PRakastan pikkusiskoani!

Epätoivoisesti rakas

Minä olen rakastunut. Muiden mielestä rakkauteni on varmaan väärin, ja itseänikin on välistä hirvittänyt, mutta en voi tunteilleni mitään. Olen rakastunut pikkusiskooni. Nuoresta iästään huolimatta hän on todellinen kaunotar, kauniinpi kuin yksikään ikinä tapaamani tyttö. Asuin melkein vuoden poissa kotoani, yhdessä ex-tyttöystäväni kanssa, kunnes meille tuli ero, ja oli pikku pakko muuttaa kotiin äidin ja pikkusiskon luo. Vuodessa sisarestani on kypsynyt todellinen kaunotar, hän on jo saanut muotoja ja on alkanut pukeutua naisellisesti.

Hän saattaa tulla istumaan syliini kun katson telkkaria, ja minun on ihan vaikea olla kun rupeaa jököttämään, kun hänen piukka peppunsa on sylissäni ja pitkät vaaleat hiukset valuvat päälleni. Kerran kotiin tullessani näin hänet alasti, kun hän kiirehti suihkusta omaan huoneeseensa. Sinä iltana masturboidessani hellin sitä näkyä. Epätoivoissani olen kaivanut joskus hänen vaatteitaan likapyykkikorista haistellakseni hänen tuoksuaan, t-paitoja, toppeja, jopa pikkuhousut jotka kätkin patjani alle.

Mietityttää miten kertoisin hänelle tunteistani. Jos odottaisin vähän aikaa että hän kypsyy, heittäisin sitten ilmoille ajatuksen siitä että rakastan ja haluan häntä. Ehkä hänkin tuntee samoin minua kohtaan.

En usko että olen ainoa joka tuntee näin, yhteiskunta ei varmaan ikinä tule hyväksymään meitä. Olen ajatellut että voisimme muuttaa jonnekin muualle kunhan hän tulee täysi-ikäiseksi. Kun kukaan ei tunne meitä, voisimme olla avoimesti yhdessä.

6

2147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voijeesusauta

      hyi helekkari. ei se tunne samoin sinua kohtaan, älä vaan mene paljastamaan tunteitasi sille.
      Annakko arvaan - olet jokin 14 vuotias poika jolla on menossa nyt tuo vaihe että on ties mitä eriskummallisia fantasioita. Jos et, niin olet muuten jokin sairas pervo

    • Hymy Eetu

      Sitä kun rakastuu, niin rakastuu, tunteilleen ei voi mitään. Älä nyt ihan suoraan systerillesi töksäytä, vaan lähesty aihetta varoen ja kierrellen. Mistä tietää, ehkä hänkin tuntee samoin ja elätte elämänne onnellisesti ydessä loppuun saakka. Minä en ainakaan ole mikään teitä kieltämään ja solvaamaan, olen itse hulluna serkkuuni.

      • 135135

        Anna mennä vaan, mutta älä ihan suoraan. Odota ja katso, näyttääkö hän mitään tunteita sinua kohtaan. Ihastus saattaa mennä myös ohi, joka olisi tässä tapauksessa tietysti toivottavampaa. Naisia on maailma täynnä


      • 12try
        135135 kirjoitti:

        Anna mennä vaan, mutta älä ihan suoraan. Odota ja katso, näyttääkö hän mitään tunteita sinua kohtaan. Ihastus saattaa mennä myös ohi, joka olisi tässä tapauksessa tietysti toivottavampaa. Naisia on maailma täynnä

        Pidä kuitenkin kortsuja valmiina koko ajan, muista ettet paljaalla siskoasi nussi.Jos asiat siihen pisteeseen joutuvat.


      • tuttava-ko?
        12try kirjoitti:

        Pidä kuitenkin kortsuja valmiina koko ajan, muista ettet paljaalla siskoasi nussi.Jos asiat siihen pisteeseen joutuvat.

        Tero ooks tä sä!!??!! hyi vittu nyt ne näpit irti siit miiasta tai kerron teidän porukoil, hyi vittu oikeesti


    • bgihbui

      mä luin tän saman viestin joskus vajaa vuos sitte... hmm...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe