4home.fi

verkkokauppa

Onko kukaan tilannut http://4home.fi liikkeestä huonekaluja? Yritys on Virolainen ja toimittaa huonekaluja ympäri Eurooppaa. Hinnat melko edullisia.

11

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mööpeli3

Itsekin olin ajatellut tilata, mutta en löytänyt kenenkään aikaisempia kokemuksia. Sivujen perusteella vaikuttaisi luotettavalta ja asiakaspalvelukin toimi puhelimessa kohtuullisesti englanninkielellä.

Onko kukaan tilannut täältä huonekaluja?

• mööpeli3

homma toimii, eli tavarat tuli kotiinkuljetettuna erinomaisessa kunnossa ja edulliseen hintaan!

• mööpeli3

toista toimitusta on nyt odotettu yli kuukausi ja yhteydenottoihin ei vastata. alkaa vaikuttaa arveluttavalta.

• arpaonnea

Eli pienen otannan perusteella jos hinnat on yli 50% halvempia ja jokatoinen lähetys tulee perille, niin kannattaa koittaa arpaonnea.

• Tilaaja_100

Asia on juuri niin kuin mööpeli3 jo kirjoitti.
      Eli siis ei kannata missään nimessä tilata! Virolainen kuluttajavirasto varoitti ko. yhtiöstä kotisivuillaan tammikuun alussa. Itse jouduin haastamaan yhtiön oikeuteen, koska ne eivät toimittaneet tilausta eivätkä ole tähän asti palauttaneet rahojani (peruin tilaukseni marraskuun alussa). Ja nyt ne teeskentelevät etteivät pysty vastaanottamaan virallista postia.Viron lain mukaan on virallisen postin toimittaminen yritykselle melkein mahdotonta, kun se yksinkertaisesti kieltäytyy vastaanottamasta postiaan.

• mööpeli3

meidän toimitus ei ole tullut vieläkään, vaikka tilaus tehtiin jo marraskuussa

puheluihin ei vastata. Ensimmäinen tilaus oli täysin onnistunut. Onneksi toinen ei ollut suuren suuri.

onkohan käytännössä edes mahdollista saada yritys vastuuseeen?

Miten Tilaaja_100 eteni asiassa?

• postmeespate

Miten tilaus on maksettu? Jos Visalla, niin Luottokunnan kautta voi vaatia maksun peruuttamista.

• mööpeli3

huonompi homma koska maksu tehty tilisiirrolla. Rikosilmoitus kannattanee kuitenkin tehdä?

• Me

Meillä on sama ongelma! Tehtiin sohvasta tilaus ja piti tulla marras-joulukuun aikana. Lähetin pariin otteeseen vaativan sähköpostia. Pahoiteltiin ja sen jälkeen ei mitään... ei vastata sähköpostiin taikka puheluihin... älkää vain koskaan ostako sieltä mitään!!!

• Halvasta rankaistaan

Joo sama homma mulla. tuli osa tavaroista, osa vääriä ja esim. sängyn runko kokonaan tulematta, sähköposteilla puol vuotta pahoiteltiin,sitten kun sanoin ottavani paikalliseen poiliisiin ja kuluttajansuojavirastoon yhteyttä soitti heti seuraavana päivänä tää kaveri ja sanoi et heil on ongelmia ja porukkaa vähennetty ja jos voin itse katsoa mitä he on velkaa ja 2päivän sisäl maksu on tilil. siit on nyt n.4kk aikaa puhelusta, ei vastata soittoihin ja en oo saanu tätä Kristjan Bobergia kiinni vaikka oon yrittäny soitella toisiin paikkoihin missä on duunis, ei mitään. ottakaa yhteyttä ecc:lle niin saatte rahanne mitä luultavammin takaisin.

• Tilaaja_100

Olen nyt odottanut tammikuusta lähtien, mutta käräjäoikeus ei vaan yksinkertaisesti pysty toimittamaan 4home:lle asiakirjoja (vaikka kuinka naurettavalta se kuulostaa) ja mun kysymyksiini on vaan tylysti vastattu, etten voi kuin "odottaa"...
      Nyt siis vihdoinkin tiedän, mitä olen odottanut nämä 4 kuukautta:
      Eli yhtiö on asetettu konkurssiin ja eilen pidettiin tuomioistuin, jossa kävi ilmi, etteivät 4home:n varat riitä konkurssimenettelyn kustannusten suorittamiseen. Ja ellei kukaan maksa niitä kuluja 7 päivän sisällä, niin konkurssi raukeaa ja sillä sipuli.
      Ai jaa, otin yhteyttä myös pesänhoitajaan, mutta sekin näyttää edustavan aitoa virolaista viestintäkulttuuria eli ei yhtään vastausta tähän asti. Keskustelupalstoilta tosiaan saa lukea, että se on ihan "normaalia."
      Ihan p*****stä koko viron yrityskulttuuri ja oikeussysteemi pesänhoitajineen päivineen kaikkineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe