaikkien näiden ihmisten puolesta, jotka lankeavat hänen metkuihinsa. En ikipäivänä suosittelisi ketään etsimään lahjoittajaa nettipalstoilta.

      • mies kommentoi

        Suurin osa netissä liikkuvista miehistä ja naisista on aivan normaaleita työssäkäyviä ihmisiä.
        Tietenkin outojakin tapauksia mahtuu mukaan, mutta suurinpiirtein yhtä paljon kuin muuallakin.

        Oudointa täällä on se, että jokaiseen tällaiseen ketjuun ilmestyy joku kahjo nainen varoittelemaan.

        Seuraavaksi oudoin ilmiö ovat mukinaiset joita on tosi paljon.

        Ketjun aloittaja oli yksi harvoista tervejärkisistä ja eiköhän hänellä ala ikääkin jo olla sen verran että pystyy päättämään itse.


      • ap

        voitko lähettää mulle tietoa s-postiin tai pyytää häntä ottamaan yhteyttä minuun? =)


      • täss

        Nyt joku mies mainostaisi itseään aika vanhanaikaisesti naisena :-D Säälittävää.


      • mies kommentoi
        täss kirjoitti:

        Nyt joku mies mainostaisi itseään aika vanhanaikaisesti naisena :-D Säälittävää.

        Nyt en oikein ymmärrä.

        Vastasit minun viestiini, olen aina kertonut rehellisesti olevani mies, on minulla munat, ainakin oli aamulla kun viimeksi katsoin.

        Unohdin mainita vielä yhden naisten kummallisuuden. Yleensä haluavat hankkia lapsia, eivät kuitenkaan millään käsitä että on miehiä jotka haluavat samaa. Ja ovat erityisen loukkaantuneita jos mies ei haluakaan tehdä niitä ihan kenen kanssa tahansa.

        No tuossa tulikin jo kaksi kummallisuutta.


    • mi

      Olen itsekin miettinyt kyseistä vaihtoehtoa jos oikeaa kumppania perheen perustamiseen/elämänkumppaniksi ei ala löytyä (olen 29-vuotias ja pari pitempää suhdetta nyt takana). En halua riskiä että haen parisuhdetta sen tähden että toivon lasta -> on nähty mitä siitä seuraa, eroja ja huoltajuuskiistoja.

      Toki tässä tapauksessa luovuttajan olisi tarpeen käydä testauttamassa että on taudeilta puhdas, ja sen vaivanhan ja kustannukset mielellään toiselle korvaa. Nuo luonne/mielenterveys asiat selvinee kyllä vain tutustumalla ja ajan kanssa (mutta riski niihin on ihan tavallisessa parisuhteessakin).

      Itse ole kysellyt huvikseen miespuolisilta ystäviltäni mitä mieltä olisivat jos pyytäisin luovuttajaksi ja yllätyksekseni suurin osa on ollut varsin myönteinen asian suhteen kun ymmärsivät yskän.

      Sitä mietin että jos annat henkilöllisyytesi tuntemattomalle luovuttajalle, hän voi vaatia oikeuksia lapseen tulevaisuudessa... Itse en haluaisi tätä riskiä.

      Mutta siis tsemppiä kunnollisen luovuttajan etsintään (onneksi Suomessa on kasapäin tervepäisiä ja mahtavia miehiä) ja toivottavasti löydät ajan myötä myös ihanan miehen rinnallesi!

      p.s. Olisi kiva jos laittaisit tietoa tänne miten käy/kävi.

    • Luovutan sperman yhdynnässä lasta haluavalle yksinäiselle naiselle, Ei ole jälkikäteen vaatimassa isän oikeuksia, asioita voidaan sopia.
      ota yhteyttä-

      [email protected]

    • spermanluovuttaja
    • ölkkönen

      Zippa-Dai
      Hyvän puoleinen brändi!

      Ollaan kaikki tässä lähellä.Kolmen hienon lapsen eronnut aikuinen mies vain tässä. En ole varma,kuinka tästä edetään.Kerro sinä?
      Terveisin Markku

    • Ukko-Nooa

      Täällä 37-vuotias suomalainen mies (sukujuuret Karjalasta ja Pohjanmaalta) tarjoutuu luovuttamaan terveelle ja savuttomalle itsenäiselle naiselle (tai naisparille). [email protected]

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe