Moi kaikki!
Minusta R.L.Stine on todella hyvä kirjailija! Olen lukenut KAIKKI Goosebumps-kirjat, mitkä olen vain nähnyt! Paitsi en ole vielä lukenut sitä Muumion kirousta enkä Painajainen kesäleirillä. Mutta ainakin 11 Goosebumps kirjaa! Ja on myös se The nightmare room -sarja hyvä! Mitä R.L.Stinen kirjoja te olette lukeneet??
R.L.Stine
9
1182
Vastaukset
- Twilight
Ei se osaa kirjoittaa. Ihan tosi. MINÄ pystyn kirjoittamaan sitäkin parempaa tekstiä. Enkä edes pidä itseäni erityisen lahjakkaana kirjoittajana.
Kyllä joskus pentuna tuli luettua melkein kaikki stinet *punastuu*, oli ne silloin hyviä. Mutta... ei... ei se kirjoittaa osaa.- Melissa
Ai osaat vai todista se sitte! Ennen ku tulet ammattikirjailijaa morkkaamaan. Kyl mäki kirjottaa osaan, mut en mä sillä rupeis leuhkimaan!
- Marizka
R.L Stine on TOSI HYVÄ kirjailija.
Se jos joku osaa kirjottaa, se osaa
kertoo niin hyvin kaikista paikoista ja
henkilöistä, et musta aina itestäki tuntuu
et oon siin tarinas mukana.Oon lukenu sen
The nightmare room- sarjasta melkeen kaikki
kirjat mitä on tullu...ja aijon hankkii
kaikki myös itelle! Kirjoja ei malta
lopettaa kesken ku mä luen yleensä ite
niitä illalla joskus kymmenen aikaan ja
aattelen et nyt mä kyll lopetan seuraavan
luvun alkuun ni en voi lopettaa sitä ja sit
mä luen sen loppuun ja oon lukenu sen joskus kahentoista aikoihin...ja se on hyvä et R.L Stine
on olemassa ja kirjottamassa hyvii kirjoi! KAUHUKIRJAT IS THE BEST!=))))))))))))))))
- Leena
Goosebumps on sairaan hyvä oon lukenut kolme vaivaista kirjaa goosebumpsia lukisin enemmänkin jos olisi vain nyt on luvassa sisterssistä Painajais kesäleiri. En jaksa odottaa kunnes ne tulevat!
- Melissa
goosebubseista Varjojen kaupunki ja elävien nuekkien yö, hullutiede mies Nightmare room sarjasta:
vaaralliset valheet,kirottu tyttö, kaappi 13.
ja muitaki joita en muista. Mutta olipa himputin hyviä kirjoja! - Mä vaan
Oon lukenu R.L Stinen the nightmare room kirjoista ainaki seuraavat: Älä unohda minua, kirottu tyttö, pirullinen päiväkirja, uhka metsässä ja huutavat haamut. Goosebumbs kirjoista en muista ku en oo lukenu niitä nyt pitkään aikaan ja ne ei oo niin mielenkiintosia(mun mielestä)
- faida
Goosebumps kirjoja on yli 30, joten et nyt ihan kaikkia ole lukenut vielä.
- nasuli_92
Saisinko tietoa r.l.stinestä??
mä tarvisin sitä tietoa kipeesti... (esitelmään)
jos sulla on tietoa r.l.stinestä niin mailaa tiedot osoitteeseen [email protected] - fggffgg
Paljon Stinen kirjoja myynnissä: Goosebumps, The Nightmare room, Vampyyrisiskokset -> http://www.huuto.net/hakutulos/words/stine/sellernro/731593
Myös muita nuorten jännitys-, seikkailu- ja huumorikirjoja myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758