hellä romanssi

pipsa&päivi

joku kiva ja oikeen sulonen romanssi jossa on kuitenkin sexiä...... ;) siis ankaraa sexii

3

3757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelli

      Oli lämmin kesäkuun päivä olin tuolloin 15v. Olin päättänyt lähteä kaupungille. Puin päälleni mustat stringit ja rintsikat, shortsit ja tumman topin. Liikuskelin kaupungilla koko päivän kaveriporukoissa, oli perjantai. Illalla lähdin kävelemään yksin vähän syrjäisemmillä kaduilla, oli vieläkin yllättävän lämmin. Poikkesin hieman syrjäisempään puistoon, porukkaa oli aika vähän. Erotin joukosta Sakun, hyvin seksikkään näköisen, samassa koulussa olevan jätkän. Olin vähän ihastunut häneen, Saku istui penkillä ja menin hänen luokseen. "... moi" sanoin, "Moi" vastasi Saku hieman vilkaisten minua. Istuin penkille ja kysyin että mitä se täällä yksin istui, Saku ei vastannut oikein mitään, nojasi taaksepäin ja sanoi "Kiva et oot tääl." Hymyilin ujosti ja hivuttauduin hieman lähemmäs. Saku känntyi minua päin ja katsoimme toisiamme silmiin. Sakulla oli ihanat ruskeat silmät ja tumma "siili" tukka. Saku tuli minua lähemmäs ja hänen huulensa painautuivat omiini, suutelimme puiston penkillä. Saku painautui enemmän minua vasten ja melkein makasimme penkillä kunnes Saku nousi ja kysyi että mentäisiinkö heille. Vastasin myöntävästi ja kävelimme läpi syrjäisen puiston, Saku asui lähellä. Menimme hänen huoneeseensa, istuimme sängylle ja jatkoimme siitä mihin olimme jäänneet. Saku alkoi ottaa toppiani hitaasti pois, samalla hän otti rintsikkani pois. Hän jatkoi suuteluaan kaulalleni ja nuoli rintojani sekä kovia nännejäni. Saku lopetti yllättäen ja riisui omat housunsa ja huomasin että boksereissa alkoi olla ahdasta, riisuin ne ja komean kokoinen kulli heilahti esiin. Saku riisui paitansa ja minä housuni ja stringini. Saku kaatoi minut sängylleen ja suuteli kovia nännejäni. Voihkaisin ja sainoin haluavani hänet sisääni, muna alkoi tulla sisääni ensin vähän ja sitten aina enemmän. Voihkin nussimisen tahtiin ja lopulta tunsin ihanat orgasmin aallot pitkin ruummistani, myös Saku laukesi sisääni. Huusin himosta ja nautinnosta, lämmin sperma levisi sisääni. Huohotimme toisiamme vasten, vähän ajan päästä Saku tuli uudestaan päälleni ja aloitti hitaan naimisen, suutelimme samalla ohuen peiton alla. Saku tihensi tahtia ja alkoi huohottaa, sain orgasmin ja pilluni supisteli munan ympärillä. Saku laukesi, spermaa tuli lakanoille asti ja huomasin niiden olevan märät jo omista nesteistäni. Makasimme sängyssä toisiamme syleillen ja suudellen kunnes märät lakanat alkoivat tuntua inhottavilta. Vaihdoimme ripeästi lakanan ja jatkoimme muhinointiamme aamuun asti. Aloimme seurustella mutta Sakun perhe muutti pian pois ja emme tavanneet enää paljoa. Mutta vieläkin kävelen tuohon syrjäiseen puistoon lämpiminä kesäiltoina.

      • ihan kiva =)

        ei toi mun mielestä paska ollu toi loppu kause oli jotenki ihana...kiitos=)0


      • Nelli
        ihan kiva =) kirjoitti:

        ei toi mun mielestä paska ollu toi loppu kause oli jotenki ihana...kiitos=)0

        No kiva jos kelpaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe