Erlend Loen Supernaiivi on erittäin hyvä kirja, suosittelen kaikille.
Loput herra Loen kirjoista ovat kaikki ihan hyviä(L, tosiasioita Suomesta, naisen kanssa), mutta eivät mitenkään yllä samalle tasolle.
Supernaiivi
4
1360
Vastaukset
- Quest
Mä taaskin tykkäsin enemmän L:sta. Supernaiivi on toki hyvä.
Mutta mitenkäs ne muut kirjat,joihin siis joku(en todellakaan muista kuvittajan nimeä) on tehnyt siis kuvituksen? Olen lukenut vain Maria &Josen, mutta muistaakseni niitä oli muitakin...- likka
Mä en kyllä saanut Supernaiivista paljoa irti, Tosiasioita Suomesta jäi kesken ja muihin en ole sitten edes tarttunut. Makuasia. Olisi kiva kuulla, mikä Loen kirjoissa viehättää?
- Toukka
likka kirjoitti:
Mä en kyllä saanut Supernaiivista paljoa irti, Tosiasioita Suomesta jäi kesken ja muihin en ole sitten edes tarttunut. Makuasia. Olisi kiva kuulla, mikä Loen kirjoissa viehättää?
Se on täydellinen kirja, viaton hauskalla tavalla, yksinkertainen mutta silti monimutkainen. Siinä on kaikki. Ei voi selittää paremmin, varsinkaan näin humalassa. Ehkä se on mies juttu, mutta minä ainakin haluaisin naisen, joka on ymmärtänyt sitä kirjaa.
- sliver
Supernaiivista pidin minäkin, mutta saman herran Tosiasioita Suomesta sen sijaan oli miltei hirveintä sontaa, mitä ikinä olen lukenut.
Muka-hauskaa ja puuduttavaa niin tyylillisesti kuin teemallisesti. Ei kolahtanut sitten ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924