pyyhkijän

rele??

missä mahtaa moinen olla.. on kuulemma luultavasti rele vika. Tihku ei toimi..pissapoika ei toimi muutakun välillä... Pyyhkijät vippaa täysiä vaan..

9

3265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+19

      Katkasija kait enemmin mennyt, kuin rele

      • ei....

        missähän se rele on?


      • jtthyt

      • jepujepujoo

    • Samaongelma

      Selvisikö tämä ongelma? Missä vika oli?

      • jepujepujoo

        Rele oli kääntänyt polariteetin siksi galvaaninen kytkentä oli induktoitunut.


      • älämölö2
        jepujepujoo kirjoitti:

        Rele oli kääntänyt polariteetin siksi galvaaninen kytkentä oli induktoitunut.

        Ahaa,asia selevä,mies ei!


    • Veerap

      Pissapoika reistaa..
      Vectra c signum 2003.
      Pissapoika suihkuttaa vettä (pari kertaa) vain kun akunkenkä on irroitettu ja laitettu takaisin..
      Säiliössä pesunestettä, releet, sulakkeet tarkistettu..
      Onko vika pumpussa vai mahdollisesti muualla?
      Kiitos

    • ikisaabistineuvoo

      Oletan, että Olet todennut ettei vain jokin letku ole irti ts. vesi ei lorise suoraan maahan??? Akunkengän kanssa toimittuasi on voinut käydä niin, että pesunesteletku on irronnut ja moottori painaa pesunesteet tuulilasikaukaloon. Jos näin ei ole niin sitten...

      Radiot kiinni ja kokeilemaan. Jos et kuule pumpun ääntä selkeänä tasaisena hurinana kun vedät pyyhkijänviiksestä niin ohjauspyörän viiksi on viallinen eikä kytke kunnolla. Onneksi maksaa 20-30€ tarvikkeena ja saa monesta paikasta alkuperäistä vastaavana tarvikkeena esim. Febi. Onneksi erikoistoiminnot ovat vasemmassa viiksessä joka voi olla joissakin versioissa vaikeampi saatava. Jos viiksi toimii ts. vetäessäsi itseesi päin kuuluu tasaista surinaa mutta vettä ei tule niin rikki on pumppu. Sen moottori pyörii mutta siipipyörä on murentunut eikä painetta synny...

      Moottori on halpa ja painamalla vesisäiliössä kiinni. Säiliön pitää olla tyhjä ja taisi joutua pohjamuovin löysäämään kulmasta että pääsi vaihtamaan. Muutama torx-kantainen ruuvi. Siellä on 2 pumppua ja letkuista paikallistat etupään/tuulilasin pumpun. Vaatii toisen henkilön siihen hetkeen avuksi letkuja nykimään.

      Kuvauksesi viittaa moottorin olevan viallinen. Autolla sen verran vuosia, että ihan normaali juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe