Tuli hommattua vento(-93)josta puuttuu takaluukun lukko(avain) pesä murikka kokonaan.Onko uuden(käytetyn)pesän asennus millainen homma? Luukkua en ole vielä saanut aukaistua mutta takapenkin selkänojat kääntämällä konttiin pääsee.Autossa on kauko-ohjattu keskuslukko..kuuluuko takakontin kansi sen piiriin?
venton takaluukun lukkosylinterin asennus
3
504
Vastaukset
- lukko.,
”Autossa on kauko-ohjattu keskuslukko..kuuluuko takakontin kansi sen piiriin?” Vastaus: kyllä ja ei. Riippuu siitä mihin asentoon on avaimella lukko asetettu, on siis vaihtoehto jolla voidaan valita kuuluuko kauko-ohjaukseen, vai ei.
Lukkopesän laitossa on se ongelma, että joudut sen sarjoittamaan samaksi mikä on muilla lukoilla, ettei tarvitse olla eri avainta takaluukulle.- VW-hinnastoa
Mutta toisenmerkkisessä lukkopesä n. 50, sarjoitus 50 ja asennus 50 eli 150 egee köyhemmäksi, niin sai uuden toimivan ja paikalleen asennetun lukkopatruunan, mihin käy vanhat avaimet.
- vento 1.8
Itse ostaisin jostain biltemasta yksinkertaisen solenoidin ja kehittäsin jonkin kiinnitysmekanismin siten että se avaa nappia painamalla takaluukun lukitusmekanismin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882