Ruokavinkkejä

Hyvä pastakastike tulee nuista lämmin kuppi pusseista. ja on muuten edullistakin. täällä maksaa kolmen pussin paketti noin 9kruunua. siis 3kr /pussi. (tulee noin 2 dl. ja se riittää hyvin pastakastikkeeksi).
juusto/parsa passaa tosi hyvin sekä kinkulle että kanalle. kanttarellisopasta saa tosi hyvän "kastikkeen" pastalle ja sitä voi syödä vaikka jonkun pihvinkin kanssa.
katkarapusopasta saa taas hyvän "kastikkeen" joka passaa vaikka kalapuikoille. taikka kaikelle kalalle.

tosi hyvää ja pienellä vaivalla saa hyvää ruokaa. lisäksi kannattaa tietty syödä salaattia tai muita vihanneksia tai jälkiruuaksi jotain marjoja tms. että saa tarpeaksi monipuolisesti vitamiinejä.

esim:
grillattua kanaa valmiina (tai itselaitettu)
pasta keitetään
siivilöi pasta
lisää pastan sekaan pussillinen juusto/parsasoppaa
sekoita hyvin (tai tee soppa erikseen ja sekoita sitten yhteen)
lisää kananpalat

lisäksi tietysti voi laittaa paprikapaloja/tomaattia jne. mistä nyt tykkää. ja extra-juustoa.
mutta ihan hyvä perusresepti pastaruuille jos ei ole aikaa väsätä kastikkeita.

7

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina se -99 kaikessa

Varmasti aivan ihanaa!
      Ruotsissa on paljon paremmat ruokakaupat kuin suomessa ja paljon halvempaa. Lasten kanssa kun kesällä matkustettiin ruotsissakin autolla niin juuri noita valmiita kanoja syötiin paljon. Suomessa maksaa valmis kana, jos jostain löytää, ainakin 7.99 euroa ja tosiaan ei tavan maaseutu marketeissa tai hehtaariprismoissa ole. Isojen kaupunkejen herkkukaupoissa voi olla.
      Ruotsi on ihana maa!

• namnamnaminami

Mä oon tehny jostain lämminkuppi sekotuksista kans pastan sekaan kastikkeen ja laitan koskenlaskijaa siihen sekaan. Ihanaa! Ja niin helppoo.

• Hyvä vinkki :)

Itse kun en pahemmin noita valmiskuppeja ole käyttänyt,kun en edes pahemmin välitä,noines,niin tuollaiseen voisi olla ihan passeli ja kätevä.
      Täytyypä kertoa ukolle,että laittais joku kertaa vaikka ohjeen mukaan :)

• tavalla on tullut käytettyä :) Välillä nopeaa, helppoa ja ihan hyvää

• Kiitos EI!

Hyrr, lämpimiä kuppeja... Kerran oli vain lämmin- kuppeja ja purkki olutta, siihen jäi lämminkupittelut, voi muistaa kun piti yrittää sitä jauhoa nieleskellä oluthuikan kanssa.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Niin kyl siihen pitäs sitä vettä kuitenki laittaa.
        Ei riisiryynitkään kaljan seassa ole oikei hyvä riisipuuro.

• Ja tuo juusto-parsa on minun suosikkimaku. :)

Kuulosti tosi hyvältä ja yksinkertaiselta, eli täydellinen vinkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56