Apua tarvitsen! Miten teen sellasein flashjutun että on ns. aloitussivu jossa olisi esimerkiksi kaksi nappulaa josta pääsisi "toiselle sivulle"? Toisella sivulla olisi valokuva ja siellä olis myös nappula mistä pääsee takaisin siihen aloitussivulle. Lähinnä nyt on siis hukassa ne komennot millä nappulat alkaa toimimaan halutulla tavalla! Ja selitäthän vastauksesi selkeästi että amatöörikin ymmärtää :)
miten tehdä flashilla toimivia nappuloita??
osaamatoon
2
603
Vastaukset
- kguvotee ennemmin pelkät html buttonit sivulle. 
 saman saa tehtyä silläkin luulis html:än ainakin olevan hallussa jos sivuja teet.
 mut joo tee ne buttonit kevyttä ja simppeliä- Flashin löytäjähttp://www.w3schools.com/flash/flash_button2.asp 
 http://www.tizag.com/flashTutorial/flashbutton.php
 Ihmetellä täytyy, noin yksinkertainen asia ja täytyy täältä neuvoa kysyä kun googlesta löytää tuhansia esimerkkejä asiasta.
 Miksi opetella jotain flashia edes jos ei sen vertaa osaa nettiä käyttää apuvälineenä, että löytäisi ohjeet itse?
 Vaihda alaa ajoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475037
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut243713
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012838
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral912729
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131861
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021498
- 1531351