Nino tulee valitettavasti "voittamaan" tämän vuoden BB:n.
BB on valinnut voittajan: Nino!
6
344
Vastaukset
- wert100
Käymään niin,,neljän joukossa ovat Niko ja Nino mutta kumpikaan ei voita.
- mahdollinen on
ja voittajaksi bb on valinnut elisan.
- Ninoooo123
mahdollinen on kirjoitti:
ja voittajaksi bb on valinnut elisan.
Miksei Nino saisi voittaa? Mun mielestä joutui ihan epäreilusta syystä pois viime kaudella. Sehän oli leikkiä, ainakaan Sampo ei asiasta valittanut :D ja tänäkin vuonna BB:ssä on saanut tehdä vaikka mitä (Ellu.......) eikä joudu ulos talosta...
Mutta Nino ei kyllä osaa hoitaa raha-asioita yhtään, niin mitenhän sillä kävis voittorahojen kans? Nino olis mun mielestä kuitenkin hyvä voittaja. Se tykkäis tehdä nuita bb-töitä tuon ohjelman jälkeenkin. Nino on just sopivan "seko" bb-voittajaksi :) - wert100
Ninoooo123 kirjoitti:
Miksei Nino saisi voittaa? Mun mielestä joutui ihan epäreilusta syystä pois viime kaudella. Sehän oli leikkiä, ainakaan Sampo ei asiasta valittanut :D ja tänäkin vuonna BB:ssä on saanut tehdä vaikka mitä (Ellu.......) eikä joudu ulos talosta...
Mutta Nino ei kyllä osaa hoitaa raha-asioita yhtään, niin mitenhän sillä kävis voittorahojen kans? Nino olis mun mielestä kuitenkin hyvä voittaja. Se tykkäis tehdä nuita bb-töitä tuon ohjelman jälkeenkin. Nino on just sopivan "seko" bb-voittajaksi :)Kyllä Nino sais minunkin puolesta voittaa, mutta niin ei tule käymään vaan voittaja on nainen,,Wiltsu,Ellutai marika.
Joka toinen vuosi voittaa mies,,,joka toinen vuosi nainen.
- ninovoittakoon
Kyllä Nino on ehdottomasti paras voittajakandidaatti tuosta sekopää joukkiosta, kun nyt talossa on!!!! Hyväsydäminen hassunhauska mies :)
- 57123
jos voittaa. Saa useimmat ihmiset hymyilemään. Marika, Ellu ja Niko olisi hyviä finaalissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099