R.L.Stine

Mirka

Moi kaikki!
Minusta R.L.Stine on todella hyvä kirjailija! Olen lukenut KAIKKI Goosebumps-kirjat, mitkä olen vain nähnyt! Paitsi en ole vielä lukenut sitä Muumion kirousta enkä Painajainen kesäleirillä. Mutta ainakin 11 Goosebumps kirjaa! Ja on myös se The nightmare room -sarja hyvä! Mitä R.L.Stinen kirjoja te olette lukeneet??

9

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Twilight

      Ei se osaa kirjoittaa. Ihan tosi. MINÄ pystyn kirjoittamaan sitäkin parempaa tekstiä. Enkä edes pidä itseäni erityisen lahjakkaana kirjoittajana.
      Kyllä joskus pentuna tuli luettua melkein kaikki stinet *punastuu*, oli ne silloin hyviä. Mutta... ei... ei se kirjoittaa osaa.

      • Melissa

        Ai osaat vai todista se sitte! Ennen ku tulet ammattikirjailijaa morkkaamaan. Kyl mäki kirjottaa osaan, mut en mä sillä rupeis leuhkimaan!


      • Marizka

        R.L Stine on TOSI HYVÄ kirjailija.
        Se jos joku osaa kirjottaa, se osaa
        kertoo niin hyvin kaikista paikoista ja
        henkilöistä, et musta aina itestäki tuntuu
        et oon siin tarinas mukana.Oon lukenu sen
        The nightmare room- sarjasta melkeen kaikki
        kirjat mitä on tullu...ja aijon hankkii
        kaikki myös itelle! Kirjoja ei malta
        lopettaa kesken ku mä luen yleensä ite
        niitä illalla joskus kymmenen aikaan ja
        aattelen et nyt mä kyll lopetan seuraavan
        luvun alkuun ni en voi lopettaa sitä ja sit
        mä luen sen loppuun ja oon lukenu sen joskus kahentoista aikoihin...ja se on hyvä et R.L Stine
        on olemassa ja kirjottamassa hyvii kirjoi! KAUHUKIRJAT IS THE BEST!=))))))))))))))))


    • Leena

      Goosebumps on sairaan hyvä oon lukenut kolme vaivaista kirjaa goosebumpsia lukisin enemmänkin jos olisi vain nyt on luvassa sisterssistä Painajais kesäleiri. En jaksa odottaa kunnes ne tulevat!

    • Melissa

      goosebubseista Varjojen kaupunki ja elävien nuekkien yö, hullutiede mies Nightmare room sarjasta:
      vaaralliset valheet,kirottu tyttö, kaappi 13.
      ja muitaki joita en muista. Mutta olipa himputin hyviä kirjoja!

    • Mä vaan

      Oon lukenu R.L Stinen the nightmare room kirjoista ainaki seuraavat: Älä unohda minua, kirottu tyttö, pirullinen päiväkirja, uhka metsässä ja huutavat haamut. Goosebumbs kirjoista en muista ku en oo lukenu niitä nyt pitkään aikaan ja ne ei oo niin mielenkiintosia(mun mielestä)

    • faida

      Goosebumps kirjoja on yli 30, joten et nyt ihan kaikkia ole lukenut vielä.

    • nasuli_92

      Saisinko tietoa r.l.stinestä??

      mä tarvisin sitä tietoa kipeesti... (esitelmään)

      jos sulla on tietoa r.l.stinestä niin mailaa tiedot osoitteeseen [email protected]

    • fggffgg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe