Minulla on tapana kävellessäni ja miettiessäni napata maasta tai puusta esim ruohonkorsi tai lehti, ja hypistellä sitä. Olen elämänkatsomukseltani jonnekin wiccaan päin, en tosin ole ollut kovin kauaa vielä, joten kaikki on vähän uutta minulle. Mietin yhtenä päivänä, että onko tuo tapa, jota tee siis aivan huomaamattakin, jotenkin luontoa kohtaan loukkaava? Tapa on tosiaan ollut ihan lapsesta asti -- en vain oikein tiedä miten siihen enää suhtautua. Loukkaako se teidän mielestänne luontoa ja pitäisikö minun irroittautua siitä? Toisaalta se jotenkin rauhoittaa.
Mitä mieltä tavasta?
Epätietoisuutta
2
424
Vastaukset
Ei ole luontoa kohtaan loukkaavaa tai väärin. Sinä olet luonnon kanssa yhteydessä ja koet tavan mieltä rauhoittavaksi.
- wiccan-acolyte
Nii, kun kerran et urakalla riivi puita, niin mikäs siinä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175