peniksen kasvu

9777

Eli olen 13, kohta 14 vuotias poika. Mietin vaan että kasvaako penikseni enään? Se on ny luusta mitattuna 15cs, ihosta 13cm, eikä ole kasvanut vuoteen yhtään.

119

23534

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timooooo

      ei kyllä se niin on että tohon se kasvu pysähtyy, luultavasti pienenee pari senttiä vuoden sisällä. Ja naisia ei oo.

    • ehkä kasvaa

      En tiedä, kasvaa tai sitten ei kasva. Ja 13 cm on jo peniksen keskimitta aikuisillakin, joten kyllä sillä pärjää.

      • qwertyuiopjj

        Kyllä peniksen keskimitta on edelleen 15 cm iholta, huom. iholta! Ja pohjaan asti painettuna sen 17 cm. Ja tämä 175 cm pitkillä miehillä, pidemmillä on luonnollisesti pidemmät siittimet.


      • no huh huh
        qwertyuiopjj kirjoitti:

        Kyllä peniksen keskimitta on edelleen 15 cm iholta, huom. iholta! Ja pohjaan asti painettuna sen 17 cm. Ja tämä 175 cm pitkillä miehillä, pidemmillä on luonnollisesti pidemmät siittimet.

        No huh huh!

        Olipa siinä taas sellainen huuhaa-pläjäys, ettei paremmasta väliä.

        Peniksen keskimitta ei todellakaan ole 15 cm vaan 13,5 cm. Ja tulos on muuten saatu siten, että miehet ovat itse mitanneet ja ilmoittaneet peniksensä pituuden, joten ei tuo keskimitta ainakaan tuota isompi ole. Tuskin miehet ovat peniksensä pituutta alakanttiinkaan valehdelleet.

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Jostain luin kerran, että maailman pisimmät penikset on jollain afrikkalaisella heimolla. Siellä peniksen keskipituus on 18 cm. Että ei tuo 17 cm keskipituus taida oikein suomalaisten kohdalla pitää paikkaansa, suomalaisethan olisivat sitten melkein maailman isomunaisinta kansaa. Vähän vaikea olla suomalaisilla noin isot penikset, kun tuollainen mitta on liikaa monelle tummaihoisillekkin ja tummaihoisillahan on tunnetusti vaaleaihoisempia pitempää.

        Eikä ruumiin pituus korreloi mitenkään peniksen pituuden kanssa.

        Viestisi oli kai provo.


      • qwertyuiopjj
        no huh huh kirjoitti:

        No huh huh!

        Olipa siinä taas sellainen huuhaa-pläjäys, ettei paremmasta väliä.

        Peniksen keskimitta ei todellakaan ole 15 cm vaan 13,5 cm. Ja tulos on muuten saatu siten, että miehet ovat itse mitanneet ja ilmoittaneet peniksensä pituuden, joten ei tuo keskimitta ainakaan tuota isompi ole. Tuskin miehet ovat peniksensä pituutta alakanttiinkaan valehdelleet.

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Jostain luin kerran, että maailman pisimmät penikset on jollain afrikkalaisella heimolla. Siellä peniksen keskipituus on 18 cm. Että ei tuo 17 cm keskipituus taida oikein suomalaisten kohdalla pitää paikkaansa, suomalaisethan olisivat sitten melkein maailman isomunaisinta kansaa. Vähän vaikea olla suomalaisilla noin isot penikset, kun tuollainen mitta on liikaa monelle tummaihoisillekkin ja tummaihoisillahan on tunnetusti vaaleaihoisempia pitempää.

        Eikä ruumiin pituus korreloi mitenkään peniksen pituuden kanssa.

        Viestisi oli kai provo.

        Lähteitä on joka lähtöön ja näin ollen vaikkapa erään kondomipaketin mukana tulleen tietoiskun mukaan keskimitta olisi 12-13 cm ja jonkun lähteen perusteella taas saattaa olla jopa 16. Itse olen suht tyytyväinen penikseeni, joka iholta mitattuna, peniksen yläpuolelta 16 cm, jos pohjaan asti painaa niin pituus on 17-18 cm.

        Käsittääkseni se iholta mitattava tulos on se ainoa mitta jolla on merkitystä sillä nämä sentit vaikuttavat ainoastaan siihen kuinka pitkältä siittimen voidaan olettaa tuntuvan yhdynnässä. Guuglaamalla löytyy ensimmäisenä jonkun maallikon Sonera Plazalle kirjoittama peniksenmittausohje, jonka mukaan viivotin kuuluisi painaa pohjaan asti. Moni onkin tästä kirjoituksesta ottanut vinkistä vaarin, mutta katsotaanpa miten asiasta ajattelevat amerikkalaiset;

        http://www.how-to-enlarge.info/measure.php

        "Do not press in against your belly, why cheat yourself?" Siellä ihan selvästi lukeekin.

        Tuohon viestiin vielä palatakseni, mistä tiedät että onko noissa tutkimuksissa mitta otettu iholta vaiko "painamalla pohjaan asti"? Keskimitta onkin mitä luultavammin tuo 13-16 cm, nimittäin iholta mitattuna.


      • 9777
        qwertyuiopjj kirjoitti:

        Lähteitä on joka lähtöön ja näin ollen vaikkapa erään kondomipaketin mukana tulleen tietoiskun mukaan keskimitta olisi 12-13 cm ja jonkun lähteen perusteella taas saattaa olla jopa 16. Itse olen suht tyytyväinen penikseeni, joka iholta mitattuna, peniksen yläpuolelta 16 cm, jos pohjaan asti painaa niin pituus on 17-18 cm.

        Käsittääkseni se iholta mitattava tulos on se ainoa mitta jolla on merkitystä sillä nämä sentit vaikuttavat ainoastaan siihen kuinka pitkältä siittimen voidaan olettaa tuntuvan yhdynnässä. Guuglaamalla löytyy ensimmäisenä jonkun maallikon Sonera Plazalle kirjoittama peniksenmittausohje, jonka mukaan viivotin kuuluisi painaa pohjaan asti. Moni onkin tästä kirjoituksesta ottanut vinkistä vaarin, mutta katsotaanpa miten asiasta ajattelevat amerikkalaiset;

        http://www.how-to-enlarge.info/measure.php

        "Do not press in against your belly, why cheat yourself?" Siellä ihan selvästi lukeekin.

        Tuohon viestiin vielä palatakseni, mistä tiedät että onko noissa tutkimuksissa mitta otettu iholta vaiko "painamalla pohjaan asti"? Keskimitta onkin mitä luultavammin tuo 13-16 cm, nimittäin iholta mitattuna.

        voi jumalauta en halunnu mitään väittelyä peniksen keskimitasta tehkää sille vaikka sitte oma topic ku onnii helvetin suosittu puheenaihe! halusin vaan tietää voiko peniksen kasvu todella loppu 13 vuotiaana?


      • no huh huh
        qwertyuiopjj kirjoitti:

        Lähteitä on joka lähtöön ja näin ollen vaikkapa erään kondomipaketin mukana tulleen tietoiskun mukaan keskimitta olisi 12-13 cm ja jonkun lähteen perusteella taas saattaa olla jopa 16. Itse olen suht tyytyväinen penikseeni, joka iholta mitattuna, peniksen yläpuolelta 16 cm, jos pohjaan asti painaa niin pituus on 17-18 cm.

        Käsittääkseni se iholta mitattava tulos on se ainoa mitta jolla on merkitystä sillä nämä sentit vaikuttavat ainoastaan siihen kuinka pitkältä siittimen voidaan olettaa tuntuvan yhdynnässä. Guuglaamalla löytyy ensimmäisenä jonkun maallikon Sonera Plazalle kirjoittama peniksenmittausohje, jonka mukaan viivotin kuuluisi painaa pohjaan asti. Moni onkin tästä kirjoituksesta ottanut vinkistä vaarin, mutta katsotaanpa miten asiasta ajattelevat amerikkalaiset;

        http://www.how-to-enlarge.info/measure.php

        "Do not press in against your belly, why cheat yourself?" Siellä ihan selvästi lukeekin.

        Tuohon viestiin vielä palatakseni, mistä tiedät että onko noissa tutkimuksissa mitta otettu iholta vaiko "painamalla pohjaan asti"? Keskimitta onkin mitä luultavammin tuo 13-16 cm, nimittäin iholta mitattuna.

        Niin, mutta otapa huomioon, että tuossa on kyse kansainvälisestä keskimitasta. Kansainvälinen keskimitta on 14-15 cm, se on pitempi kuin suomalaisten keskimitta. Suomalaiset ovat nimittäin todistetusti yksi Euroopan pienipilisimmistä kansoista.

        Nuo 16 cm keskimitat ovat täyttä humpuukia. Saahan sitä senttejä lisää, kun valehdellaan tuloksia ylöspäin ja mittaustesteihin otetaan pelkästään isomunaisia miehiä.

        Vanhemmat tutkimukset ovat tukeneet 15 cm keskimittaa, uudemmat tutkimukset tukevat enemmän 13cm-14cm keskimittaa.

        Peniksen keskipituuteen ja sen mittaamiseen liittyy monia ongelmia.

        Jos saa itse mitata peniksen pituuden niin ongelmaksi muodostuvat mittaustapa, valehtelu sekä se, että jätetään ilmoittamatta pienet penikset. Jos taas joku toinen mittaa, niin siinä on ongelmana se, että vain isomunaiset suostuvat mittaukseen, kun muut, varsinkin pienimunaiset häpeilevät kaluaan, eivätkä siten osallistu mittaukseen. Kyllähän sen keskipituuden saa helposti ylös, kun ei ole pienimunaiset sitä alentamassa.

        Jos halutaan täysin luotettava tulos ja oikeat keskiarvot, niin pitäisi valita iso joukko miehiä sattumanvaraisesti ja pienipilistenkin olisi suostuttava mittaukseen.


      • qwertyuiopjj
        no huh huh kirjoitti:

        Niin, mutta otapa huomioon, että tuossa on kyse kansainvälisestä keskimitasta. Kansainvälinen keskimitta on 14-15 cm, se on pitempi kuin suomalaisten keskimitta. Suomalaiset ovat nimittäin todistetusti yksi Euroopan pienipilisimmistä kansoista.

        Nuo 16 cm keskimitat ovat täyttä humpuukia. Saahan sitä senttejä lisää, kun valehdellaan tuloksia ylöspäin ja mittaustesteihin otetaan pelkästään isomunaisia miehiä.

        Vanhemmat tutkimukset ovat tukeneet 15 cm keskimittaa, uudemmat tutkimukset tukevat enemmän 13cm-14cm keskimittaa.

        Peniksen keskipituuteen ja sen mittaamiseen liittyy monia ongelmia.

        Jos saa itse mitata peniksen pituuden niin ongelmaksi muodostuvat mittaustapa, valehtelu sekä se, että jätetään ilmoittamatta pienet penikset. Jos taas joku toinen mittaa, niin siinä on ongelmana se, että vain isomunaiset suostuvat mittaukseen, kun muut, varsinkin pienimunaiset häpeilevät kaluaan, eivätkä siten osallistu mittaukseen. Kyllähän sen keskipituuden saa helposti ylös, kun ei ole pienimunaiset sitä alentamassa.

        Jos halutaan täysin luotettava tulos ja oikeat keskiarvot, niin pitäisi valita iso joukko miehiä sattumanvaraisesti ja pienipilistenkin olisi suostuttava mittaukseen.

