miten ja millainen homma olis tiedossa kun ajattelin laittaa vessan lavuaarin yhteyteen käsisuihkun,miten sen saa siihen että se jopa toimisi ilman putkimiestä vai onko se edes mahdollistakaan?
KÄSISUIHKU
7
1533
Vastaukset
- Putkisetä
Jos asut omakotitalossa ja sinulla on normaali pesuallashana, joka on asennettu pesualtaan reikään, vaihda sen tilalle bidehana / Oras num. 295.
Jos hana on seinäasennusmallia, vaihda juoksuputki ejektori malliseksi esim. oras 2115 tai vaihdinjuoksuputki oras num. 221200 letku ja bidekahva.
Muuhun, kuin omakotitaloon en suosittele mitään tee se itse juttuja. Putkimies vaihtaa sen kalusteen ovh hinnalla mahdolliset matkat.
Äläkä sekoa mihinkään biltema/damixa vekottimiin. - Leena
Ja jos asut kerrostalossa, tulee taloyhtiön puolesta asentaja (yleensä) mikäli vanhassa hanassa on jotain vikaa.
- Putkisetä
Taloyhtiöillä on yleinen tapa, että vanha viallinen hana korjataan tai vaihdetaan, mutta jos asukas haluaa kalliimman mallin esim. bidehanan tavallisen tilalle, maksaa asukas erotuksen. (Alkuperäisen pesuallashanan hinta esim. 100€, bidehanan hinta 150€. Työaika molemmissa sama. Asukas maksaa siis 50€, taloyhtiö loput. Hinnat heitin lonkalta!)
- NUORUUDEN VETERAANI
Putkisetä kirjoitti:
Taloyhtiöillä on yleinen tapa, että vanha viallinen hana korjataan tai vaihdetaan, mutta jos asukas haluaa kalliimman mallin esim. bidehanan tavallisen tilalle, maksaa asukas erotuksen. (Alkuperäisen pesuallashanan hinta esim. 100€, bidehanan hinta 150€. Työaika molemmissa sama. Asukas maksaa siis 50€, taloyhtiö loput. Hinnat heitin lonkalta!)
MINÄ PESEN TÄNÄÄN WESSAN KAAPIN JA PEILIN JA PÄYDÄN KÄSISUIHKULLA
JA KUVAAN SEN VIDEROKAMERALLA - kellokoskelta?
NUORUUDEN VETERAANI kirjoitti:
MINÄ PESEN TÄNÄÄN WESSAN KAAPIN JA PEILIN JA PÄYDÄN KÄSISUIHKULLA
JA KUVAAN SEN VIDEROKAMERALLAlepositeesi, haittaako ne tuota leffantekoa?
- NUORUUDEN VETERAANI
kellokoskelta? kirjoitti:
lepositeesi, haittaako ne tuota leffantekoa?
MINÄ OLEN PESSYT YLI 6 KERTAA VESIKIERTOPATTERIN PANNUT SIIHEN ENSIN
SAIPPUAA JA SITTEN HUUHDELLUT KUUMALLA SUIHKULLA NYT SE PATTERI IHAN KYLMÄ - NUORUUDEN VETERAANI
NUORUUDEN VETERAANI kirjoitti:
MINÄ OLEN PESSYT YLI 6 KERTAA VESIKIERTOPATTERIN PANNUT SIIHEN ENSIN
SAIPPUAA JA SITTEN HUUHDELLUT KUUMALLA SUIHKULLA NYT SE PATTERI IHAN KYLMÄKUN PESIN SEN PATTERIN JOKA PAIKKA OLI VESINÖYRYSSÄ SEINÄKAAKELIT JA PEILI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622