No niin siitä löyty terapiamuoto terapeuteille, jotka uskovat huorien ongelmien johtuvan siitä, että nämä eivät ole saaneet tarpeeksi munaa!
Hypnoosi raiskaaminen terapiana
Arkkiatri
3
452
Vastaukset
- men ja tiedä
tämä kuuluisa nännitapaus, jonka teki lääkäri, kuinkas ollakkaan, on alku uuden hoitomuodon
- Rami Pussinen
Mä ainakaan en millään voi uskoa, että jollain hiton hypnoosilla on saatu hoidettua sellaista, joka on joutunut tai tullut raiskatuksi.
- jassooo o
Eniten olen huolissani naimisissa olevista mieshuorista jotka tekevät aivan mitä tahansa itsetyydytyksensä eteen, jotta saavat huoratessaan muidenkin naisten ihmissuhteet sekaisin oman parisuhteensa lisäksi.
Mieshuora onkin kinkkisempi ongelma ja aivan liian vähän missäänmuotoa käsitelty aihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227