        No eipä tunnu sinunkaan argumenttisi olevan kovinkaan faktapohjaisia. Sinäkö todella uskot vakavasti niihin myytteihin joiden mukaan mustilla miehillä olisi edes keskimäärin suuremmat kalut kuin valkoihoisilla tai että suomalaiset olisivat jotenkin pienipeniksinen kansa? Kerropa yksikin varteenotettava lähde jossa näin todettaisiin - ota toki huomioon ettei seksipalstat ja mtv3:n nettisivujen höpöartikkelit ole mitään tiedon kehtoja.

        Tuo peniksen koon liittyvä spekulointi tuntuu saavuttaneen melkoisen kulttimaineen, kysymys joka jaksaa askarruttaa varsinkin niitä heikomman itsetunnon omaavia. Väittäisin ettei 20-senttinenkään kalu ole suomalaisittain mikään harvinaisuus, vaikkakin aivan varmuudella vähemmistönä kaikissa kansoissa. On sitten toinen seikka kuinka suuri merkitys sillä on kenellekin onko pikkuveljen pituus 14 tai vaikka 19 cm.


      • tutkija1232432453
        no huh huh kirjoitti:

        Niin, mutta otapa huomioon, että tuossa on kyse kansainvälisestä keskimitasta. Kansainvälinen keskimitta on 14-15 cm, se on pitempi kuin suomalaisten keskimitta. Suomalaiset ovat nimittäin todistetusti yksi Euroopan pienipilisimmistä kansoista.

        Nuo 16 cm keskimitat ovat täyttä humpuukia. Saahan sitä senttejä lisää, kun valehdellaan tuloksia ylöspäin ja mittaustesteihin otetaan pelkästään isomunaisia miehiä.

        Vanhemmat tutkimukset ovat tukeneet 15 cm keskimittaa, uudemmat tutkimukset tukevat enemmän 13cm-14cm keskimittaa.

        Peniksen keskipituuteen ja sen mittaamiseen liittyy monia ongelmia.

        Jos saa itse mitata peniksen pituuden niin ongelmaksi muodostuvat mittaustapa, valehtelu sekä se, että jätetään ilmoittamatta pienet penikset. Jos taas joku toinen mittaa, niin siinä on ongelmana se, että vain isomunaiset suostuvat mittaukseen, kun muut, varsinkin pienimunaiset häpeilevät kaluaan, eivätkä siten osallistu mittaukseen. Kyllähän sen keskipituuden saa helposti ylös, kun ei ole pienimunaiset sitä alentamassa.

        Jos halutaan täysin luotettava tulos ja oikeat keskiarvot, niin pitäisi valita iso joukko miehiä sattumanvaraisesti ja pienipilistenkin olisi suostuttava mittaukseen.

        aivan peniksen pituus tutkimuksiin on saattanut osallistua vain iso peniksisiä miehiä koska pikku kullit/normaalit ei ole kehrannut mennä


      • 14vvv
        9777 kirjoitti:

        voi jumalauta en halunnu mitään väittelyä peniksen keskimitasta tehkää sille vaikka sitte oma topic ku onnii helvetin suosittu puheenaihe! halusin vaan tietää voiko peniksen kasvu todella loppu 13 vuotiaana?

        No ei lopu.


      • no huh huh kirjoitti:

        No huh huh!

        Olipa siinä taas sellainen huuhaa-pläjäys, ettei paremmasta väliä.

        Peniksen keskimitta ei todellakaan ole 15 cm vaan 13,5 cm. Ja tulos on muuten saatu siten, että miehet ovat itse mitanneet ja ilmoittaneet peniksensä pituuden, joten ei tuo keskimitta ainakaan tuota isompi ole. Tuskin miehet ovat peniksensä pituutta alakanttiinkaan valehdelleet.

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Jostain luin kerran, että maailman pisimmät penikset on jollain afrikkalaisella heimolla. Siellä peniksen keskipituus on 18 cm. Että ei tuo 17 cm keskipituus taida oikein suomalaisten kohdalla pitää paikkaansa, suomalaisethan olisivat sitten melkein maailman isomunaisinta kansaa. Vähän vaikea olla suomalaisilla noin isot penikset, kun tuollainen mitta on liikaa monelle tummaihoisillekkin ja tummaihoisillahan on tunnetusti vaaleaihoisempia pitempää.

        Eikä ruumiin pituus korreloi mitenkään peniksen pituuden kanssa.

        Viestisi oli kai provo.

        Japan should be shorter


      • kaluja nähnyt
        no huh huh kirjoitti:

        Niin, mutta otapa huomioon, että tuossa on kyse kansainvälisestä keskimitasta. Kansainvälinen keskimitta on 14-15 cm, se on pitempi kuin suomalaisten keskimitta. Suomalaiset ovat nimittäin todistetusti yksi Euroopan pienipilisimmistä kansoista.

        Nuo 16 cm keskimitat ovat täyttä humpuukia. Saahan sitä senttejä lisää, kun valehdellaan tuloksia ylöspäin ja mittaustesteihin otetaan pelkästään isomunaisia miehiä.

        Vanhemmat tutkimukset ovat tukeneet 15 cm keskimittaa, uudemmat tutkimukset tukevat enemmän 13cm-14cm keskimittaa.

        Peniksen keskipituuteen ja sen mittaamiseen liittyy monia ongelmia.

        Jos saa itse mitata peniksen pituuden niin ongelmaksi muodostuvat mittaustapa, valehtelu sekä se, että jätetään ilmoittamatta pienet penikset. Jos taas joku toinen mittaa, niin siinä on ongelmana se, että vain isomunaiset suostuvat mittaukseen, kun muut, varsinkin pienimunaiset häpeilevät kaluaan, eivätkä siten osallistu mittaukseen. Kyllähän sen keskipituuden saa helposti ylös, kun ei ole pienimunaiset sitä alentamassa.

