Hyvä että Maria pääsee vähän irrottelemaan. Myös Sauli Niinistön vaimon pitäisi päästä vähän tanssimaan.
Maria Jungner
10
264
Vastaukset
- ovat...
sääliyttäviä ukon hoitajia, omat tarpeet jäävät vähitellen.
- ei tykännyt
Suomen kansa Mariasta, kun tiputti pois tähtikaartista. Jorma Uotinen sanoi, että kansa on kateellinen kauniille ihmisille.
- näin on
ei tykännyt kirjoitti:
Suomen kansa Mariasta, kun tiputti pois tähtikaartista. Jorma Uotinen sanoi, että kansa on kateellinen kauniille ihmisille.
Ohjelma lopahti täysin - se ei enää ola mikään tanssikisa, vaan sirkus erilaisine temppuineen.
- *Kukkahame*
näin on kirjoitti:
Ohjelma lopahti täysin - se ei enää ola mikään tanssikisa, vaan sirkus erilaisine temppuineen.
Viimeisissä tansseissa Marialla oli joko rytmivaikeuksia tai sitten se lihasrevähtymä haittasi paljonkin, vaikka ei tunnustanut.
Nyt kuitenkin lääkärin määräyksestä 6 viikkoa lepoa, olisi vaan reilusti tunnustanut kun juontaja kyseli.
Kasvoistakin näki ettei ollut kaikki kohdallaan.
Kyllä se oli kova pala varmaan molemmille sekä Aleksille että Marialle kun putosivat.
Minä tykkään Antti Tuiskusta, samankaltainen nauravasilmäinen on minulla yksi lapsen lapsi, ehkä se johtuu siitä, oli täysi yllätys kuitenkin että jo kaksi kertaa peräkkäin Antilla parhaat pisteet.
Onnea vaan jatkoonkin. - katleija4
*Kukkahame* kirjoitti:
Viimeisissä tansseissa Marialla oli joko rytmivaikeuksia tai sitten se lihasrevähtymä haittasi paljonkin, vaikka ei tunnustanut.
Nyt kuitenkin lääkärin määräyksestä 6 viikkoa lepoa, olisi vaan reilusti tunnustanut kun juontaja kyseli.
Kasvoistakin näki ettei ollut kaikki kohdallaan.
Kyllä se oli kova pala varmaan molemmille sekä Aleksille että Marialle kun putosivat.
Minä tykkään Antti Tuiskusta, samankaltainen nauravasilmäinen on minulla yksi lapsen lapsi, ehkä se johtuu siitä, oli täysi yllätys kuitenkin että jo kaksi kertaa peräkkäin Antilla parhaat pisteet.
Onnea vaan jatkoonkin.Minun suosikkini on Jukka Rasila, vaikk en osaa sanoa onko hän paras. Antti Tuiskulla on lahjoja ja voittamisen halu. Hieman ihmettelen tuomarien kitsautta Laura Voutilaisen arvostelussa. Voisihan hiukan kehuja antaa jostakin.
- Objektiivinen*
katleija4 kirjoitti:
Minun suosikkini on Jukka Rasila, vaikk en osaa sanoa onko hän paras. Antti Tuiskulla on lahjoja ja voittamisen halu. Hieman ihmettelen tuomarien kitsautta Laura Voutilaisen arvostelussa. Voisihan hiukan kehuja antaa jostakin.
hiuksensa niin epäedullisesti,
harjoituksissa paljon kauniimmin, kun olivat aivan luonnontilassa.
Minusta Laurassa on oikeata tanssilahjakkuutta, samoin Satu Silvossa,
Antti tuiskussa ja Jukka Rasilassa.
Maria oli kankea, vihaisen näköinen ja kuivahtanut.
Käy sääli vanhan miehen vaimoa, eronnutta, lapsiakin on. - vanha mieskö
Objektiivinen* kirjoitti:
hiuksensa niin epäedullisesti,
harjoituksissa paljon kauniimmin, kun olivat aivan luonnontilassa.
Minusta Laurassa on oikeata tanssilahjakkuutta, samoin Satu Silvossa,
Antti tuiskussa ja Jukka Rasilassa.
Maria oli kankea, vihaisen näköinen ja kuivahtanut.
Käy sääli vanhan miehen vaimoa, eronnutta, lapsiakin on.Jungner on 65 syntynyt, siis vasta 45 v.Maria on sntynyt 73, joten eipä ole kovin suuri ikäero. Jos 45 v on mielestäsi vanha, mitä olemmekaan me 70 ? Hyvin ehtivät saada vielä yhteisiä lapsiakin. Marialla oli kipuja, ei hän mikään kuivahtanut ole. Nyt puhuu edellisellä taas kateus !
- P a i n o k k a asti
vanha mieskö kirjoitti:
Jungner on 65 syntynyt, siis vasta 45 v.Maria on sntynyt 73, joten eipä ole kovin suuri ikäero. Jos 45 v on mielestäsi vanha, mitä olemmekaan me 70 ? Hyvin ehtivät saada vielä yhteisiä lapsiakin. Marialla oli kipuja, ei hän mikään kuivahtanut ole. Nyt puhuu edellisellä taas kateus !
Aivan HAVAINTO joka tuli hänestä.
Ne Mikael Jungnerin kerskailemat naiskaadot ovat vieneet vähäisetkin sympatiat suomalaisilta. vanha mieskö kirjoitti:
Jungner on 65 syntynyt, siis vasta 45 v.Maria on sntynyt 73, joten eipä ole kovin suuri ikäero. Jos 45 v on mielestäsi vanha, mitä olemmekaan me 70 ? Hyvin ehtivät saada vielä yhteisiä lapsiakin. Marialla oli kipuja, ei hän mikään kuivahtanut ole. Nyt puhuu edellisellä taas kateus !
Kyllähän Marian olisi pitänyt jatkoon päästä,tuomarithan arvostelivat aikalailla oikein.
Kaikki tuomarit tietävätkin tanssin taitamisesta, paitsi Jone Nikula joka tuskin osaa edes itsekkään tanssia, miten tällainen voi olla arvostelemassa.
Miten on Rethron laita, taisi saada ansionsa mukaan pisteitä (7) muut 1 Nikula 4 oliko hän pareineen parempi kuin Maria kumppaneineen?
Harvoin näkee näin isoa vääryyttä, mutta näyttää rahalla olevan taivaallinen voima.
Mielestäni tällainen puhelinsirkus olisi lopetettava.
Late Vaan- ihmiset!
LateVaan kirjoitti:
Kyllähän Marian olisi pitänyt jatkoon päästä,tuomarithan arvostelivat aikalailla oikein.
Kaikki tuomarit tietävätkin tanssin taitamisesta, paitsi Jone Nikula joka tuskin osaa edes itsekkään tanssia, miten tällainen voi olla arvostelemassa.
Miten on Rethron laita, taisi saada ansionsa mukaan pisteitä (7) muut 1 Nikula 4 oliko hän pareineen parempi kuin Maria kumppaneineen?
Harvoin näkee näin isoa vääryyttä, mutta näyttää rahalla olevan taivaallinen voima.
Mielestäni tällainen puhelinsirkus olisi lopetettava.
Late VaanJoka asiassa aina
heillä politiikka määrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2201496- 961296
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle181200Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61177Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86930Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43851Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii57813