Näppäimistövika Dellin läppärissä

n2v

Alle 2 v vanhassa Dell Latitude E 6500 -läppärissä on outo vika: Koneen oma näppäimistö ei toimi lainkaan. Eilen toimi loistavasti. Voisiko näppäimistö tosiaan mennä rikki yhdessä yössä vai olenko vahingossa näppäillyt jonkun oudon komentosarjan, joka pitäisi purkaa? Miten sen purkaisi?

10

1322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ökhfuhssih

oli E6400:ssa vastaava tilanne jo uutena. Näppäimistö lakkasi toimimasta. Tein Dellille vikailmoituksen ja sain uuden näppäimistön jonka asensin paikalleen. Vika ei korjautunut. Sitten tulikin huoltomies vierailulle uuden emolevyn kanssa ja laittoi kannettavan atomeiksi ja kokosi uudelleen. Sen jälkeen on näppis toiminut.

• paska vehkeitä

Siis nämä Dellin koneet on kaikki näköjään täyttä paskaa. Mulla hajosi muutaman päivän ikäinen Dellin kone siihen kuntoon, että DVD-asema kieltäytyi lukemasta käyttiksen palautuslevyä. Ei vissiin tarvitse ostaa Dellin konetta enää ikinä.

Otan osaa ongelmaasi. Vika ei ole näppiksessä vaan Dellin läpimädässä emolevyssä.

• murkas10

tää Dell inspiron 1545 on ihan hyvä mutta lepotilasta lähtee itsestään käyntiin. aina ku yölä laitan lepotilaan nii kone aina aamula päälä

• murkas10

tässä dellissä onki ylhäälä re-install software ja unistall software

• Anonyymi

Oma Dell tuli järkiinsä kun kävi nuo läpi..

• Anonyymi

Packard-Bellin näppäimistö kesti sentään 10 vuotta ennenkuin alkoi temppuilemaan. Ulkoisella näppäimistöllä konetta on silti pystynyt käyttämään edelleen.

• Anonyymi

Eiks 6500 oo ikivanha vai aloittiks ne numeroinnin alusta

• Anonyymi

Vastasit 24 vuotta vanhaan viestiin..

• Anonyymi

Oletko katsonut onko siinnä näppäimmistö lukko? vastaava kuin tasohiiri lukko. Tai jos 360 astetta, niin kosketuskäytössä näppis kytkeytyy pois päältä tablettina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1729
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1605
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1389
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1309
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe