Vahvuudet -1.25 ja -0.75 ja hajataittoa jonkinverran, mitä se ikinä tarkoittaakaan, tuo termi "jonkinverran" :/ Onko favopticin lisäksi muita tunnettuja, luotettavia, edullisia nettikauppoja? Suomioptikko saa pitää lasinsa, näillä taittovirheillä minoon ennemmin ilman laseja kuin maksan 250 egee instruun 1-teho laseista.. Piilolaseja en ole koskaan kokeillutkaan, veikkaan että siitä ei tulisi kuin sanomista näillä sormilla..
Joka paikkakunnan rikkaimpiin kuuluvat apteekkari ja optikko. Miksiköhän?
mistäs klasit
7
361
Vastaukset
- kiinnostaa tietää
Onko sulla laajakin tutkimuspohja tuohon viimeiseen väittämääsi ?
Lue veropörssiä. Optikko ja apteekkari löytyvät sieltä listan rikkaimman kolmanneksen joukosta.
- nettilasit
Olen tilannut laseja netistä useammasta kaupasta ja kokemuksieni mukaan Zenni Optical on hinta/laatusuhteeltaan paras. Sieltä hankitut lasit ovat olleet kaikki kunnossa ja toimitus on ollut aina suhteellisen nopeaa. Eihän ne lasit mitään ihmeellisiä ole mutta muutamalla eurolla saa toimivat peruslasit heijastuksenestolla, UV-suojalla ja riittävällä "ohennuksella". Jos haluaa sijoittaa enemmän rahaa, netissä on paljon kauppoja, jotka myyvät merkkikehyksiä edullisesti.
Nykyään käytän mielummin Zenniltä hankittuja 15 euron laseja kuin 300 euroa maksaneita "kotimaisia". - Suomioptikko
Suomioptikkona kiitän että saan pitää lasini.
Saat toki katsella laatulaseja näyteikkunastani.
.
.
.
Ulkopuolelta !- optikolla asioinut
Olen ostanut pääkaupunkiseudulta Nisseniltä viimeiset kahdet lasini ja maksanut molemmista satasen verran. Eli ei paljon päätä huimaa, jos miettii että niitä voi käyttää useamman vuoden. (Jollei näkö huonone huomattavasti.)
- Varri
SIlmälasiresepti mukaan seuraavalle tallinnan matkalle, sieltä saa halvalla.
Hieman lisäinfoa:
http://issuu.com/prilliklubi/docs/prillklubi?viewMode=magazine
Minä säästin tuolla noin 400 EUR.- laattamies
ostin lasit lenswayltä.ajattelin jos ovat ihan paskat niin lähetän takas eikä 38e hintakaan ollu paha vaikka ei rahoja saiskaan takasi.lasit tuli vajaassa parissa viikossa ja ne sopi täydellisesti ja näin hyvin (lasi resepti oli juuri uusittu) laskun 38e maksoin mielelläni kun "merkkiliikkeestä" lasit olis maksanu yli 500e.laseissa oli kova pinnoite je heijastuksen esto sekä ne oli hiottu yhtä ohuen näköiseksi kun aiemmat optikolta ostetut (vahvuus n.-4.5)
tilasin toiset varalaseiksi heti perään ja niissä epäonnistuin pokien valinnassa,puristivät ohimolta ja eivät olleet mielestäni hyvännäköiset.soitin asiakaspalveluun ja lähetin lasit takas ohjeitten mukaan,olin valinnut uudet pokat ja samalla tilattiin uudet lasit,ne tuli viikossa ja olivat sopivat.
laseja en aio enää koskaan ostaa optikolta,mulla ei ole varaa lahjoittaa rahaa satkutolkulla,perheellisellä duunarilla rahareikiä kyllä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618000- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333867- 213198
- 232752
- 292707
- 502366
- 252200
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952152- 322099