Moi
Haluan sousitelemme tosy hyvä kirjailija. Hän on Ruotsalainen ja nimi on John Ajvide Lindkvist. Minä Luin Låt den rätte komma in ja Lilla stjärna ( Ystävät hämärän jälkeen suomen nimi, Lilla stjärna ei vielä Suomen kieli) Ja minä nyt tarvitse lukea kaikki han kirjoja. Hän kirjoitta ruotsi-karhu ! =)
Mene ja lue !
(Anteeksi jos kirjoitta väärin, en ole suomalainen)
John Ajvide Lindkvist
3
383
Vastaukset
- lukutoukkis.
kirjasta enkä leffastakaan.Siis Yst.häm.jälkeen.
Oletko lukenut muita kirjoittamiaan kirjoja? Esim. Människohamn, Hanteringen av odöda
Ja kirjailijan nimi on John Ajvide Lindqvist- vintersorg
Hei.
Minä nyt odotta Människohamn ja Hanteringen av odöda kirjastossa :) Minä katsoin Låt den rätte komma in elokuva mutta se oli tosi huono :( , näin että usa tekee oma versio Let the right one in ja ehkä hän versio on parempi :>
Minä pidin Lindqvistin kirjasta Ystävät hämärän jälkeen.
Se oli skandinaavinen versio stephenkingmäisestä lapsuuden lopun kuvauksesta olematta kuitenkaan kopio. Lindqvist piti tarinansa mahdollisimman lähellä realismia, vaikka se olikin yliluonnollinen kauhutarina. Jos Charlaine Harris toi vampyyrit ulos arkusta, niin Lindqvist kiinnitti heidät uskottavasti keskelle loskaisen harmaata pohjoismaista arkea. Harrisin vampyyrit ovat kuitenkin epäuskottavampia, nykypäivään siirrettyjä viktoriaanisia aatelisverenimijöitä. Lindqvistin kuvaamaan vampyyrin taas voisi melkein jo uskoakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074716Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743961426- 1881085
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11922Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10907- 64876