        Jos halutaan täysin luotettava tulos ja oikeat keskiarvot, niin pitäisi valita iso joukko miehiä sattumanvaraisesti ja pienipilistenkin olisi suostuttava mittaukseen.

        Joo, suomalaiset on tosiaan yks pienenpi kaluisia kansoja.
        Ruotsissa jo on selvästi isompi kaluiset miehet,saatikka venäläiset....vauh...
        Euroopassa ei 20cm 0le juuri mitään.


      • poika 14v
        9777 kirjoitti:

        voi jumalauta en halunnu mitään väittelyä peniksen keskimitasta tehkää sille vaikka sitte oma topic ku onnii helvetin suosittu puheenaihe! halusin vaan tietää voiko peniksen kasvu todella loppu 13 vuotiaana?

        Se alkaa kasvaa kunnolla 13v,eli ei hätää


      • Isovehje
        no huh huh kirjoitti:

        No huh huh!

        Olipa siinä taas sellainen huuhaa-pläjäys, ettei paremmasta väliä.

        Peniksen keskimitta ei todellakaan ole 15 cm vaan 13,5 cm. Ja tulos on muuten saatu siten, että miehet ovat itse mitanneet ja ilmoittaneet peniksensä pituuden, joten ei tuo keskimitta ainakaan tuota isompi ole. Tuskin miehet ovat peniksensä pituutta alakanttiinkaan valehdelleet.

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Jostain luin kerran, että maailman pisimmät penikset on jollain afrikkalaisella heimolla. Siellä peniksen keskipituus on 18 cm. Että ei tuo 17 cm keskipituus taida oikein suomalaisten kohdalla pitää paikkaansa, suomalaisethan olisivat sitten melkein maailman isomunaisinta kansaa. Vähän vaikea olla suomalaisilla noin isot penikset, kun tuollainen mitta on liikaa monelle tummaihoisillekkin ja tummaihoisillahan on tunnetusti vaaleaihoisempia pitempää.

        Eikä ruumiin pituus korreloi mitenkään peniksen pituuden kanssa.

        Viestisi oli kai provo.

        En tule myöhässä😆 mut mä en varmaa oo sit suomalainen :D oon 19v ja mulla on 21cm


    • Sähköteurastaja

      Voi voi teitä teinejä ja teidän ongelmianne. Kun pääsette meikäläisen ikään (55v), tulette kohtaamaan vielä paljon pahempia ongelmia. Itsellänikin peenis oli nuorempana noin keskikokoa eli 13,5 cm, mutta sittemmin olen juonut niin paljon viinaa, että eihän se edes erektoidu enää. Oikein kovasti velttona venyttämällä on jopa 10 cm todella työn takana.

      • muki1

        Sama juttu täälläkin. Näin yli kuuskymppisenä se vaan roikkuu velttona. Ihan turha mittailla enää. Enää ei ole jäljellä mitään muuta elämää kuin hörhöillä näillä suoli24:n palstoilla.


      • Torakan pieru
        muki1 kirjoitti:

        Sama juttu täälläkin. Näin yli kuuskymppisenä se vaan roikkuu velttona. Ihan turha mittailla enää. Enää ei ole jäljellä mitään muuta elämää kuin hörhöillä näillä suoli24:n palstoilla.

        Ei ei noin pojat. Hiilidioksidia saunaan ja villahousut jalkaan, niin kyllä se veitikka siitä vertyy! Jos ei mikään muu, niin viimeistään kylmä sen aina kangistaa!


      • hohheli on pelle
        Torakan pieru kirjoitti:

        Ei ei noin pojat. Hiilidioksidia saunaan ja villahousut jalkaan, niin kyllä se veitikka siitä vertyy! Jos ei mikään muu, niin viimeistään kylmä sen aina kangistaa!

        Minulla on riitänyt 7 cm kourani oikein hyvin 6 cm pippelilleni.


      • fdsdffdfsfdsfd
        hohheli on pelle kirjoitti:

        Minulla on riitänyt 7 cm kourani oikein hyvin 6 cm pippelilleni.

        Niin juuri näin 76 vuotiaana penikseni on surkastunut ja sillä ei ole enää voimia nousta.


    • ghdfh54y5dd

      Muistaisin lukeneeni jostain, että peniksen kasvu jatkuisi suunilleen armeijaikään asti.

      • .,.,.,.,.,.,.,.,.

        Ei sille mitään yhtä ja oikeaa ajankohtaa ole olemassa, että mihin ikään asti penis kasvaa. Peniksen kasvu on yksilöllistä, kyllähän pituuskasvukin loppuu eri ihmisillä eri aikaan.


      • ffffffffrepa
        .,.,.,.,.,.,.,.,. kirjoitti:

        Ei sille mitään yhtä ja oikeaa ajankohtaa ole olemassa, että mihin ikään asti penis kasvaa. Peniksen kasvu on yksilöllistä, kyllähän pituuskasvukin loppuu eri ihmisillä eri aikaan.

        itellä kasvo varmaan merkittävimmin 12 vuotiaasta 14-15vuotiaaksi.. ja nyt 15v ei tunnu enää kasvavan oikeen.. nyt on n. 14cm parhaimmillaan. Ei ole iso ei. Kaveri kerto että sillä kasvo 13-15v 12cm -> 17cm.. että kai se jossain tässä kasvelee. Jos oikeasti kiinnosti ketään :D


      • pienempiäkin löytyy
        ffffffffrepa kirjoitti:

        itellä kasvo varmaan merkittävimmin 12 vuotiaasta 14-15vuotiaaksi.. ja nyt 15v ei tunnu enää kasvavan oikeen.. nyt on n. 14cm parhaimmillaan. Ei ole iso ei. Kaveri kerto että sillä kasvo 13-15v 12cm -> 17cm.. että kai se jossain tässä kasvelee. Jos oikeasti kiinnosti ketään :D

        "14cm parhaimmillaan. Ei ole iso ei"

        Monella on paljon pienempikin.


      • nassuparka
        pienempiäkin löytyy kirjoitti:

        "14cm parhaimmillaan. Ei ole iso ei"

        Monella on paljon pienempikin.

        mun penis 4-6cm levossa, 12-13cm seisokissa ,,, aika ohutkin .. en tykkää:)


    • runkkaavakani

      mul on levossa 3cm ja seisokissa 30 cm:)

    • Keshnu

      Minä olen 14v poika, ja minun peniskeni on erketiossa vain ja ainoastaan 10cm

    • >3<3<3

      Mä olen usein epähienotunteinen varsinkin miehiä kohtaan juuri siksi, että olen ollut ilman miestä monta vuotta jo.

      • !!!

        Ja sen huomaa!!


      • Lindaleväaho
        !!! kirjoitti:

        Ja sen huomaa!!

        Mun poikaystävällä on liian iso ja se sattttuu varmsss ainakin 69cm;)


    • huh,huh.

      No huh huh!

      Olipa siinä taas sellainen huuhaa-pläjäys, ettei paremmasta väliä.

    • huolissaan9

      Ite oon 14, ens vuode kesälle 15, ja karvoja on vaikak muille jakaa mutta penis on yhe noin 3cm, eli ei ole alkanut kasvaa, mitä teen? pystynkö mittaamaan kiveksistä jotenkin onko kasvu jo alkanut? erektiossa noin 10-11cm mutta levossa pieni, muilla kavereilla jo isot munat, ja sit en oikee viitti enää edes tyydyttää sillä jos se hidastaa kasvua!? NEUVOJA!

    • Kiinnostunut

      Itse olen juuri joulun aikaan täyttänyt 13 ja penikseni on 12cm. Kasvaa kait vielä?

    • truk95

      Mittasin ensimmäisen kerran kaluni 13-14 vuotiaana ja se oli silloin n. 12,5cm. Mittailin silloin suht säännöllisesti jonku puolen vuoden ajan ja kun ei näkyny mitään kehitystä, niin pettyneenä tästä en mitannut moneen vuoteen koska paha mieli siitä vain tuli. Mutta nyt vähän aikaa sitten mittasin uudestaan koska mietin että ei kaluni voi olla enää 12,5cm vaan näytti paljon suuremmalta niin mittaustulos iholta oli noin 16,5cm! Tähän olen aivan tyytyväinen.

      • nih.

        SULLA ei ole jäljellä mitään muuta elämää kuin hörhöillä näillä suoli24:n palstoilla.


    • iejfe

      Itsellä peniksen erektiopituus alkoi kasvamaan 14 vuotiaana, ja se kasvoi noin vuodessa 7-senttisestä noin 13-senttiseksi. Tämän jälkeen, 15-vuotiaana jo luulin sen kasvun hidastuneen, kun siinä toisena vuonna ei kehitystä tullut kuin millejä, joten lopetin mittailut. No, millejä se jatkoikin kasvuaan, nyt 20-vuotiaana se on reilu 14 cm pitkä erektiossa iholta mitattuna. Eli uskoisin, että kasvu jatkuu koko nuoruuden, hitaana, aluksi penis kasvaa ensimmäisen kasvuvuotensa nopeasti. Ainakin minulla.

    • Seno

      Mittasin tänä aamuna mun peniksen se oli ennen 14cm stondikses nyt se on 15 cm ja spermaa on alkanut tulla

    • Moi111

      Ite oon viikon päästä 15, penikseni on levossa todella pieni, kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta stondiksessa se on 13cm pitkä ja 12paksu... Karvoja on kaikkialla, persees, muna karvoi, käsis yms... Spermaa tulee ku vatkaa. onko syytä olla huolestunut penikseni koosta, vaikka olen lukenut että on niitä myöhempänäkin alkanut, huolestuttaa, turhaa(ko) ????

      • moimoi69

        12cm paksu jo on tykki :D


      • tero tre
        moimoi69 kirjoitti:

        12cm paksu jo on tykki :D

        no onhan se. itsellä reilut 11 cm paksu että repikää siit


    • -crossman-

      itel seisokin 14cm pitkä ja ympärysmitta sama!! :D en ole oikeen tyytyväinen, kun kaverillani joku 15cm kalu! >:(

    • ko

      mie luulin että mulla oli pieni, mutta tyttöystävä sano että toi on valtava ja halus mitata.
      se onki vähän reilu 17cm pitkä.

    • onyvyoibib

      minunkin vajaa 18 senttisestä yksi tyttö sanoi, että on isoin mitä on koskaan saanut. Mutta nyt tuntuu, että on turha uloke jalkojen välissä kun ei ole melkein kolmeen vuoteen ollut muuta kuin oma käsi.

    • asd :D

      hidastuuko peniksen kasvu näin 13-vuotiaana jos runkkaa?

      • 9879867

        Ei hidastu, mutta voi kasvaa kieroon, jos aina runkkaat esim oikealla kädellä.


      • köasdfkahgdsfg
        9879867 kirjoitti:

        Ei hidastu, mutta voi kasvaa kieroon, jos aina runkkaat esim oikealla kädellä.

        Komppaan tätä, voi kasvaa kieroon. :D Itellä vähän vasemmalle kiero, nyt 16 vuotta ikää ja 20cm penis, en tiiä kyl kasvaako enää tästä, ei kummemmin ole.


      • Anonyymi
        9879867 kirjoitti:

        Ei hidastu, mutta voi kasvaa kieroon, jos aina runkkaat esim oikealla kädellä.

        Ostin 13v netistä sellaisen pumpun kun kulli alkoi kasvaa. Olen ruunkannut ja pumpannut melkein joka päivä. En tiedä onko normaalia kasvua vai hoidon tuloksia, mutta on kasvanut pari vuotta koko ajan. Tuntuu että terska on kasvanut eniten. Nyt kun voin pitää terskankin paljaana halutessani siskokin joskus huomasi ja sanoi että kullisi pää on aika mollukka.


    • DDD:

      Oon 13 ja vähä yli 17cm... lol

      • TROLLI88765

        No ootpa lyhyt!


    • OLET NAINEN.

      Voit olla varma ettei sulla kasva enää.

    • Thong

      16v olen ja penikseni on 14,5cm pitkä. Ympärysmitta 12cm.
      Jotenkin tuntuu että tuo ympärysmitta on melko vähäinen :/

    • hahahahihiheh
    • Muna1224

      Morjens oon 14v ja täytän lokakuussa 15 penikseni on lyhyt mutta karvoja on paljo ja mälli lentåä mutta milloin penikseni kasvaa ja mistä tiedän että se kasvaa kiitos etukäteen tiedoista

      • he he

        oon 10 v (kohta 11) ja mulla on levos 5cm ja stondikses 10cm.Onko normaalii?


      • Muhamen ahkili
        he he kirjoitti:

        oon 10 v (kohta 11) ja mulla on levos 5cm ja stondikses 10cm.Onko normaalii?

        Moi oon kohta 15 ja muna on normisti 17cm stondikses 27cm onko normaalii


      • munaaaa
        Muhamen ahkili kirjoitti:

        Moi oon kohta 15 ja muna on normisti 17cm stondikses 27cm onko normaalii

        Siistin iso sul ;) mäki haluisin tollasen


      • toi on iso
        he he kirjoitti:

        oon 10 v (kohta 11) ja mulla on levos 5cm ja stondikses 10cm.Onko normaalii?

        tosi iso oon 11 ja stondikses vaa
        7,5 cm


    • varma tieto.
    • penismitta

      itse omista 17,5cm peniksen ja olen aika tyytyväinen uskon ettäse kasvaa vielä olenhan vasta 14v

    • Luulinettäpienisiiti

      kun olin 14 penis oli löysänä about 3-4cm ja jäykkänä 8cm sitten se kasvoi yhdessä vuodessa lepomitassaan se oli 9cm ja jäykkänä 12.5cm ja tuntuu kasvavan vieläkin

    • Kyselijä ??

      Mul o levos 6-8 ja stondikses 12-14. Hidastaako kätöseen vetäminen kasvuu? Oon 11 onks normii??

      • rtygjun

        No ei hidasta, olen jopa pohtinut että voisi nopeuttaa, mutta mitään tutkimusta en ole tehnyt.
        Tuo on aika normi, 11 vuotiaalle jolle kasvuakin voi vielä odottaa aika paljon itse asiassa.

        Mikä vtun asiantuntija minäkin muka olen


    • tietoinen3

      penisten keski mitta on 13,5 ja riittää hyvin

    • Toimivatapa

      Elikkäs helpoin ja halvin mutta ei ehkä kivuttomin tapa kasvattaa penistä on kastamalla se etikkaam ja käärimällä se yöksi folioon. Aamulla etikan voi huuhdella juoksevalla vedellä pois.

      • Tästä lähtee!

        Tässä juuri äsken oman veitikkani folioon kääräisin:) Onko väkiviinaetikalla ja ihan normaalilla mitään eroa? Laitoin väkiviinaetikkaa koska ei ollut mitään muuta, mutta kiitos tästä.


      • Okposo

        Toimiiko ja kuinka kipee tapa?


    • kohtamies

      kokeilin tota etikka menetelmää tossa muutama kuukausi sitten. Se toimi ja kasvoi ainakin 7 senttimetriä ja oli kivun arvoista.

    • WUBUBUBU

      Mul onki 32kilsaa levossa ja 2senttii seisokissa
      Tällästä täällä suomi24

    • asdghkhf

      öööö onks se sit epänormaalii jos on 12v ja on 15-17cm pitkä ;oo

    • putkimies

      Folioetikka menetelmääkin tehokkaampi tapa kasvattaa penistä on laittaa kolmesta neljään tippaa putkimiestä esinahan alle puoleksi tunniksi sen jälkeen pyyhit sen vessapaperilla kevyesti pois. Tästä kasvatustavasta tuleekin varmaan nimi putkimies.

    • vitunvittu

      Tässä nyt on semmonen ongelma: alotin runkkaamisen joskus 12-13 vuotiaana. Runkkasin aina oikealla kädellä noin kerran kaksi päivässä. Olen nyt 15.Kaluni on n.16cm erektiossa ja se on käyrä. Vaikuttiko tuo säännöllinen runkkaaminen jotenki?

      • sfafggggg55555555555

        Ei.


      • oploaks

        Kyllä se vaikuttaa. Vaihda välillä pois siitä dominoivasta kädestä.


    • Hippulihei

      Peniksen pituus tais kasvaa joko siihen armeija ikään joka täs aikasemmin mainittiin tai siihen 20v ikään asti, en ole kylläkään varma :D

    • iso5

      mä oon 12 kohta 13 mull on 15cm pitkä

    • tytsi13

      "pitkä tai lyhyt,ne on kaikki yhtä tärkeitä.."
      -Justimusfilms :peenis

      Itse tyttönä olen sitä miltä ettei koolla ole väliä,sun kokosi on hyvä.
      Ja suurin osa tytöistä ei ei välttämättä halua sitä "aivan suurinta heppiä"

      Joten: ole rauhassa,sun kokosi on aivan hyvä.

    • Omar mefta

      Moi oon 13 ja mulla on erektiossa 16cm onko normaalia

      • isokulli

        Normaali on.etsi kunnon pillu ja paina menemään.


    • paino1

      Kyllä se pienenee jos et runkkaa ja käytä 2 kg punnusta.

    • 98 boyyy

      Oon 14,5 vuotta, penis 7cm erektios onks normaalii.

    • Ooooooo nooooo

      Ei oo normaalii liian pieni on

    • Tyhmä???

      Hiton neropatti ei ihmisillä ooo penis luuta :D ellet ooo mikäää myyrä!

    • normaalin puolesta

      Se kuinka vanhana kalu vielä kasvaa, riippuu sun perintötekijöistä. Jos isälläs kasvanu nopeesti täyteen mittaan, niin sullakin kasvaa ja päinvastoin.
      Itellä kalu rupes kasvaan 13 v ja loppu vähän ennen kun täytin 18. Tämä on aivan normaalia. Hyvä kaverini, jonka kanssa oon puhun ihan suoraan kaluista ym, sano että sillä kalu alko kasvaa 12 v ja loppu ennen kun täytti 15. Sano lisäksi ihan suoraan mitatkin. Ekan kerran oli mitannu 12 v:nä ja sillon erektio 11cm. Nyt 15 v:nä 17cm erektio.

    • poik1

      moi oon koht 15v poika ja mul on 16-17cm pitkä ja vähä yli 15cm paksu. onko se riittävä ja kasvaako se koska en oo tyytyväine koska en nää sit isona

    • Utelias1499

      Auttaako se folioetikka menetelmä todellakin?

    • utelias20

      Itellä aika huono itsetunto ku kamuilla on jo isot penikset ja ite oon 14 ja penis on vaan 5 cm normisti ja erektiossa 8cm. karvoja aika vähän.. onko se normaalii voisko joku sannoo?

    • ei mee lahkeeseen

      sama täällä oon 14 ja samat mitat, levossa 5cm ja kovana 8cm, ei karvoja vielä.
      kait toi on normaali kun ei oo murrosikä alkanu??????

    • vasemmassa lahkeessa

      :D :D :D kyllä on läppää lukee näitä, kaikki on normaalikokosia kuhan ei kasva väärään suuntaan taaksepäin :D :D :D

    • Pituutta penikseen

      Mulla oli kuukaus sitte 12 cm stondikses sit kokeilin tällästä menetelmää eli siis grillimaustetta (ite käytin hesen) esinahan ja terskan välii sit antaa sen muhia pari viikkoo siel eli ei käy suihkus ollenkaa sit sen jälkee pesee sen pois nii mulla kasvo penis 5,3 cm siitä 12 cmstä! Kannattaa kokeilla :) tulokset on varmaan toki henkilökohtaisia mutta varmaan toimii jotenkin muillakin ! :)

      • Toimiikuuskauttaviis

        En ensin uskonut tätä todeksi mutta totta se on! Hesen grillimauste toimi hienosti esinahan alla ja peenis kasvoi jopa 6.8 senttiä! Uskomatonta kiitos vinkistä!


    • Noeipeniskasva

      Moi , oon 13v poika ja mulla ei oo ees koko penistä että olkaapa onnellissii työ siellä vessassa/suihkussa runkulla!;') ku oma penis meni sisäänpäin ku juoksin seinää päin ;'c Don't try that same!

    • masturbaticman

      Moro vaan! Mun penis on levossa 11,5cm ja erektiossa 17cm ja 5cm paksu!!! Ja kyllä on NAISET tykänneet..

    • hmmmm do you really compared with friends in changing room?

      • juuh

        Vittu ootte jotkut tyhmiä ku kysytte 14v tommossii et onks normaalii ettei oo karvoi ja on 5cm vittu jollain kasvaa eri iässä mullaki vast joskus 14v suurin piirtein alko karvat kasvaa jos karvoja ei oo vielä 25 vuotiaana ni sitten on syytä huolestua


    • ofnew

      vitun säälittävät homot

    • HUOLISSAAN

      oon 13 vuotias poika enkä tiiä mitä pitäs tehä ku mull on noin 4-5cm levos ja 9-10cm erektioss ku muill kamuill on jo isot ja pitkät. ja vaikuttaaks käteenveto munan kasvamiseen ku oon tehny jo pari vuotta. siis en sillee kauhee säännöllisesti mut kuitenki. ONKO MITÄÄN NEUVOJA...? ja onko toi normaalii et on noin lyhyt tän ikäsenä?

      • joo, olen tosikko

        Jos ei ole karvoja eikä murrosikä ole vielä alkanut niin olet ihan normaalin kokoinen. Käteenveto ei vaikuta.

        "mitä pitäs tehä"

        oota vuos tai pari :-)


      • boyzone

        No kyllä kaikki kullit on ihan normaaleja,toisilla on vaan isompia ja toisilla vähän pienempiä.
        Runkkaminen tai mikään muukaan ei vaikuta yhtään mitään,kaikki johtuu vaan geeneistä,ja niille me ei voida mitään.


    • Pituus~173

      Itsellä oli vielä joskus 14v noin 10cm pena. Sitten Pena venähti vasta 15 vuotiaasta lähtien. Nyt oon 16 v ja Pena noin 13cm ja toivotaan että viellä kasvaa.
      Onhan kerrottu että Pena kasvaa enimmillään sine 23 vuotiaaksi saakka.
      Fakta tieto :)

    • Nööli

      Lukekaa sitä wikipediaa, täällä onvaan trolleja :P

    • Cock69

      Oon 13 vuotias ja mulla on levossa 9cm ja kovana 16cm. Ympärys mitta on 11,5cm ja mälliä tulee kunnolla. Kai se vielä kasvaa? :)

      • g7g78g78

        Voi olla että kasvaa mut ei toi mikään pieni silti ole :) Kasvu on yksilöllistä, joillain kuten minulla oli jo 12 vuotiaana ainaki 15cm ja mällit lenti ja kasvo senkin aikana vielä.


