pyyhkijän

rele??

missä mahtaa moinen olla.. on kuulemma luultavasti rele vika. Tihku ei toimi..pissapoika ei toimi muutakun välillä... Pyyhkijät vippaa täysiä vaan..

9

3265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+19

      Katkasija kait enemmin mennyt, kuin rele

      • ei....

        missähän se rele on?


      • jtthyt

      • jepujepujoo

    • Samaongelma

      Selvisikö tämä ongelma? Missä vika oli?

      • jepujepujoo

        Rele oli kääntänyt polariteetin siksi galvaaninen kytkentä oli induktoitunut.


      • älämölö2
        jepujepujoo kirjoitti:

        Rele oli kääntänyt polariteetin siksi galvaaninen kytkentä oli induktoitunut.

        Ahaa,asia selevä,mies ei!


    • Veerap

      Pissapoika reistaa..
      Vectra c signum 2003.
      Pissapoika suihkuttaa vettä (pari kertaa) vain kun akunkenkä on irroitettu ja laitettu takaisin..
      Säiliössä pesunestettä, releet, sulakkeet tarkistettu..
      Onko vika pumpussa vai mahdollisesti muualla?
      Kiitos

    • ikisaabistineuvoo

      Oletan, että Olet todennut ettei vain jokin letku ole irti ts. vesi ei lorise suoraan maahan??? Akunkengän kanssa toimittuasi on voinut käydä niin, että pesunesteletku on irronnut ja moottori painaa pesunesteet tuulilasikaukaloon. Jos näin ei ole niin sitten...

      Radiot kiinni ja kokeilemaan. Jos et kuule pumpun ääntä selkeänä tasaisena hurinana kun vedät pyyhkijänviiksestä niin ohjauspyörän viiksi on viallinen eikä kytke kunnolla. Onneksi maksaa 20-30€ tarvikkeena ja saa monesta paikasta alkuperäistä vastaavana tarvikkeena esim. Febi. Onneksi erikoistoiminnot ovat vasemmassa viiksessä joka voi olla joissakin versioissa vaikeampi saatava. Jos viiksi toimii ts. vetäessäsi itseesi päin kuuluu tasaista surinaa mutta vettä ei tule niin rikki on pumppu. Sen moottori pyörii mutta siipipyörä on murentunut eikä painetta synny...

      Moottori on halpa ja painamalla vesisäiliössä kiinni. Säiliön pitää olla tyhjä ja taisi joutua pohjamuovin löysäämään kulmasta että pääsi vaihtamaan. Muutama torx-kantainen ruuvi. Siellä on 2 pumppua ja letkuista paikallistat etupään/tuulilasin pumpun. Vaatii toisen henkilön siihen hetkeen avuksi letkuja nykimään.

      Kuvauksesi viittaa moottorin olevan viallinen. Autolla sen verran vuosia, että ihan normaali juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe