missä mahtaa moinen olla.. on kuulemma luultavasti rele vika. Tihku ei toimi..pissapoika ei toimi muutakun välillä... Pyyhkijät vippaa täysiä vaan..
pyyhkijän
9
3265
Vastaukset
- 8+19
Katkasija kait enemmin mennyt, kuin rele
- ei....
missähän se rele on?
- jtthyt
ei.... kirjoitti:
missähän se rele on?
http://ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=5&t=10417&start=0&st=0&sk=t&sd=a
- jepujepujoo
jtthyt kirjoitti:
http://ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=5&t=10417&start=0&st=0&sk=t&sd=a
unohdin mainita että kyseessä on C vectra
- Samaongelma
Selvisikö tämä ongelma? Missä vika oli?
- jepujepujoo
Rele oli kääntänyt polariteetin siksi galvaaninen kytkentä oli induktoitunut.
- älämölö2
jepujepujoo kirjoitti:
Rele oli kääntänyt polariteetin siksi galvaaninen kytkentä oli induktoitunut.
Ahaa,asia selevä,mies ei!
- Veerap
Pissapoika reistaa..
Vectra c signum 2003.
Pissapoika suihkuttaa vettä (pari kertaa) vain kun akunkenkä on irroitettu ja laitettu takaisin..
Säiliössä pesunestettä, releet, sulakkeet tarkistettu..
Onko vika pumpussa vai mahdollisesti muualla?
Kiitos - ikisaabistineuvoo
Oletan, että Olet todennut ettei vain jokin letku ole irti ts. vesi ei lorise suoraan maahan??? Akunkengän kanssa toimittuasi on voinut käydä niin, että pesunesteletku on irronnut ja moottori painaa pesunesteet tuulilasikaukaloon. Jos näin ei ole niin sitten...
Radiot kiinni ja kokeilemaan. Jos et kuule pumpun ääntä selkeänä tasaisena hurinana kun vedät pyyhkijänviiksestä niin ohjauspyörän viiksi on viallinen eikä kytke kunnolla. Onneksi maksaa 20-30€ tarvikkeena ja saa monesta paikasta alkuperäistä vastaavana tarvikkeena esim. Febi. Onneksi erikoistoiminnot ovat vasemmassa viiksessä joka voi olla joissakin versioissa vaikeampi saatava. Jos viiksi toimii ts. vetäessäsi itseesi päin kuuluu tasaista surinaa mutta vettä ei tule niin rikki on pumppu. Sen moottori pyörii mutta siipipyörä on murentunut eikä painetta synny...
Moottori on halpa ja painamalla vesisäiliössä kiinni. Säiliön pitää olla tyhjä ja taisi joutua pohjamuovin löysäämään kulmasta että pääsi vaihtamaan. Muutama torx-kantainen ruuvi. Siellä on 2 pumppua ja letkuista paikallistat etupään/tuulilasin pumpun. Vaatii toisen henkilön siihen hetkeen avuksi letkuja nykimään.
Kuvauksesi viittaa moottorin olevan viallinen. Autolla sen verran vuosia, että ihan normaali juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483