    • Cock68

      Kuinka pitkä sulla nyt on?

    • g7g78g79

      Riippuen erektion voimakkuudesta 18-20 väliltä. Joskus 10 vuotiaana oli 10cm, 11 vuotiaana 11 ja sit alko venyä oikeen huolella :) Karvat kans noitten ikien myötä alko kasvaa ja tuuheta. Sit jotain päälle 12w huomasin että tästähän tulee mälliä ja mittaa oli jo kertynyt :)

      • g7g78g76

        Kehon pituuskasvu loppu muistaakseni 8lk eli aika aikaisin selvisin puberteetistä muihin luokkalaisiin verrattuna.


    • Cock68

      Okei :) mullaki mälliä tulee kun veivaa :)

    • Normaalia?

      Luin noita viestejä 11v ja jo 12cm. Olen itse siis 12 ja penikseni on erektiossa 7,5 cm. Onko tämä normaalia vai ei?

      • ikävää mutta totta

        On. Oletko koskaan kuullut sitä ällistyttävää tosiasiaa että toiset kehittyy aikaisemmin ja toiset myöhemmin? Palataan asiaan, jos se on vielä 18-vuotiaana saman kokoinen.


      • thom16

        No ihan "normaalia".
        Miks toi normaali on suluissa...no siksi,että normaalia ei oo olemassa muussa kun tilastoissa.
        Kaikkia me ollaan erilaisii,mutt silti ihan normaaleja ihmisii.

        Mitä tulee sun kysymykseen,niin ihan hyvä koko sun ikäselle.

        Tsemppiä. :)


      • thom16
        ikävää mutta totta kirjoitti:

        On. Oletko koskaan kuullut sitä ällistyttävää tosiasiaa että toiset kehittyy aikaisemmin ja toiset myöhemmin? Palataan asiaan, jos se on vielä 18-vuotiaana saman kokoinen.

        On täällä sellasiakin kirjotuksii ollut,että 18v on vaan joku 10cm.

        Toiset kehittyy nopeemmin ja toiset hitaammin,mutta lopputulos on ihan vaan geeneistä johtuvaa.

        Paljon voi päätellä millainen kalu iskällä on ja äidin veljillä,eli enoilla.
        Jos kaikki on iso kullisii,niin olettaa sopii,että itsellekin tulee iso muna.

        Mutt ei kannata heittää kirvestä kaivoon,aina sattuu muutoksia.
        ;)


    • fbcsfdno

      ite oon 14v ja iholta mitattuna 17cm ja ympärys mitta 13cm

    • cm_ei_ole_CS

      Se muuten tuo cS tarkoittaa sähköistä konduktanssia. Melkoinen kalu, tuottaa .15 siemensiä, wow.

    • öööööö

      Olen 16v ja itseni penis on levossa 9cm ja erektiossa vähän yli 13cm ja ympärysmitta vähän yli 11cm. Vielä 3kk sitten penikseni oli 7cm levos, erektiossa 11,5cm ja ympärysmitta oli 10,5cm

      • jukeboy

        Aika huikeeta kasvuu...toivottavasti vähän hidastus toi kasvu..jos se noin jatkuis,niin pystyisit naimaan vaan lehmiä.

        Tsoukkia...kasvupyrähdyksiä on penikselläkin.
        Kun oot jo 16v,niin aika lähellä oot loppumittaa,ihan ok mitat.


      • jukeboy
        jukeboy kirjoitti:

        Aika huikeeta kasvuu...toivottavasti vähän hidastus toi kasvu..jos se noin jatkuis,niin pystyisit naimaan vaan lehmiä.

        Tsoukkia...kasvupyrähdyksiä on penikselläkin.
        Kun oot jo 16v,niin aika lähellä oot loppumittaa,ihan ok mitat.

        Tai ei oikeestaan,voi se kasvaa vielä parikin vuotta,mutta toivottavasti ei enää samaan tahtiin... ;)


    • jorpsa

      Mitä väliä sillä on kuinka pitkä on? jos pelkäätte sitä että ei tytöillä tunnu alakerrassa niin kerron vaan että ei se tyttöjen pimpsakaa loputtomiin jatku on nimittäen ~8-10 cm syvä. Että kyllä tuon mittaisella siittimellä saat tytön voihkimaan. Itselläni on 15cm ja monet petikumppanit ovat sanoneet että on jopa vähän sattunut.

    • 16vvvv

      Hei!
      Mietin että kasvaakohan penikseni enään, täytin viime kuussa 16v, ja olen lukion 1. luokalla. Penikseni on erektiossa n. 13,5cm. Tuleeko se vielä kasvamaan?

      • 12cmmulla

        16vvvv kasvaa tai ei, mutta ihan hyvän kokonen kalus on, ei se mikään pieni ole.


    • Syrs

      Toimiiko noi mauste sekotukset esinahan alle? Jos noin hyviä tuloksia niin kannattaa niitä käyttää.

    • Kullisuoleenhuora

      Itsellä kasvoi vielä 19 vuotiaana nyt on 18cm ja turha edes haaveilla että saisi persettä muualta kuin huorilta. Ja jos et ole tyytyväinen alakertaasii ainahan voi venytellä mistä tosin hetkellisesti apua melkein kannattaa käydä ulkomailla leikkauksessa jos häiritsee paljon ja aina pitää muistaa riskit

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe