Mitä mieltä olette Teemusta ja Taivaanrannanmaalareista? Olen heistä kuullut, mutta haluaisin tietää enemmän.Risut ja ruusut tervetulleita.
Teemu Harjukari
5
1330
Vastaukset
- Tyttö
viime kesän tv .jutussa vauhtia ja mukavia biisejä kuultiin Kesäillan valssissa.Rumpali on kanssa ihan JEEEA.ESa?
- Tyttönen myös
Oon kaksi kertaa nähnyt livenä ja tänään on tulossa kolmas kerta!! Joka toden sanoo!! Ei vaan!! Kahden kerran pohjalta on helppo sanoa, että todella hyvä bändi!!! Levy soinut melkein puhki, kun on kuunneltu niin ahkeraan!! Kannattaa siis mennä katsomaan!! =)
- Tyttönen myös
Eilinen Taivaanrannanmaalareitten keikka oli aivan huippu hyvä!!! Todella hyvä meininki koko illan!! Ja Teemulla älyttömän valloittava hymy!! =) Jalat meinas mennä alta!! =)
- Saara-Neiti
Täytyy myöntää, että onhan tuo ihan mukavaa kuunneltavaa ja katseltavaa... Eilen törmäsin ensimmäistä kertaa ja mielelläni törmäisin jossain uudelleenkin.
Pitänee jostain saalistaa se levykin... - Symppis 2
Harjukarun tahdissa tanssimassa, aivan oli päässyt unohtumaan miten hyvä ja symppis laulaja mies on. Huomioi yleisen, ei ole ylimielinen kuuntelioilleen. Jatka samaan tahtiin. Hyvää kesää kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019