Mitä mieltä olette Teemusta ja Taivaanrannanmaalareista? Olen heistä kuullut, mutta haluaisin tietää enemmän.Risut ja ruusut tervetulleita.
Teemu Harjukari
5
1371
Vastaukset
- Tyttö
viime kesän tv .jutussa vauhtia ja mukavia biisejä kuultiin Kesäillan valssissa.Rumpali on kanssa ihan JEEEA.ESa?
- Tyttönen myös
Oon kaksi kertaa nähnyt livenä ja tänään on tulossa kolmas kerta!! Joka toden sanoo!! Ei vaan!! Kahden kerran pohjalta on helppo sanoa, että todella hyvä bändi!!! Levy soinut melkein puhki, kun on kuunneltu niin ahkeraan!! Kannattaa siis mennä katsomaan!! =)
- Tyttönen myös
Eilinen Taivaanrannanmaalareitten keikka oli aivan huippu hyvä!!! Todella hyvä meininki koko illan!! Ja Teemulla älyttömän valloittava hymy!! =) Jalat meinas mennä alta!! =)
- Saara-Neiti
Täytyy myöntää, että onhan tuo ihan mukavaa kuunneltavaa ja katseltavaa... Eilen törmäsin ensimmäistä kertaa ja mielelläni törmäisin jossain uudelleenkin.
Pitänee jostain saalistaa se levykin... - Symppis 2
Harjukarun tahdissa tanssimassa, aivan oli päässyt unohtumaan miten hyvä ja symppis laulaja mies on. Huomioi yleisen, ei ole ylimielinen kuuntelioilleen. Jatka samaan tahtiin. Hyvää kesää kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784