Näppäimistövika Dellin läppärissä

n2v

Alle 2 v vanhassa Dell Latitude E 6500 -läppärissä on outo vika: Koneen oma näppäimistö ei toimi lainkaan. Eilen toimi loistavasti. Voisiko näppäimistö tosiaan mennä rikki yhdessä yössä vai olenko vahingossa näppäillyt jonkun oudon komentosarjan, joka pitäisi purkaa? Miten sen purkaisi?

13

1426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ökhfuhssih

oli E6400:ssa vastaava tilanne jo uutena. Näppäimistö lakkasi toimimasta. Tein Dellille vikailmoituksen ja sain uuden näppäimistön jonka asensin paikalleen. Vika ei korjautunut. Sitten tulikin huoltomies vierailulle uuden emolevyn kanssa ja laittoi kannettavan atomeiksi ja kokosi uudelleen. Sen jälkeen on näppis toiminut.

• Anonyymi

Hanki Chromebook ⫸ 😺 ⫷

• paska vehkeitä

Siis nämä Dellin koneet on kaikki näköjään täyttä paskaa. Mulla hajosi muutaman päivän ikäinen Dellin kone siihen kuntoon, että DVD-asema kieltäytyi lukemasta käyttiksen palautuslevyä. Ei vissiin tarvitse ostaa Dellin konetta enää ikinä.

Otan osaa ongelmaasi. Vika ei ole näppiksessä vaan Dellin läpimädässä emolevyssä.

• Anonyymi

• murkas10

tää Dell inspiron 1545 on ihan hyvä mutta lepotilasta lähtee itsestään käyntiin. aina ku yölä laitan lepotilaan nii kone aina aamula päälä

• murkas10

tässä dellissä onki ylhäälä re-install software ja unistall software

• Anonyymi

Oma Dell tuli järkiinsä kun kävi nuo läpi..

• Anonyymi

Packard-Bellin näppäimistö kesti sentään 10 vuotta ennenkuin alkoi temppuilemaan. Ulkoisella näppäimistöllä konetta on silti pystynyt käyttämään edelleen.

• Anonyymi

Taisin osua temppuilevan näppäimistön "hermoon" kun vaikutti siltä että enter -näppäin temppuilee kun tulee ei -toivottuja enterin painalluksia. Painoin sitten vahingossa sen alapuolista vaihtonäppäintä, vain kerran, mutta siitä huolimatta ruudulle tuli näppäimen toiston asetuksen ponnahdusikkuna. Painoin sen pois ja eikun uudestaan.
        Mulla on myös äänimerkki kytkettynä jokaisesta näppäimen painalluksesta, ja esim. capslock jne. oma äänensä, jotka muistuttaa lähinnä 70-luvun Pong videopelin ääniä.
        Painelin sitä vaihtonäppäintä niin aikansa piti tuota piippailukonserttia ja sitten ääni ikäänkuin "liukui" alas ja näppis lopetti ainakin toistaiseksi sekoilun siihen.

• Anonyymi

Eiks 6500 oo ikivanha vai aloittiks ne numeroinnin alusta

• Anonyymi

Vastasit 24 vuotta vanhaan viestiin..

• Anonyymi

Oletko katsonut onko siinnä näppäimmistö lukko? vastaava kuin tasohiiri lukko. Tai jos 360 astetta, niin kosketuskäytössä näppis kytkeytyy pois päältä tablettina.

• Anonyymi

Windows ehkä meni rikki vuorokaudessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3572
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2927
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2406
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2348
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2277
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2137
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      116
      2088
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe