Moi
Haluan sousitelemme tosy hyvä kirjailija. Hän on Ruotsalainen ja nimi on John Ajvide Lindkvist. Minä Luin Låt den rätte komma in ja Lilla stjärna ( Ystävät hämärän jälkeen suomen nimi, Lilla stjärna ei vielä Suomen kieli) Ja minä nyt tarvitse lukea kaikki han kirjoja. Hän kirjoitta ruotsi-karhu ! =)
Mene ja lue !
(Anteeksi jos kirjoitta väärin, en ole suomalainen)
John Ajvide Lindkvist
3
394
Vastaukset
- lukutoukkis.
kirjasta enkä leffastakaan.Siis Yst.häm.jälkeen.
Oletko lukenut muita kirjoittamiaan kirjoja? Esim. Människohamn, Hanteringen av odöda
Ja kirjailijan nimi on John Ajvide Lindqvist- vintersorg
Hei.
Minä nyt odotta Människohamn ja Hanteringen av odöda kirjastossa :) Minä katsoin Låt den rätte komma in elokuva mutta se oli tosi huono :( , näin että usa tekee oma versio Let the right one in ja ehkä hän versio on parempi :>
Minä pidin Lindqvistin kirjasta Ystävät hämärän jälkeen.
Se oli skandinaavinen versio stephenkingmäisestä lapsuuden lopun kuvauksesta olematta kuitenkaan kopio. Lindqvist piti tarinansa mahdollisimman lähellä realismia, vaikka se olikin yliluonnollinen kauhutarina. Jos Charlaine Harris toi vampyyrit ulos arkusta, niin Lindqvist kiinnitti heidät uskottavasti keskelle loskaisen harmaata pohjoismaista arkea. Harrisin vampyyrit ovat kuitenkin epäuskottavampia, nykypäivään siirrettyjä viktoriaanisia aatelisverenimijöitä. Lindqvistin kuvaamaan vampyyrin taas voisi melkein jo uskoakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966