KÄSISUIHKU

SPEDEEEEE

miten ja millainen homma olis tiedossa kun ajattelin laittaa vessan lavuaarin yhteyteen käsisuihkun,miten sen saa siihen että se jopa toimisi ilman putkimiestä vai onko se edes mahdollistakaan?

7

1533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkisetä

Jos asut omakotitalossa ja sinulla on normaali pesuallashana, joka on asennettu pesualtaan reikään, vaihda sen tilalle bidehana / Oras num. 295.
      Jos hana on seinäasennusmallia, vaihda juoksuputki ejektori malliseksi esim. oras 2115 tai vaihdinjuoksuputki oras num. 221200 letku ja bidekahva.
      Muuhun, kuin omakotitaloon en suosittele mitään tee se itse juttuja. Putkimies vaihtaa sen kalusteen ovh hinnalla mahdolliset matkat.
      Äläkä sekoa mihinkään biltema/damixa vekottimiin.

• Leena

Ja jos asut kerrostalossa, tulee taloyhtiön puolesta asentaja (yleensä) mikäli vanhassa hanassa on jotain vikaa.

• Putkisetä

Taloyhtiöillä on yleinen tapa, että vanha viallinen hana korjataan tai vaihdetaan, mutta jos asukas haluaa kalliimman mallin esim. bidehanan tavallisen tilalle, maksaa asukas erotuksen. (Alkuperäisen pesuallashanan hinta esim. 100€, bidehanan hinta 150€. Työaika molemmissa sama. Asukas maksaa siis 50€, taloyhtiö loput. Hinnat heitin lonkalta!)

• NUORUUDEN VETERAANI
        Putkisetä kirjoitti:

Taloyhtiöillä on yleinen tapa, että vanha viallinen hana korjataan tai vaihdetaan, mutta jos asukas haluaa kalliimman mallin esim. bidehanan tavallisen tilalle, maksaa asukas erotuksen. (Alkuperäisen pesuallashanan hinta esim. 100€, bidehanan hinta 150€. Työaika molemmissa sama. Asukas maksaa siis 50€, taloyhtiö loput. Hinnat heitin lonkalta!)

MINÄ PESEN TÄNÄÄN WESSAN KAAPIN JA PEILIN JA PÄYDÄN KÄSISUIHKULLA
        JA KUVAAN SEN VIDEROKAMERALLA

• kellokoskelta?
        NUORUUDEN VETERAANI kirjoitti:

MINÄ PESEN TÄNÄÄN WESSAN KAAPIN JA PEILIN JA PÄYDÄN KÄSISUIHKULLA
        JA KUVAAN SEN VIDEROKAMERALLA

lepositeesi, haittaako ne tuota leffantekoa?

• NUORUUDEN VETERAANI
        kellokoskelta? kirjoitti:

lepositeesi, haittaako ne tuota leffantekoa?

MINÄ OLEN PESSYT YLI 6 KERTAA VESIKIERTOPATTERIN PANNUT SIIHEN ENSIN
        SAIPPUAA JA SITTEN HUUHDELLUT KUUMALLA SUIHKULLA NYT SE PATTERI IHAN KYLMÄ

• NUORUUDEN VETERAANI
        NUORUUDEN VETERAANI kirjoitti:

MINÄ OLEN PESSYT YLI 6 KERTAA VESIKIERTOPATTERIN PANNUT SIIHEN ENSIN
        SAIPPUAA JA SITTEN HUUHDELLUT KUUMALLA SUIHKULLA NYT SE PATTERI IHAN KYLMÄ

KUN PESIN SEN PATTERIN JOKA PAIKKA OLI VESINÖYRYSSÄ SEINÄKAAKELIT JA PEILI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2209
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1763
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe