nii eli mitä eroo niillä servuilla on..?mitä esim pvp:ssä voi tehä mitä pve:eessä ei?
PVP SERVUT??MIKÄ ON ERO PVE?
4
355
Vastaukset
- wowguru
pve servulla on horden ja alliancen kesken sellanen halihali-pusipusi meininki
ja taas sitte pvp servulla voit ihan vapaasti vetää vastapuolta puhelimeen ku siltä tuntuu.- Kp
Tähän vielä lisään että PvP servulle jos menet, valmistaudu siihen jo henkisesti että sua gänkitään ja joudut tehdä 5 korpse runia putkeen.
Jos tämä ei sulta onnistu, mene pve servulle. kukaan jaksa niitä vinejä joita huudellaan että siellä ja siellä gänätty ja ny oon ihan masentunu. - nuuuuuuuubster
Kp kirjoitti:
Tähän vielä lisään että PvP servulle jos menet, valmistaudu siihen jo henkisesti että sua gänkitään ja joudut tehdä 5 korpse runia putkeen.
Jos tämä ei sulta onnistu, mene pve servulle. kukaan jaksa niitä vinejä joita huudellaan että siellä ja siellä gänätty ja ny oon ihan masentunu.mut aattelin tehä shammyn...onko hyviä pvp kokemuksia shammyista
- Anonyymi
PvE tarkoittaa Pelaaja vastaan Ympäristö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mietin yön yli
Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e814804Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.284143- 302411
Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...72108- 251862
Missä meni pieleen
kun kuvittelin sinun tuntevan saman poltteen. Olit korkeintaan vähän ihastunut tai kiinnostunut. Rakastunut ihminen on o641756- 971749
Vaneritehdas lakkautetaan?
Metsä Group suunnittelee Suolahdessa sijaitsevan vaneritehtaan sulkemista.1121550Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon1561454Tänään vietetään maailman mielenterveyspäiväävää
Miten edistät mielenterveyttäsi? Itse vastaan, yksinkertaisesti tekemällä kivoja asioita :)351076