Puhelimeen ei vastata

joigshp

Mikä ihme siinä on, kun porukka ei vastaa puhelimeen, ei soittoihin eikä viesteihin? Hyvä jos kerran pariin kuukauteen kenestäkään kuulee, kun kukaan ei soita ja vastatakkaan ei vaivauduta. Puhumattakaan, että jos vastataan ja johonkin kysyt niin aina tuntuu olevan jotain parempaa tekemistä. Muutenkin vain muutama numero johon voi soittaa joten alkaa olemaan vaihtoehdot vähän vähissä...

6

1001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pieni lasku

      Mulla ei oo ees ketään kelle soittaa.

    • kuunsirppi%

      Minulla on sama juttu.Jos milloin soitan kelle,niin ei vastata eikä soiteta takaisin.Kenelläkään ei ole aikaa minulle.Heillä on omat menonsa eikä minun elämäni kiinnosta heitä vaikka kutsuvat minua -ystäväkseen.On parempi olla yksin kuin ei kenenkään kanssa.Tyhjän saa pyytämättäkin sanotaan.Se vaan tekee kipeää koska minä olen ollut heille aina korvana ja tukena,kannustajana,rohkaisijana.Pitäisi perustaa kerho-nimeltä:Hylätyt ry.Siihen kuuluisin ja maksaisin jäsenmaksun ilomielin.Kaikki tarvitsevat minua vain omaan käyttöönsä,mutta olen nyt tajunnut tämän ja en enää suostu moiseen.Ei ole herkkua olla hyväksikäytetty.

      • herkuttaja

        Älä missään nimessä suostukaan olemaan hyväksikäytetty, sitä ei kukaan vaadikaan. Kuitenkin kuulostat vahvasti siltä että sinun pitäisi etsiä syytä itsestäsi miksi sinua kohtaan noin toimitaan. Toki kyseinen käytösmalli vahvasti pohjaa tähän inhimillisyydestä piittaamattomaan kulttuuriimme, mutta ei kannata kellua paskan seassa myötävirtaan vaan rohkeasti uida vastavirtaan puhtaammille vesille. vastavirtaan uimisessa ei omien ponnistelujen lisäksi riitä puhtia muiden toiminnan arvostelemiseen, muuten virta vie mukanaan.
        mieluummin yksin kuin epäaitojen egokeskeisten "horojen" kanssa.


    • Se on ihan sika rasittavaa. Ei voi olla niin kiire, että ei jossain vaiheessa päivää vois ees yhen tekstarin lähettää.

      • soitella

        kymmenen kertaa päivässä jollekin ja aina kuulee että; numeroon ei saada yhteyttä... pläp pläp! Jotkut ihmiset on sellasii ettei ne pidä puhelinta päällä edes, sitt vast aukasee ku itte soittaa... Olen poistanut sellaiset numerot puhelimestani, parit ´reissut´ on jääny joltakin väliin kun ei oo puhelimitse tavoitettu... On oma vikansa... Olihan kerrankin eräs yrittäjä - joka ei vastannut soittoihin, ennenkuin oli tarkistanut kuka soittaja on - sitten vasta hän soitti takaisin.... kyllä sekin on hankalaa jos täytyy ihmisiä vältellä... Sekin on ärsyttävää jos joku on soittanut, mutta ei näy numeroa... sellaisille en kyllä edes viitti vastata (-kaan!) Numero selkeesti näkyviin!


    • fasdfsa2

      se vain tuntuu olevan niin vaikeaa vastata siihen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe