Näkyykö NTSC-dvdt Samsungin televisioissa?

dwaew

Olen tilaamassa dvdtä ulkomailta, mutta ongelmana on se, etten tiedä näkyykö se noissa telkkareissa! Regioneissa ei propleemoita, koska dvd on all region, mutta sen kuvaformaatti on NTSC. En oo saanu mistään
kaivettua esille tietoa siitä, näkyykö tuo dvd noilla televisioilla, joita tästä taloudesta löytyy, vaikka oon kuinka yrittänyt googlea vänkyttää.

Telkkareina on tosiaan tällaset:
http://www.samsung.com/fi/consumer/tv-home-theatre/tv/lcd-tv/LE40B557M2WXXE/index.idx?pagetype=prd_detail&returnurl=
http://www.vertaa.fi/lcd_ja_plasmatv/samsung/syncmaster_p2470hd/

Liittyykö tuo kuvaformaatti jotenkin dvd-soittimeen, että onko sillä tässä mitään merkitystä?

4

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • googlettaja.

      todennäköisesti televisiosi näyttää myös NTSCkuvan, mutta varmahan ei voi olla jos sitä ei missään suoraan luvata. jos saisit jostain lainaan NTSC-levyn , niin voisit kokeilla. Sonyt ainakin näyttää PALlit ja NTSC't
      kopio--->
      Soittimen pitää tosin osata soittaa NTSC-levyjä (lähes kaikki soittimet osaavat) ja televisiosi pitää osata näyttää NTSC-kuva. Jotkut soittimet antavat NTSC:n ulos aitona NTSC:nä, jolloin sinulla täytyy olla moninormitelevisio. Toiset soittimet taas huijaavat televisiota laittamalla NTSC-signaaliin PAL-kantoaallon, jolloin jotkut televisiot menevät ns. halpaan ja kuva näkyy.

      • googlettaja.

        lisänä vielä tähän, että ainakin mun soittimessa voi valita näytetäänkö NTSC't sellaisenaan, vai PALina.
        Tuokin kannattaa tarkastaa.


      • dwaew

        Joo eli soittimena on Panasonicin DMR-ES10, mutta mulle ei kyllä mistään selvinny, että antaako se kuvan NTSC:nä vai pitääkö se jostain vaihtaa. Google anto mulle vähän sekalaista tietoa.

        ja vähän hankalaa on, kun ei kellään tutulla ole NTSC-levyjä.


    • Free DVD

      Lataa ja asenna tietokoneellesi DVD Shrink -ohjelma, jolla saat tehtyä aluevapaan kaikkin soittimiin sopivan kopion kaikista aluekoodatuista dvd-levyistä. Näin on täysin samantekevää, mikä alkuperäisen levyn aluekoodi tai tallennusformaatti on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe