Kaikki menee päin seiniä!!!!!!

Teotwawki

No niin, nyt on tultu siihen, että maailma menee koko ajan vain huonommaksi ja pahemmaksi paikaksi elää. Ennen kaikki oli paremmin. 1950-luvulla aurinkokin paistoi enemmän. Nyt luvataan lumisadetta jo lokakuussa. Hitto, mitä tästä vielä tulee?

Vaikka elinajanodote on kasvanut sadassa vuodessa 40 vuotta, niin silti nyt ovat asiat huonommin! Elämme vauraammassa yhteiskunnassa kuin koskaan, mutta silti asiat ovat huonosti ja vaikka koko elektroniikkaa ei olisi koskaan keksitty, me istuisimme päreen valossa ja kertoisimme toisillemme kummallisia tarinoita ja tunnelma olisi mukava. Mitä nyt syöpäläiset ja nälkä vatsassa vähän vaivaisi, niin kyllä olisi kivaa, kun olisi niin kuin ennen.

Helvetti entisaika takaisin!!!!!!

99

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä nyt riehaannu, tule hakemaan muikkuja, ettei mun tarvitse kahta kiloa putsata.
      Ystäväni H heitti juuri kipollisen keittiöön, semmoista menoa täällä.
      Voin kertoa pari kummallista tarinaakin, aurinko paistaa ja me ollaan vielä nuoria, eikös me niin sovittu.
      Tai sinähän sen sanoit. :)

• silti asiat ovat surkealla tolalla. Muikkuja en ole syönyt pitkään aikaan, joten voisitko ystävällisesti leivittää ne ruisjauhoissa, hieman suolalla ja valkopippurilla maustettuna ja tuoda ne tänne. Kiitos.:-XD

• voissa paistettuna tietenkin.

• Teotwawki kirjoitti:

voissa paistettuna tietenkin.

minäpä leivitän ruisjauhoissa, paistan voissa ja kipaisen sitten tuomaan kuumat muikut sinulle.
        Varro pari tuntia.
        Sain muuten kukkiakin.

• Anceli kirjoitti:

minäpä leivitän ruisjauhoissa, paistan voissa ja kipaisen sitten tuomaan kuumat muikut sinulle.
        Varro pari tuntia.
        Sain muuten kukkiakin.

mutta minä kipaisen Alkossa ostamassa muutaman pullon laadukasta valkoviiniä, joten tervetuloa muikkujen kanssa.:-)

• Teotwawki kirjoitti:

mutta minä kipaisen Alkossa ostamassa muutaman pullon laadukasta valkoviiniä, joten tervetuloa muikkujen kanssa.:-)

Alkossa, minä paistan muikkuja, sitten voidaan paistaa vaikka särkeä, kun olen siellä.
        ;DD

• Anceli kirjoitti:

Alkossa, minä paistan muikkuja, sitten voidaan paistaa vaikka särkeä, kun olen siellä.
        ;DD

Ei ollut puhe muikuista?????

• Teotwawki kirjoitti:

Ei ollut puhe muikuista?????

minä meen nyt lenkille, kun ei sada yhtään niin paljon kuin päivällä. :)

• Anceli kirjoitti:

minä meen nyt lenkille, kun ei sada yhtään niin paljon kuin päivällä. :)

niin pysyt nuorena ja freesinä.:-D

• Teotwawki kirjoitti:

niin pysyt nuorena ja freesinä.:-D

Kun ihminen saa ulkoilukamppeet niskaansa ja menee pihalle, eikö helkkari vieköön ala satamaan.
        Nyt ollaan märkiä ja kiukkuisia ;(((
        Ennen ei koskaan satanut silloin, kun kävin lenkillä auringon paistaessa.

• Anceli kirjoitti:

Kun ihminen saa ulkoilukamppeet niskaansa ja menee pihalle, eikö helkkari vieköön ala satamaan.
        Nyt ollaan märkiä ja kiukkuisia ;(((
        Ennen ei koskaan satanut silloin, kun kävin lenkillä auringon paistaessa.

kaatamalla Suomi-Ruotsi maaottelussa, vaikka aurinko paistoi, joten älä nyt ihmettele. Se on pukeutumiskysymys, mulla on lenkkipukuna Haltin Drymax, joten eipä mene vesi läpi.:-D

• Teotwawki kirjoitti:

kaatamalla Suomi-Ruotsi maaottelussa, vaikka aurinko paistoi, joten älä nyt ihmettele. Se on pukeutumiskysymys, mulla on lenkkipukuna Haltin Drymax, joten eipä mene vesi läpi.:-D

tulla takaisin sisälle vaihtamaan Haltin Drymax-pukua niin siksi kastuin.
        Katsos kun minullakin on sellainen Drymax-puku.
        Aurinko ei paistanut enää sitten, kun satoi, minua on petetty jälleen kerran, prkl.

• Anceli kirjoitti:

tulla takaisin sisälle vaihtamaan Haltin Drymax-pukua niin siksi kastuin.
        Katsos kun minullakin on sellainen Drymax-puku.
        Aurinko ei paistanut enää sitten, kun satoi, minua on petetty jälleen kerran, prkl.

ja kamalaa. Tuohon sääennusteeseen ei kyllä ole mitään luottamista, sillä täällä taivas on aivan pilvetön vieläkin. Myräkkää odotamme.:-)

• Hair-musikaali oli se kokemus, joka säväytti, Sen tunnelman voin kokea yhä ja se palauttaa elämänilon, jos seinä ei muuten väistä.

Jokaisella saisi olla sellainen positiivinen kokemus tms. takataskussaan, mikä kaataa esteet ja saa jaksamaan pyristelyn takaisin tasapainoiseen elämään.

Silti; enpä enää jaksais sitä on off elämää, joka piti läpikäydä tullakseni siksi miksi tulin!

• bussilla katsomassa Hair-musikaalia Tampereella - olikohan se 1969 -, mutta siinähän oli alastomia naisia ja se järkytti nuoren miehen elämää pysyvästi. Julkeaa! :-D))))) En saanut nukutuksi moneen yöhön.

• HTZA

ole mihinkään kadonnut.
        Kasvatan tukkaa vielä arkussakin.
        H.

• Anjaniina.

tutkijat on tulleet siihen tulokseen, että jokainen sukupolvi moittii seuraavaa aivan huonoksi ja surkeaksi ja aikoja huonommaksi, silti mikään ei muutu...
      Luuleehan viereisen kaistan kuskikin sinun kaistasi liikenteen sujuvan nopeammin, samaan aikaan olette maalissa.
      Vedä nyt pitkä henkäys ja rauhoitu, kaikki on kuten ennenkin..
      Maapallo kulkee radallaan...

• yli 2000 vuotta vanhoja kirjoituksia siitä, että kuinka nuoriso on nykyään turmeltunutta. Kari Suomalainen sanoi aikanaan osuvasti, että onneksi tulevaisuus ei koskaan ole nuorten, sillä kun on heidän aikansa ottaa ohjat käsiinsä, he eivät ole enää nuoria.

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

yli 2000 vuotta vanhoja kirjoituksia siitä, että kuinka nuoriso on nykyään turmeltunutta. Kari Suomalainen sanoi aikanaan osuvasti, että onneksi tulevaisuus ei koskaan ole nuorten, sillä kun on heidän aikansa ottaa ohjat käsiinsä, he eivät ole enää nuoria.

ja me ei olla koskaan oltu nuoria!
        Öööö...vai mitä tässä nyt tuli sanottua?

Mutta samaa mieltä esi-isien kans, on se nuoriso niin kamalaa, kuka perhana nuokin on kasvattanut?
        Minä vaankysyn?

• On astronautteja, kosmonautteja ja taigonautteja. Jos Suomesta läheteään ihminen avaruuteen, ja se haluaa ihan välttämättä ottaa mukaan poroja, niin nimi vois olla jänkönautti.

• Anjaniina.
        sedna2003 kirjoitti:

On astronautteja, kosmonautteja ja taigonautteja. Jos Suomesta läheteään ihminen avaruuteen, ja se haluaa ihan välttämättä ottaa mukaan poroja, niin nimi vois olla jänkönautti.

kyllähän jänghällä nauttii, monikin...
        Voisin kertoo sulle vitsin ihmisistä jotka eksy ja mitä sitte tapahtu...
        mutten kehtaa..katso syvä joki vai mikä se oli, niin melkein sama asia, redneckit asialla ;)
        Kyllä minusta P.Punakuoma vai mikä se oli, olis hyvä mukana, ainakin jos sattus loppuun se rakettipolttoaine?
        Kai ne porot ny kiskoo kapseliakin jos rekeäkin?

• Anjaniina. kirjoitti:

ja me ei olla koskaan oltu nuoria!
        Öööö...vai mitä tässä nyt tuli sanottua?

Mutta samaa mieltä esi-isien kans, on se nuoriso niin kamalaa, kuka perhana nuokin on kasvattanut?
        Minä vaankysyn?

on kunnollisia, mutta muut ovat aivan hirveitä vätyksiä. Niih.

• sedna2003 kirjoitti:

On astronautteja, kosmonautteja ja taigonautteja. Jos Suomesta läheteään ihminen avaruuteen, ja se haluaa ihan välttämättä ottaa mukaan poroja, niin nimi vois olla jänkönautti.

selvittää, että kasvaako siellä eksoplaneetalla jäkälää.

• Teotwawki kirjoitti:

selvittää, että kasvaako siellä eksoplaneetalla jäkälää.

Näytti ainakin eilen kasvavan, kun Anjaniina kerran siellä jo jutas.

• Anjaniina.
        sedna2003 kirjoitti:

Näytti ainakin eilen kasvavan, kun Anjaniina kerran siellä jo jutas.

ja naavaa.
        Miettikääs millasessa ilmastossa kasvaa naavaa?
        Nii!
        Taitaa nää kaljalaastarit olla aikas tehokkaita?

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

on kunnollisia, mutta muut ovat aivan hirveitä vätyksiä. Niih.

ja jätkä ei hallitte ees termejä.
        Se on meidän lapset ja muiden kakarat...

• Anjaniina. kirjoitti:

lahjakkaita ja hyvin käyttäytyviä nuoria aikuisia ja muiden äpä.....lapset ovat hulttioita.

• Anjaniina. kirjoitti:

ja naavaa.
        Miettikääs millasessa ilmastossa kasvaa naavaa?
        Nii!
        Taitaa nää kaljalaastarit olla aikas tehokkaita?

Ai sä jo testaat avaruusvarusteita. Mulla on ihan vaan jämiä eilesestä kuohuviinistä. Mun pitää ratkaista, mitä merkki sopii avaruusolosuhteissakin.

• Anjaniina.
        sedna2003 kirjoitti:

Ai sä jo testaat avaruusvarusteita. Mulla on ihan vaan jämiä eilesestä kuohuviinistä. Mun pitää ratkaista, mitä merkki sopii avaruusolosuhteissakin.

siis se kuplien määrän maksimoiminen ja käytetäänkö niihin sitä hopeista härkintä vai ei...
        Avaruusalushousut alkaa oleen se mielenkiintoisin varustus,pitäiskö niiden olla sellaset...vaippamaiset ;)))
        Vai pitsiä?
        Ettei haudo?

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

lahjakkaita ja hyvin käyttäytyviä nuoria aikuisia ja muiden äpä.....lapset ovat hulttioita.

lyönpä vetoa, ettet uskaltautunut vanhempieniltoihin, vaan laitoit sinne ...vaimos...
        tai lasten äidin..

• Anjaniina. kirjoitti:

siis se kuplien määrän maksimoiminen ja käytetäänkö niihin sitä hopeista härkintä vai ei...
        Avaruusalushousut alkaa oleen se mielenkiintoisin varustus,pitäiskö niiden olla sellaset...vaippamaiset ;)))
        Vai pitsiä?
        Ettei haudo?

Ei tietämys riitä. Avaruusvessahädän hoitaminen voi olla ongelmallista, jos pissi leijuu panottomasti ympäri hyttiä. Pitäiskö lirauttaa johonkin sieneen tai vaippaan?

• Anjaniina. kirjoitti:

lyönpä vetoa, ettet uskaltautunut vanhempieniltoihin, vaan laitoit sinne ...vaimos...
        tai lasten äidin..

puheenjohtaja ja hoidin nämä asiat kyllä mallikkaasti. Kerran olin joulupukkina päiväkodin joulujuhlassa. Viisi vuotias tyttäreni tuli joukosta ja kuiskasi korvaani, että "isä mä tiedän, että se olet sinä". Meinasin revetä, mutta sain kuiskatuksi takaisin, että pidetään tämä meidän salaisuutenamme. Fröbelin palikat pelasti tilanteen alkamalla soiton, jolloin huomio kiinnittyi Matsiin, Hannuun ja muihin muusikoihin.:-D

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

puheenjohtaja ja hoidin nämä asiat kyllä mallikkaasti. Kerran olin joulupukkina päiväkodin joulujuhlassa. Viisi vuotias tyttäreni tuli joukosta ja kuiskasi korvaani, että "isä mä tiedän, että se olet sinä". Meinasin revetä, mutta sain kuiskatuksi takaisin, että pidetään tämä meidän salaisuutenamme. Fröbelin palikat pelasti tilanteen alkamalla soiton, jolloin huomio kiinnittyi Matsiin, Hannuun ja muihin muusikoihin.:-D

ilman tätä paljastusta..
        Nyt osaan kuvitella, miltä niiden äpä...n vanhemmista on tuntunut... ;(

• Anjaniina.
        sedna2003 kirjoitti:

Ei tietämys riitä. Avaruusvessahädän hoitaminen voi olla ongelmallista, jos pissi leijuu panottomasti ympäri hyttiä. Pitäiskö lirauttaa johonkin sieneen tai vaippaan?

homma ratkaistu, mikrokuituiset lunkkapöksyt...ovat vakiovaruste lennollamme.
        Paitse Koppaotsalla, sillä lunkka on ommeltu kiinni...

• Anjaniina. kirjoitti:

homma ratkaistu, mikrokuituiset lunkkapöksyt...ovat vakiovaruste lennollamme.
        Paitse Koppaotsalla, sillä lunkka on ommeltu kiinni...

että sen alotuksissa saa leikkiä, eikä se loukkaannu siitä.

• Anjaniina. kirjoitti:

ilman tätä paljastusta..
        Nyt osaan kuvitella, miltä niiden äpä...n vanhemmista on tuntunut... ;(

kun oma lapsi ei mennyt vipuun.

• Hymy:))
        Anjaniina. kirjoitti:

Landella. Peräkylässä. Asenteet istuvat tiukassa näköjään edelleekin. Yököttävää ajattelua ja yksisilmäisyyttä. Miten niin sinun juuri sinun lapsesi olisivat ihmisinä jotenkin parempia kuin muiden? Ai, senkö takia että SINÄ olet ne saanut aikaiseksi? Helveltin asenteellista ja typerää....Ei POHJALAISELTA muuta voisi odottakaan. MINÄ MINÄ ja vielä kerran MINÄ ja minun perseeni. ÄLÄKÄ YLEISTÄ KAIKKI EIVÄT AJATTELE NIINKUIN SINÄ!!! Teolla sentään vähän isompi sydän asioita kuin sinulla. Ei tuijota vaan omaa napaansa!!

tsau:Friidu

• Anjaniina.
        sedna2003 kirjoitti:

että sen alotuksissa saa leikkiä, eikä se loukkaannu siitä.

sillai ittetunto kohdallaan, ettei se loukkaannu jollei kaikki tanssi pillin mukaan...
        Minusta kotikiusa sano hyvin eilen, ei voi pelleillä, kruunu tippuu...
        tulee sellanen tragikoominen sarjakuva mieleen ;)))

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

kun oma lapsi ei mennyt vipuun.

itselles keskustelijan... jolla tuntuu olevan paljon asiaa ;))
        mä vetäydyn taustalle.
        Vastailehan hälle ,))

• Anjaniina. kirjoitti:

mä vetäydyn taustalle.
        Vastailehan hälle ,))

sitä nyt kannata noin.......ottaa. Tällaista tämä on.

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

en mä sitä tarkoittanut, joku vaan taitaa olla liekeissä.
        Mennään pois ja ollaan hiljoo, ni ei tule riitoo ;)))

• Anjaniina. kirjoitti:

en mä sitä tarkoittanut, joku vaan taitaa olla liekeissä.
        Mennään pois ja ollaan hiljoo, ni ei tule riitoo ;)))

kai sitten, mutta viikonloppuna pelikenttä on teidän, sillä minä lähden keikalle.

Anjaniina. kirjoitti:

mä vetäydyn taustalle.
        Vastailehan hälle ,))

mielipiteehän tässä keskustelevat. Vai pitääkö kaikkien ajatella kuten sinä MINÄ-lähtöisesti. Syytät täällä herkkänahkaisesti kyllä muita jos nimesi mainitaan. Mutta, et kestä itse yhtään arvostelua. Tyyppillistä pikkusieluista Pohjalaista MINÄ ajattelua. Mikä sinä olet määräämään täällä kuka kenellekin vastaa? *Teo vastaa juuri silloin kun itse haluaa. Joten minun puolestani aivan sama vaikka poistuisitkin koko palstalta ja pidemmäksi aikaa ei kato välii....onks joku Anjaniina vai ei palstalla? Miksi teet itsestäsi näin suurta numeroa? *Tämähän on aivan vapaa-ehtoista kaikille. Etkö sitä ole vielä bonjanut. Olisi syytä.

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

kai sitten, mutta viikonloppuna pelikenttä on teidän, sillä minä lähden keikalle.

nähdä, mitä sitä itse kukin viikonloppuna...
        Mut voihanse olla, että pidetään hauskaakin ;)
        Kunnon selkäkeikkaa? Toivottaa hän

Teotwawki kirjoitti:

HÄNHÄN voi täällä ilkeillä muillle. Herkkähipiäinen akka. Ei muuta. Älä ota Teo itseesi minähän vain puolsin sinua koska, olen kanssasi samaa mieltä. Tympeitä nämä perseestään lähtökohtaisesta aina ajattelevat akat. Ei voi mitään. Mutta todella tympeää ajattelua. MINÄ---MINÄ:)) ja minun perseeni. Minä olen jotain. Muut eivät mitään. Hyi hitto!! Minun LAPSENI JA MUIDEN KAKARAT MITÄ SE KERTOO TEOLLE SINULLE? MINULLE SE KERTOO IHMISESTÄ JOKA EI ONNEKSI OLE EIKÄ KUULU YSTÄVÄÄNI. EI MITÄÄN HALUA TUTUSTUA IHMISIIN JOTKA LUOKITTELEVAT MUUT HUONNOMMIKSI. YÖKÖTTÄÄ!!!

• Täällä ei ainakaan mene päin seiniä vaikka aamulla niin näytti. Ei nähnyt metriä pisemmälle. Nyt paistaa aurinko kauniisti ja jonnekin se lumi vain häviää, katot ovat valkoiset kun täältä yläältä katselen. Koiruliininpentu nukkuu autuasta unta, vikisee ja jalat sätkii. Kaikki on siis hyvin.

On ihan totta, että nyt on sattunut noita pahoja katastrofeja enemmän kuin tarpeeksi ja niistähän sitten tiedotetaan. Kyllä se jotenkin mieltä matalaksi vetää. Täällä vain politikoidaan ja Vanhasparka on jatkuvassa myllyssä, jokohan sillä on uusi nainen?

• aurinko, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että kaikki on kurjasti.:-XD

• jakolasku

sentään nykyajan päättäjät ovat kehittäneet valehtelemisen suureksi taiteeksi, ennen ei näin "hyvin" kansanedustajat ja ministerit osanneet valehdella. Paremmaksi ovat nämä panneet.

Köyhät ja kerjäläisetkin valehtelee kun ne istuu kadulla, kyllä ne varmaan oikeasti ovat hyvin toimeentulevia ulkolaisia matkailijoita.

Porvaritkin ei varmaan oikeasti ole porvareita kun työväen aatteita mainostivat viime vaaleissa, kunhan vähän röyhistelivät.

Persut on varmaankin ihan myötämielisiä mamuille kunhan nyt höpisevät ja muka vastustavat lämpimikseen. Suurella sydämellä kuitenkin odottavat meille uusia mamuja.

Kaikki entisaika vaan takaisin, sosiaalitukia ei annettaisi, koululaisetkin joutuisivat käymään koulunsa loppuun. Lapset joutuisivat menemään fillarilla ja kävellen harrastuksiin. Äitikään ei joka viides minuutti hätyyttäisi kännykällä "että onko kaikki hyvin ja missä sä oot". Mielisairaatkin saisivat hoitoa sairaalassa eikä tarvitsisi yksin nyhjöttää kadulla hylättynä polla sekaisin.

Koululaisetkin saisivat rauhassa käydä koulunsa ettei tarvitsisi pelätä että naapurin Seppo hakee isän kiväärin ja teilaa puolet luokan oppilaista.

Oikeasti ennen elämä oli rauhallisempaa ja yksinkertaisempaa, elämässä oli tietty jatkuvuus ja pysyväisyys.

Ennen vanhuksetkin hoidettiin eikä heitä ensiksi kärrätty hoitolaitoksiin vaippoihin makaamaan vaan he saivat asua kotona jonkun sukulaisen hoidettavana. Niin meillä tapahtui, äitini hoiti isänsä loppuun asti kotona.

Onhan se niin mukavaa kun ei ole mitään pysyväisyyttä ei pääse pitkästymään. Saadaan syödä kalliimpaa ruokaa, maksaa enemmän tv:n katselusta, sähkön hintakaan ei koskaan pysy paikallaan ja onneksi bensan hintakin nousee aina vuosittain jne...!

• luettelo asioista, jotka olivat ennen paremmin. Läskiä ja lotinaa ja kunnon infarkti nelkytvuotiaana.

• HTZA

Minä en kaipaa vanhoja aikoja.
      Nuorena liimailin muovinpaloja ja niistä tuli sotalentokoneiden näköisiä.
      Huoneeni katosta riippui, ainakin 50, onkisiimojen varassa.
      Nyt voin virtuaalilentää ihan itse, niillä samoilla koneilla.
      Ja yhtä virtuaalisesti voin painaa Joystickin nappulaa ja antaa virtuaalitykin virtuaaliammusten repiä ne alas, kappaleina, Etelä-Englannin taivaalta.
      Tarvittaessa, voin hakea netistä vanhan Jallun bikinikuvia ja verrata niitä..öh.. Full-HD- kuviin.
      320 € maksanut, uusi, näyttökortti ei kirpaissut yhtään.
      H.

ihmiset ajattelisivat ja myös toimisivat muiden eteen. Muutakin kuin omaa pikku sievää persettään kaikkea katsotaan aina vain omasta snadista näkövinkkilistä. Inhoan tätä egoistista ja MINÄ -keskeistä aikaa.

• matzaa
        Hymy:)) kirjoitti:

ihmiset ajattelisivat ja myös toimisivat muiden eteen. Muutakin kuin omaa pikku sievää persettään kaikkea katsotaan aina vain omasta snadista näkövinkkilistä. Inhoan tätä egoistista ja MINÄ -keskeistä aikaa.

Miksi sitten AINA täällä kirjoitat itsestäsi, miehistäsi, pojastasi, matkoistasi ym. ym..
        Mielestäni Sinä olet juuri se MINÄ MINÄ MINÄ..........lukuunottamatta nikkiesi lukumäärää, niitä Sinulla riittää.

• ihan päin seiniä kuitenkaan, vaik ei paljon vaille jääkkää... Hammaslääkäri päivä oli tänään, no, kohta taas uudestaan, yks etuhammas on lista ykkösenä täs, mitähän tehdään sen kanssa, viel jää nähtäväksi):

Mut päreen valossa alkaa silmät punottaa ja kirvelee, kamalaa savua, hyi... ei päreitä enää seinille, kiitos.:))))

• HETI. Mitä me millään tietokoneilla tehdään????? Tarinankerrontaperinnettä ei ole enää ja se on kyllä tietokoneiden vika. Ajattele niin mukavaa sairautta, kun keuhkotauti. Sitäkään ei ole kuin niemeksi enää, vaikka ennen siihen kuoli minunkin suvustani vaikka kuinka moni. Antibiootit, pyh! :-XD

• Teotwawki kirjoitti:

HETI. Mitä me millään tietokoneilla tehdään????? Tarinankerrontaperinnettä ei ole enää ja se on kyllä tietokoneiden vika. Ajattele niin mukavaa sairautta, kun keuhkotauti. Sitäkään ei ole kuin niemeksi enää, vaikka ennen siihen kuoli minunkin suvustani vaikka kuinka moni. Antibiootit, pyh! :-XD

päin seiniä siulla nyt taitaa mennä, voi parkaa:)
        Tarinoita on kyl ihana kuunnella, se on totta.. Voihan niitä kuunnella kynttilänvalossaki, ei tuu nii kamala katkukaa:)))
        Leiki et joku on siulle kertomas tarinaa, tee näin: Pistä tietsikkaa joku vanhan ajan juttu, sammuta kaikki valo, sytytä kynttilä ja istu kuuntelemaa, nii pistä sit silmätki viel kiinni... Anna näin ajan mennä taakse päin... Onhan näitä erilaisia keuhkotauteja edelleen, nykyaikaisempia vain, esim. keuhkoahtauma,, ym...):

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

HETI. Mitä me millään tietokoneilla tehdään????? Tarinankerrontaperinnettä ei ole enää ja se on kyllä tietokoneiden vika. Ajattele niin mukavaa sairautta, kun keuhkotauti. Sitäkään ei ole kuin niemeksi enää, vaikka ennen siihen kuoli minunkin suvustani vaikka kuinka moni. Antibiootit, pyh! :-XD

Just sain puolen kämmenen kokosen mp4 soittimeni >Hongkongista ja lataan sitä koneen kautta ja sit tuuppaan sen täyteen musiikkia, jotta saan huomenna kuunnella pikkuriikkisillä kuulokkeilla ja koko lysti makso 10 ekee...
        Mees pappa ny nukkuun...

• sasus kirjoitti:

päin seiniä siulla nyt taitaa mennä, voi parkaa:)
        Tarinoita on kyl ihana kuunnella, se on totta.. Voihan niitä kuunnella kynttilänvalossaki, ei tuu nii kamala katkukaa:)))
        Leiki et joku on siulle kertomas tarinaa, tee näin: Pistä tietsikkaa joku vanhan ajan juttu, sammuta kaikki valo, sytytä kynttilä ja istu kuuntelemaa, nii pistä sit silmätki viel kiinni... Anna näin ajan mennä taakse päin... Onhan näitä erilaisia keuhkotauteja edelleen, nykyaikaisempia vain, esim. keuhkoahtauma,, ym...):

oikein kunnon keuhkotautia esiintyy enää Venäjällä ja sitten jotkut suomalaiset tuovat sen Suomeen käytyään maksullisissa.

• Anjaniina. kirjoitti:

Just sain puolen kämmenen kokosen mp4 soittimeni >Hongkongista ja lataan sitä koneen kautta ja sit tuuppaan sen täyteen musiikkia, jotta saan huomenna kuunnella pikkuriikkisillä kuulokkeilla ja koko lysti makso 10 ekee...
        Mees pappa ny nukkuun...

On mullakin soittmia, mutta kaipaan silti menneen ajan tunnelmaa.

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

On mullakin soittmia, mutta kaipaan silti menneen ajan tunnelmaa.

ees millasta se oli?
        Sarkakamppeissa pakkasessa?
        Ei appelssiineja.
        Ja musa oli lauantain toivotut tai nuorten sävellahja?
        HÄ?

• Anjaniina. kirjoitti:

ees millasta se oli?
        Sarkakamppeissa pakkasessa?
        Ei appelssiineja.
        Ja musa oli lauantain toivotut tai nuorten sävellahja?
        HÄ?

Cliff Richard oli viisyt vuotta nuorempi. Täytti tänään 70 v.;.)

• Anjaniina.
        Teotwawki kirjoitti:

Cliff Richard oli viisyt vuotta nuorempi. Täytti tänään 70 v.;.)

ikoni, mites ite...?
        Ja toinenki plussa sille, se osaa laulaa?
        Meilläpä oli radio, Phillips...

• Teotwawki kirjoitti:

oikein kunnon keuhkotautia esiintyy enää Venäjällä ja sitten jotkut suomalaiset tuovat sen Suomeen käytyään maksullisissa.

käydään nykyisin niin paljon täälläki, luulis välil ku kauppaaki menee, et on vähintääki Virossa..
        Varo vaan kaupas käydessäs, ettei puhuapulputtava pärskäse suoraan siun edessäs, pisaroilla voi olla vaarallinen tähtäys kohti siun elimistöös):

• Anjaniina. kirjoitti:

ikoni, mites ite...?
        Ja toinenki plussa sille, se osaa laulaa?
        Meilläpä oli radio, Phillips...

Fennoradio, jota käytin kitaran vahvistimena ja siinä oli niin huono äänen toisto, että äänensärkijäkin oli omasta takaa. Mieti sitä.

• sasus kirjoitti:

käydään nykyisin niin paljon täälläki, luulis välil ku kauppaaki menee, et on vähintääki Virossa..
        Varo vaan kaupas käydessäs, ettei puhuapulputtava pärskäse suoraan siun edessäs, pisaroilla voi olla vaarallinen tähtäys kohti siun elimistöös):

muuttaa Venäjälle tai muualle Itä-Eurooppaan, että saan kunnon tartunnan ja riudun pois.:-D Isoisäni kuoli ikäisenäni juuri keuhkotautiin.

• Teotwawki kirjoitti:

muuttaa Venäjälle tai muualle Itä-Eurooppaan, että saan kunnon tartunnan ja riudun pois.:-D Isoisäni kuoli ikäisenäni juuri keuhkotautiin.

ihmeessä siun pitäis riutua pois???):
        Koitahan nyt piristyä,,,oot saanu niiiii'iiin pitkän ketjunki aikaseks:)))

• sasus kirjoitti:

ihmeessä siun pitäis riutua pois???):
        Koitahan nyt piristyä,,,oot saanu niiiii'iiin pitkän ketjunki aikaseks:)))

se tunnelma, joka ennen vallitsi. Silloin oli kaikki niiiiiiiiiin hyvin.:-XD

• Teotwawki kirjoitti:

se tunnelma, joka ennen vallitsi. Silloin oli kaikki niiiiiiiiiin hyvin.:-XD

ja keuhkis se vasta jotain onki:)))) Mites syfilis, ym...??? Keripukkia unohtamatta.:)

Anjaniina. kirjoitti:

Mees pappa ny nukkuun...

sun lelus? Mitä sä ostat tai et osta? Mulle ainakin yks lysti kuunteleks jollain soittimella ja mitä? Onko toi nyt ilmoittamisen arvoista? Ai, niin mä unohdin. Sä ajattelet että, ilman muuta täytyy olla kiínnostavaa koska se olet SINÄ:)))))) Minä. Minä. Minä.

• sasus kirjoitti:

ja keuhkis se vasta jotain onki:)))) Mites syfilis, ym...??? Keripukkia unohtamatta.:)

Ajattele kun istun pähkinäpuisessa keinutuolissani Renault-konjakkilasi toisessa kädessäni ja havannalainen sikari toisessa. Sitten sanon jamekselle, että voisitko auttaa minut limousineeni, että voin lähteä Savoyhin syömään hunajamarinoitua hanhenrintaa.

• Anjaniina. kirjoitti:

Mees pappa ny nukkuun...

Eihän tääkään ketään kiinnosta, mutta naapurin kissa on parkeerannu tietsikkatuoliin, ja täältä seisaaltaan takaa on vähän hankala näpsytellä. Tulee selkäkin kipeeks. Täytyy kai päästää kissa palstalle. Se olis ihmisen iässä kait ihan sopiva tänne.

• Teotwawki kirjoitti:

Ajattele kun istun pähkinäpuisessa keinutuolissani Renault-konjakkilasi toisessa kädessäni ja havannalainen sikari toisessa. Sitten sanon jamekselle, että voisitko auttaa minut limousineeni, että voin lähteä Savoyhin syömään hunajamarinoitua hanhenrintaa.

haluut... Oliskos sit kiva, jos kihti tulis vaik kroonisena, se oliski tosi kivuliasta, voihkisit pähkinäpuisessa sängyssäs tuskissas..):

• sasus kirjoitti:

haluut... Oliskos sit kiva, jos kihti tulis vaik kroonisena, se oliski tosi kivuliasta, voihkisit pähkinäpuisessa sängyssäs tuskissas..):

jättää pois, mutta nuo muut elementit olisivat kivoja.:-XD

• Teotwawki kirjoitti:

jättää pois, mutta nuo muut elementit olisivat kivoja.:-XD

kelpais varmaan muillekki:)))) Mie ottasin juomaks mieluummi lasillisen vaik,vaik...vaaleanpunaista shamppanjaa ja söisin mansikoita..Nam... Autonkuljettaja olis oikein upeaa katseltavaa, nii ja tietysti hää olis myöskin oikein mukava luonteeltaan:)))))))))

• sasus kirjoitti:

kelpais varmaan muillekki:)))) Mie ottasin juomaks mieluummi lasillisen vaik,vaik...vaaleanpunaista shamppanjaa ja söisin mansikoita..Nam... Autonkuljettaja olis oikein upeaa katseltavaa, nii ja tietysti hää olis myöskin oikein mukava luonteeltaan:)))))))))

......liikkuu kaikenlaisia tarinoita.......:-D))))

• tomppa2006

...en ole elänyt 50-luvulla, joten en siitä tiedä...

Mutta katselin erästä ohjelmaa, jossa palattiin takaisin 70-luvulle ja kieltämättä se tuntui nostalgiselta ja mukavalta. Ei pakkaset ja lumisateet minua haittaa, kunhan sitten kovan talven jälkeen tulee se kuuma kesä. Viime kesä oli minulle sopiva.

• vähintään yhdet sukset joka talvi, mutta eihän niitä perhanan muovisuksia saa nykyään poikki enää millään.

• Ai sopiva. Meillä on onneks jäähdytys talossa, ja 24 asteella selvittiin. Mun mies väittää, että mä kävin Heinäkuussa vain 3 kertaa ulkona: 2 kertaa postilaatikolla ja kerran Alkossa. Mun mielestäni se väite on kyllä räikeätä liiottelua, vaikkakin sisätiloissa tuli oltua paljon.

• sedna2003 kirjoitti:

Ai sopiva. Meillä on onneks jäähdytys talossa, ja 24 asteella selvittiin. Mun mies väittää, että mä kävin Heinäkuussa vain 3 kertaa ulkona: 2 kertaa postilaatikolla ja kerran Alkossa. Mun mielestäni se väite on kyllä räikeätä liiottelua, vaikkakin sisätiloissa tuli oltua paljon.

mä olin koko heinäkuun ulkona. Meillä on kavereiden kanssa Haagan liikenneympyrässä sellainen leiri ja läheisellä kioskilla myydään Eue de Colognea, josta teemme iltaisin itsellemme siivuja.

• Sähän voisit alkaa harrastaa keskiaikaa tai kivikautta. Ehkä se auttais tohon sun tuskaas. Perunan varsien polttaminen nuotiolla tuottaa savua, joka kohottaa mielialaa. Kokeile nyt sitäkin.

• kokoontuu joka kesä toistasataa Amerikan 1700-luvun harrastajia aina kesäkuun alussa leireilemään tuohon museoalueelle. Taidan liittyä joukkoon, sillä ainakin lähikauppiaalle se on kultakaivos. He nimittäin eivät pane oluttaan itse, vaan ostavat sen kaupasta ja näin antavat periksi hieman tavoilleen.

• xxxyyy

Jos saat entisen takaisin saat myös sen helvetin. Murhasta selviät verirahalla mutta naurisvarkaudesta katkaistaan ensin käsi ja sitten pää. Ja kaltaisesi ateisti poltettaisiin torilla joulukynttilänä jumalan suuremmaksi kunniaksi.

• että olen ateisti? Sitä paitsi, jos minut poltettaisiin roviolla, kaltaisesi sadistit olisivat onnellisia.

• xxxyyy
        Teotwawki kirjoitti:

että olen ateisti? Sitä paitsi, jos minut poltettaisiin roviolla, kaltaisesi sadistit olisivat onnellisia.

Olet maininnut asian kymmeniä ellet satoja kertoja joten se siitä. Minun sadismistani et tiedä sitäkään vähää.

• xxxyyy kirjoitti:

Olet maininnut asian kymmeniä ellet satoja kertoja joten se siitä. Minun sadismistani et tiedä sitäkään vähää.

väärä palsta uskonnolliselle keskustelulle, sen verran jatkan, että oliko inkvisitio ateistien keksintö?

hauska tyyppi. Mutta älä nyt hyvä mies erehdy täällä pitäämään ihmisinä täysin ymmärtämättöminä:)))) *Tämähän ON pelkkä HUUH*AA-palsta. Jossa,toisinaan ihmiset jopa kimpassa innostuvat puskista heittämään täyttä skeidaa yksittäisen kirjoittajan niskaan:)))) Tämä kuvion täällä ovat nähneet monet muutkin itseni lisäksi. Niinkauan kun kummarrat ja pussaat kaikki on OK:))) sen jälkeen täällä lentää armoton skeida. Itsekin olet sen kohteena ollut mutta, kliffaahan se porukalla ain mukavampaa. Vai mitä? Sellaista pentumaista käytöstä? Aikusilta ihmisiltä. Perjantai-skeidaa tai millä nimellä nyt milloinkin....se täällä kulkee...

Täällä ei yhtään vakkari-nimimerkkiä joka ei olisi puskista huutamiseen sortunut. Joku Verdiitti tai K-Kotton tai Seppä nyt poikkeus...mutta aivan kaikki muut;)))

Kiitos mahtavista loppu-illan nauruista. Pidä kuitenkin itsesi miehenä:))) Olet sellainen helppo-nakki ;)))) Hauska kylläkin. Todesta vain sinua ei pidä aina ottaa:)))) Kuten ei Hatsaakaan;)))) Hatsa sentään rehellinen ...mutta sinä et koskaan. Mitä tulee tähän palsta-pashaan..... ÄLÄ ota sinäkään tätä todesta. Tämähän vaan palstahuumoria.

tsau;:F

• Hymy:)) kirjoitti:

hauska tyyppi. Mutta älä nyt hyvä mies erehdy täällä pitäämään ihmisinä täysin ymmärtämättöminä:)))) *Tämähän ON pelkkä HUUH*AA-palsta. Jossa,toisinaan ihmiset jopa kimpassa innostuvat puskista heittämään täyttä skeidaa yksittäisen kirjoittajan niskaan:)))) Tämä kuvion täällä ovat nähneet monet muutkin itseni lisäksi. Niinkauan kun kummarrat ja pussaat kaikki on OK:))) sen jälkeen täällä lentää armoton skeida. Itsekin olet sen kohteena ollut mutta, kliffaahan se porukalla ain mukavampaa. Vai mitä? Sellaista pentumaista käytöstä? Aikusilta ihmisiltä. Perjantai-skeidaa tai millä nimellä nyt milloinkin....se täällä kulkee...

Täällä ei yhtään vakkari-nimimerkkiä joka ei olisi puskista huutamiseen sortunut. Joku Verdiitti tai K-Kotton tai Seppä nyt poikkeus...mutta aivan kaikki muut;)))

Kiitos mahtavista loppu-illan nauruista. Pidä kuitenkin itsesi miehenä:))) Olet sellainen helppo-nakki ;)))) Hauska kylläkin. Todesta vain sinua ei pidä aina ottaa:)))) Kuten ei Hatsaakaan;)))) Hatsa sentään rehellinen ...mutta sinä et koskaan. Mitä tulee tähän palsta-pashaan..... ÄLÄ ota sinäkään tätä todesta. Tämähän vaan palstahuumoria.

tsau;:F

ikinä kirjoittanut yhtään viestiä puskasta.

Teotwawki kirjoitti:

ikinä kirjoittanut yhtään viestiä puskasta.

Kukaan täällä ei yksikään jolla nyt vähän järkeä on päässä Teo usko sinua. Täällä samat naamat lässyttävät n.20 kirjoittajaa ensin toisilleen gallerialliassa...lässyn, lässyn. Sitä tämä sama lässytys tuodaan tänne. Onko sulla ollut tänään kivaa? kysyy Anceli. Mulle ei? Vastaahan siihen Teo.

Seuraava puheenaihe: Joku sanoo täällä teille pienenkin eriävän mielipiteen ja ihan asiasta. Miten reagoidaan. Mennään puskaan heittämään skeidaa. Koska se on mun kaveri:))) jota loukattiin. Tämä palsta on ja pysyy tasoltaan ikuisena lasten hiekkalaatikkona. Koska, täällä ei ole sen verran edes älyä että, tämä henk.koht. joka päiväinen lässytysketju täältä osoittaisiin pitää poissa. Samat naamat vastavaat toisilleen? *Tämä on sitten sitä keskustelua. Voit vakuuttaa täällä yksinkertaisimmat tyypit mutta, minua et saa vakuuttuneeksi. Vedätyksen taito on sinulla sitä luokkaa;))) ja tämä ei tarkoita sitä ettenkö arvottaisi sinua alan ammattilaisena. Teksteistäni tämän olen kerran sinulle sanonut mutta, jos olet unohtanut. Kyllä kuultaa lävitse ammatti toimittajana. Näistä jutuista sinulle Kiitos,. Koska todella näet vaivaa tuon lähdeainoiston kahlaamisessa lävitse. Olet erittäin sivisystynyt ja myös paljon lukenut. Se vain Teo näkyy. Kriittikki silloin kyllä kun se aiheellista on sinunkin syytä ottaa vastaan. Ja kasvaa vähän siitä kakaramaisuudesta myös ulos. Yöhuuhkajan oli syytä loukkaantua. Hän ei ole sadisti. Joten vahvoja ilmaisuja täällä ei sinun tasoisesi ammattitoimittajan ja kirjoittajan tulisi viljellä.

Minuthan täällä on niin moneen kertaan lytätty ihmisenä ja naisena. Että, sillä ei mitään väliä. Koska en tätä yleisottaen edes pidä kovin korkeatasoisena keskustelupalstana johtuen tästä huuhaa-linjasta joka täällä on näinkin vallitsevana aina. Jos, haluan keskustella asiaa se ei suinkaan ole suomi24.fi 50 v.....vaan aivan muu. Demarina tiedät kyllä että, muitakin palstoja on. Missä voi käydä oikeaa keskustelua;)) siis asiapohjalla aina. Ilman että, mennään henkilökohtaiselle tasolle. Täällä on liikaa näitä Egoisti-persoonia jotka lähtevät ajattelussaan aina siitä MINÄ-käsitteestä....joten keskustelun taso sitten sen mukaista.

Hymy:)) kirjoitti:

Kukaan täällä ei yksikään jolla nyt vähän järkeä on päässä Teo usko sinua. Täällä samat naamat lässyttävät n.20 kirjoittajaa ensin toisilleen gallerialliassa...lässyn, lässyn. Sitä tämä sama lässytys tuodaan tänne. Onko sulla ollut tänään kivaa? kysyy Anceli. Mulle ei? Vastaahan siihen Teo.

Seuraava puheenaihe: Joku sanoo täällä teille pienenkin eriävän mielipiteen ja ihan asiasta. Miten reagoidaan. Mennään puskaan heittämään skeidaa. Koska se on mun kaveri:))) jota loukattiin. Tämä palsta on ja pysyy tasoltaan ikuisena lasten hiekkalaatikkona. Koska, täällä ei ole sen verran edes älyä että, tämä henk.koht. joka päiväinen lässytysketju täältä osoittaisiin pitää poissa. Samat naamat vastavaat toisilleen? *Tämä on sitten sitä keskustelua. Voit vakuuttaa täällä yksinkertaisimmat tyypit mutta, minua et saa vakuuttuneeksi. Vedätyksen taito on sinulla sitä luokkaa;))) ja tämä ei tarkoita sitä ettenkö arvottaisi sinua alan ammattilaisena. Teksteistäni tämän olen kerran sinulle sanonut mutta, jos olet unohtanut. Kyllä kuultaa lävitse ammatti toimittajana. Näistä jutuista sinulle Kiitos,. Koska todella näet vaivaa tuon lähdeainoiston kahlaamisessa lävitse. Olet erittäin sivisystynyt ja myös paljon lukenut. Se vain Teo näkyy. Kriittikki silloin kyllä kun se aiheellista on sinunkin syytä ottaa vastaan. Ja kasvaa vähän siitä kakaramaisuudesta myös ulos. Yöhuuhkajan oli syytä loukkaantua. Hän ei ole sadisti. Joten vahvoja ilmaisuja täällä ei sinun tasoisesi ammattitoimittajan ja kirjoittajan tulisi viljellä.

Minuthan täällä on niin moneen kertaan lytätty ihmisenä ja naisena. Että, sillä ei mitään väliä. Koska en tätä yleisottaen edes pidä kovin korkeatasoisena keskustelupalstana johtuen tästä huuhaa-linjasta joka täällä on näinkin vallitsevana aina. Jos, haluan keskustella asiaa se ei suinkaan ole suomi24.fi 50 v.....vaan aivan muu. Demarina tiedät kyllä että, muitakin palstoja on. Missä voi käydä oikeaa keskustelua;)) siis asiapohjalla aina. Ilman että, mennään henkilökohtaiselle tasolle. Täällä on liikaa näitä Egoisti-persoonia jotka lähtevät ajattelussaan aina siitä MINÄ-käsitteestä....joten keskustelun taso sitten sen mukaista.

Kun kerroit tuolla tai kävimme aidosti ihmisenä ihmiselle keskustelua tästä sinun erittäin kovasta lapsuudestasi. Se sattui minuun kyllä ihmisillä. Olit aito. Ja täysin vilpitön. Siksi ymmärrän myös ehkä senkin että, sinun on erittäin vaikea sanoa kenelläkään suoraan. Koska et luonnollisesti kaiken kokemasi jälkeen halua kenenkään kanssa riitaa. Siinä olette Hatsan kanssa aivan samanlaisia. Hatsakin pelkää menettävänsä suosiotaan. Tämä teidän ´molempinen eräänlainen lässykkämäisyys ja iänikuinen varmistus. Taas on asia joka minua naisena ärsyttää. Mutta, teillä molemmilla on vahvat oma kohtaiset henkilökohtaiset syyt toimia. Näin. Myös Hatsa on täällä joskus kertonut vilppittömästi omista lapsuus ja nuoruuskokemuksistaan.

Itse ajattelen kuitenkin että ihminen joka mielistelee kaikkia ei lopulta voi olla kenellekään se aito ystävä oikeesti. Täytyy olla rohkeatta myös sanoa sinä puhut nyt täyttä skeidaa. Sinä loukkaat nyt myös ystävääni. ja siten loukkaat myös minua. Eikä aina mielistellä. Tätä teiltä jään mielenkiinnolla nyt seuraamaan ruudun takaa en osallistuen löytyykö sitä selkärankaa miehenä sinulta että, myös Hatsalta. Toivon mukaan jonakin päivänä tuokin ihme täällä palstalla nähdään toivon mukaan teiltä kummaltakin.:))) SE olisi miehuutta jota minäkin naisena osaisin arvostaa.....

Mutta, toivotaan.

Itselleni tämä skeidan heittäminen täällä nyt riitti taas toistaiseksi. Tuli ns. mitta täyteen. joten parempi nyt poistua. Ja jättää tämä palsta Huuhaalle. Ystäväsi ovat varmasti iloissaan;)))

• xxxyyy
        Teotwawki kirjoitti:

väärä palsta uskonnolliselle keskustelulle, sen verran jatkan, että oliko inkvisitio ateistien keksintö?

Eikä yllätä yhtään että tämä itseään täydellisenä pitävä ajatolla on toiminut juuri kuin on toiminut.

Hänen Jumalallinen Autuutensa ei tee virheitä vaan kaikkeen syypää on joku muu, tässä tapauksessa tietysti minä.

Sinulla oli vapaus valita huumorin ja julistuksen välillä. Valitsit kuten aina Julistuksen ja toisuskoisiksi umpimähkään arvaamiesi solvaamisen. Olet liian typerä edes häpeämään. Tämä oli samanlainen limbo kuin tuo rasismia apinakommentteineen kosiskeleva rap-aloituksesi. Se herättikin innostusta oikeastaan vain palstan vakiorasistissa.

• GloriaJoy

miulle muistui mieleen lapsuustelkkarista Koko kaupungin Vinski. Poika ja harakka. Vinski ja Vinsentti. Sitten oli apteekkari jotta näytteli Tarmo Manni ja hän antoi jotain taikapuuteria tai jotain vastaavaa ja opetti temppusia: päin seiniä, seiniä päin jtkn näin ... ei löytynyt tuubista, mutta siirrän Mannin toisella tapaa siun korvamadoksi :

http://www.youtube.com/watch?v=RIv9-IHC4P4

... ;-) On lunta ollut ennenkin lokakuussa ja jos se sataa lehtien päälle puuhun niin on uuvet lehet vasta juhannuksen jälkeen jos silloinkaan ...

• loisti aivan kuolemaansa asti ja hänen muistotilaisuudessaan syötiin läskisoosia. Loistotyyppi.:-)

• olekkin kummallista? Joskus mietin sitä,että lapsuudessani asui 11 henkilöä yhden huoneen ja keittiön asunnossa.Hyvin mahduttiin koko perhe.Nykyään ei edes kaksio kelpaa kahdelle ihmiselle,kun on muka liian pieni. :)

• oli yhdeksän henkeä aivan pienessä omakotitalossa, jossa oli vaon 350 neliötä, joten kamalan köyhiä oltiin.:-D)))) Ääh, talo oli oikeasti pieni.

• Teotwawki kirjoitti:

oli yhdeksän henkeä aivan pienessä omakotitalossa, jossa oli vaon 350 neliötä, joten kamalan köyhiä oltiin.:-D)))) Ääh, talo oli oikeasti pieni.

Mulle tuli heti tää sana mieleen.. hienoperse...:DD

• mii-su kirjoitti:

Mulle tuli heti tää sana mieleen.. hienoperse...:DD

niiiiin köyhiä, että meille ostettiin ensimmäinen televisio vasta, kun olin jo aikuinen.

• Ja koiratkin olivat ennen paljon isompi. Muistan aivan selvästi, että serkkupojan pystykorva oli niin iso, että sen kuono oli melkein mun hartian korkeudessa, ja luntakin oli aina vyötäröön asti.

• jättiläinen ja koko kylän kauhu ja nyrkkeilyssä piirimestari. Mutsilla oli niin isot rinnat, että niitä katteli kaikki.:-D

• RIMMIR

naurattaa aika makeasti DDDD

• RIMMIR

kun tuosta olohuoneen ikkunasta katseli, niin näkyi aivan mahtavia auringonlaskuja. Nyt näkyy vaan kauneimman taivaanrannan peittämä kerrostalon rakennuskohde. Haluan takaisin sen entisen maiseman. Nyt siitä aurigonlaskusta saa nauttia joku ökyrikas jolla on laittaa likoon 400-500 tuhatta euroa kaksioon ja kuukausimaksuihin joku 700 euroa. Näin sitä vedetään nenästä tavallista rahvasta. Melkein toivoisi tulevaksi vedenpaisumuksen....

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5317
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3272
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3166
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1605
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe