Olen tilaamassa dvdtä ulkomailta, mutta ongelmana on se, etten tiedä näkyykö se noissa telkkareissa! Regioneissa ei propleemoita, koska dvd on all region, mutta sen kuvaformaatti on NTSC. En oo saanu mistään
kaivettua esille tietoa siitä, näkyykö tuo dvd noilla televisioilla, joita tästä taloudesta löytyy, vaikka oon kuinka yrittänyt googlea vänkyttää.
Telkkareina on tosiaan tällaset:
http://www.samsung.com/fi/consumer/tv-home-theatre/tv/lcd-tv/LE40B557M2WXXE/index.idx?pagetype=prd_detail&returnurl=
http://www.vertaa.fi/lcd_ja_plasmatv/samsung/syncmaster_p2470hd/
Liittyykö tuo kuvaformaatti jotenkin dvd-soittimeen, että onko sillä tässä mitään merkitystä?
Näkyykö NTSC-dvdt Samsungin televisioissa?
4
630
Vastaukset
- googlettaja.
todennäköisesti televisiosi näyttää myös NTSCkuvan, mutta varmahan ei voi olla jos sitä ei missään suoraan luvata. jos saisit jostain lainaan NTSC-levyn , niin voisit kokeilla. Sonyt ainakin näyttää PALlit ja NTSC't
kopio--->
Soittimen pitää tosin osata soittaa NTSC-levyjä (lähes kaikki soittimet osaavat) ja televisiosi pitää osata näyttää NTSC-kuva. Jotkut soittimet antavat NTSC:n ulos aitona NTSC:nä, jolloin sinulla täytyy olla moninormitelevisio. Toiset soittimet taas huijaavat televisiota laittamalla NTSC-signaaliin PAL-kantoaallon, jolloin jotkut televisiot menevät ns. halpaan ja kuva näkyy.- googlettaja.
lisänä vielä tähän, että ainakin mun soittimessa voi valita näytetäänkö NTSC't sellaisenaan, vai PALina.
Tuokin kannattaa tarkastaa. - dwaew
Joo eli soittimena on Panasonicin DMR-ES10, mutta mulle ei kyllä mistään selvinny, että antaako se kuvan NTSC:nä vai pitääkö se jostain vaihtaa. Google anto mulle vähän sekalaista tietoa.
ja vähän hankalaa on, kun ei kellään tutulla ole NTSC-levyjä.
- Free DVD
Lataa ja asenna tietokoneellesi DVD Shrink -ohjelma, jolla saat tehtyä aluevapaan kaikkin soittimiin sopivan kopion kaikista aluekoodatuista dvd-levyistä. Näin on täysin samantekevää, mikä alkuperäisen levyn aluekoodi tai tallennusformaatti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912900Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461557- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021374Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21079Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855