Olen tilaamassa dvdtä ulkomailta, mutta ongelmana on se, etten tiedä näkyykö se noissa telkkareissa! Regioneissa ei propleemoita, koska dvd on all region, mutta sen kuvaformaatti on NTSC. En oo saanu mistään
kaivettua esille tietoa siitä, näkyykö tuo dvd noilla televisioilla, joita tästä taloudesta löytyy, vaikka oon kuinka yrittänyt googlea vänkyttää.
Telkkareina on tosiaan tällaset:
http://www.samsung.com/fi/consumer/tv-home-theatre/tv/lcd-tv/LE40B557M2WXXE/index.idx?pagetype=prd_detail&returnurl=
http://www.vertaa.fi/lcd_ja_plasmatv/samsung/syncmaster_p2470hd/
Liittyykö tuo kuvaformaatti jotenkin dvd-soittimeen, että onko sillä tässä mitään merkitystä?
Näkyykö NTSC-dvdt Samsungin televisioissa?
4
672
Vastaukset
- googlettaja.
todennäköisesti televisiosi näyttää myös NTSCkuvan, mutta varmahan ei voi olla jos sitä ei missään suoraan luvata. jos saisit jostain lainaan NTSC-levyn , niin voisit kokeilla. Sonyt ainakin näyttää PALlit ja NTSC't
kopio--->
Soittimen pitää tosin osata soittaa NTSC-levyjä (lähes kaikki soittimet osaavat) ja televisiosi pitää osata näyttää NTSC-kuva. Jotkut soittimet antavat NTSC:n ulos aitona NTSC:nä, jolloin sinulla täytyy olla moninormitelevisio. Toiset soittimet taas huijaavat televisiota laittamalla NTSC-signaaliin PAL-kantoaallon, jolloin jotkut televisiot menevät ns. halpaan ja kuva näkyy.- googlettaja.
lisänä vielä tähän, että ainakin mun soittimessa voi valita näytetäänkö NTSC't sellaisenaan, vai PALina.
Tuokin kannattaa tarkastaa. - dwaew
Joo eli soittimena on Panasonicin DMR-ES10, mutta mulle ei kyllä mistään selvinny, että antaako se kuvan NTSC:nä vai pitääkö se jostain vaihtaa. Google anto mulle vähän sekalaista tietoa.
ja vähän hankalaa on, kun ei kellään tutulla ole NTSC-levyjä.
- Free DVD
Lataa ja asenna tietokoneellesi DVD Shrink -ohjelma, jolla saat tehtyä aluevapaan kaikkin soittimiin sopivan kopion kaikista aluekoodatuista dvd-levyistä. Näin on täysin samantekevää, mikä alkuperäisen levyn aluekoodi tai tallennusformaatti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235128
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1031342
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19951viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779